[2.3 20V 7A] Kąt wyprzedzenia zapłonu.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 442
- Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.3 7A
- Lokalizacja: Bochnia
[2.3 20V 7A] Kąt wyprzedzenia zapłonu.
Ile stopni ma być w 7a dla zapłonu ?? nigdzie nie mogę znaleźć.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
O ile mi wiadomo w 7A nie ustawia się kąta zapłonu. Aparat nie generuje impulsy wytwarzającego iskrę jak w NG.
Tam masz jedno wycięcie (a nie 5) i służy ono jako czujnik położenia wałka rozrządu.
Nawet z lampa sobie pokręć aparatem i zapłon nie powinien się zmienić.
[ Dodano: 2016-12-05, 17:54 ]
Aparat ustawiasz tak aby palec pokazywał na znaczek na obudowie gdy wałek rozrządu masz ustawiony tak jak do wymiany zapłonu. Inaczej może nie odpalić.
Tam masz jedno wycięcie (a nie 5) i służy ono jako czujnik położenia wałka rozrządu.
Nawet z lampa sobie pokręć aparatem i zapłon nie powinien się zmienić.
[ Dodano: 2016-12-05, 17:54 ]
Aparat ustawiasz tak aby palec pokazywał na znaczek na obudowie gdy wałek rozrządu masz ustawiony tak jak do wymiany zapłonu. Inaczej może nie odpalić.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 442
- Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.3 7A
- Lokalizacja: Bochnia
98 nie ale świeżą 95, stukowych ja nie mam jak sprawdzić (nie mam oscyloskopu)pierwszy elektryk powiedział mi że się tak nie da sprawdzić stukowych tylko diagnostyka, jeszcze nie błyskałem bo ten sam elektryk powiedział że nowy komputer diagnostyczny sczyta kody błyskowe i ''powie o co chodzi'' ale tak się nie stało, a na koniec stwierdził że zapłon przestawiony, mniejsza o niego więc od początku od czego zacząć ??