[2.3 20V 7A] Kąt wyprzedzenia zapłonu.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 442
- Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.3 7A
- Lokalizacja: Bochnia
[2.3 20V 7A] Kąt wyprzedzenia zapłonu.
Ile stopni ma być w 7a dla zapłonu ?? nigdzie nie mogę znaleźć.
Audi 90
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4658
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
O ile mi wiadomo w 7A nie ustawia się kąta zapłonu. Aparat nie generuje impulsy wytwarzającego iskrę jak w NG.
Tam masz jedno wycięcie (a nie 5) i służy ono jako czujnik położenia wałka rozrządu.
Nawet z lampa sobie pokręć aparatem i zapłon nie powinien się zmienić.
[ Dodano: 2016-12-05, 17:54 ]
Aparat ustawiasz tak aby palec pokazywał na znaczek na obudowie gdy wałek rozrządu masz ustawiony tak jak do wymiany zapłonu. Inaczej może nie odpalić.
Tam masz jedno wycięcie (a nie 5) i służy ono jako czujnik położenia wałka rozrządu.
Nawet z lampa sobie pokręć aparatem i zapłon nie powinien się zmienić.
[ Dodano: 2016-12-05, 17:54 ]
Aparat ustawiasz tak aby palec pokazywał na znaczek na obudowie gdy wałek rozrządu masz ustawiony tak jak do wymiany zapłonu. Inaczej może nie odpalić.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4658
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Z tego co pamiętam to oznaczenia na kole zamachowym 0 i | są nawet w późniejszych modelach jak 1.8 20V i tam czujnik wału jest zafiksowany na stałe.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 442
- Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.3 7A
- Lokalizacja: Bochnia
98 nie ale świeżą 95, stukowych ja nie mam jak sprawdzić (nie mam oscyloskopu)pierwszy elektryk powiedział mi że się tak nie da sprawdzić stukowych tylko diagnostyka, jeszcze nie błyskałem bo ten sam elektryk powiedział że nowy komputer diagnostyczny sczyta kody błyskowe i ''powie o co chodzi'' ale tak się nie stało, a na koniec stwierdził że zapłon przestawiony, mniejsza o niego więc od początku od czego zacząć ??
Audi 90
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
pasują od 5 cylindrowców , 3b, NG, KG, MC itpe.
od V6 też powinny.
[ Dodano: 2016-12-06, 12:30 ]
ps. elektryki się na tym aucie nie znają.
od V6 też powinny.
[ Dodano: 2016-12-06, 12:30 ]
ps. elektryki się na tym aucie nie znają.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga