Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 20V 7A] Kąt wyprzedzenia zapłonu.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

[2.3 20V 7A] Kąt wyprzedzenia zapłonu.

Post autor: krs » 05 gru 2016, 17:12

Ile stopni ma być w 7a dla zapłonu ?? nigdzie nie mogę znaleźć.
Audi 90

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4658
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 05 gru 2016, 17:54

O ile mi wiadomo w 7A nie ustawia się kąta zapłonu. Aparat nie generuje impulsy wytwarzającego iskrę jak w NG.
Tam masz jedno wycięcie (a nie 5) i służy ono jako czujnik położenia wałka rozrządu.

Nawet z lampa sobie pokręć aparatem i zapłon nie powinien się zmienić.

[ Dodano: 2016-12-05, 17:54 ]
Aparat ustawiasz tak aby palec pokazywał na znaczek na obudowie gdy wałek rozrządu masz ustawiony tak jak do wymiany zapłonu. Inaczej może nie odpalić.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 05 gru 2016, 21:01

A oznaczenia na kole zamachowym 0 i 12??
Audi 90

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4658
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 05 gru 2016, 21:14

Z tego co pamiętam to oznaczenia na kole zamachowym 0 i | są nawet w późniejszych modelach jak 1.8 20V i tam czujnik wału jest zafiksowany na stałe.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 05 gru 2016, 21:28

Może i faktycznie się nie ustawia zapłonu bo na necie nic nie mogłem znaleźć na ten temat, ale na 100% nie jesteś pewny maciek ??
Audi 90

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 05 gru 2016, 21:56

Jest pewny na 100% bo to MPI

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 05 gru 2016, 22:36

I o to mi chodziło szybko na team dzięki za pomoc panowie, choć nie pocieszyliście mnie.
Audi 90

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 05 gru 2016, 22:39

A to dla czego?

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 05 gru 2016, 22:42

Spalanie stukowe się odezwało, znajomy elektryk powiedział że to śle ustawiony zapłon, więc teraz trzeba szukać gdzie indziej.
Audi 90

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 05 gru 2016, 23:29

A lałeś 98Pb? zero poprawy? sprawdzałeś czujniki stukowe? Błędy były błyskane?

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 05 gru 2016, 23:59

98 nie ale świeżą 95, stukowych ja nie mam jak sprawdzić (nie mam oscyloskopu)pierwszy elektryk powiedział mi że się tak nie da sprawdzić stukowych tylko diagnostyka, jeszcze nie błyskałem bo ten sam elektryk powiedział że nowy komputer diagnostyczny sczyta kody błyskowe i ''powie o co chodzi'' ale tak się nie stało, a na koniec stwierdził że zapłon przestawiony, mniejsza o niego więc od początku od czego zacząć ??
Audi 90

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 gru 2016, 05:46

Podstawa to wybłyskać błędy, przecież to nic trudnego próbówka na 12v i chwila roboty.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 06 gru 2016, 07:11

Stukowe w 7A :D
Stukowce wymień.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 06 gru 2016, 12:08

Właśnie podejrzewam skukowce ale elektryki mówią że to na pewno nie one, podobno od V6 pasują ??
Audi 90

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 06 gru 2016, 12:30

pasują od 5 cylindrowców , 3b, NG, KG, MC itpe.
od V6 też powinny.

[ Dodano: 2016-12-06, 12:30 ]
ps. elektryki się na tym aucie nie znają.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga