Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4 2,3 NG] kolizyjny czy nie?!

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
farow
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 29 wrz 2009, 09:51

[B3/B4 2,3 NG] kolizyjny czy nie?!

Post autor: farow » 20 sty 2010, 15:10

Witam!

Wiem, że już takie tematy były, ale w jednym pisza koledzy że tak, w innym że nie:

https://audi80.pl/b3-23-pytanie-o-si ... zkolizyjny

https://audi80.pl/coupe-quattro-23ng ... zkolizyjny

No wiec jak to jest wlasciwie?! Ja cały czas myslalem ze jest kolizcyjny, ale kumplowi w NG-ku pozrywalo zabki z paska a po zalozeniu nowego odpalił i wszystko super! :/

Jak to jest dokladnie, poprosze o pewne info! :)
Ostatnio zmieniony 20 sty 2010, 19:09 przez farow, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 20 sty 2010, 15:51

z tego co wiem ktoś na ostatnim spocie gadał że jedynie 4 garowe 8v są bez kolizyjne,a 5 garowce jednak kolizyjne tak samo jak i V-ki,ale tu nie ma co tego sprawdzać,jak komuś urwał się pasek a sinik przeżył to niech swoją niuńkę całuje po oponach :mrgreen:

nawet jeśli auto jest niby bezkolizyjne a ktoś pchał palce w głowice co przez lata wszystko możliwe to mógł o to ten silnik stać się kolizyjny

dziuba
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 26 maja 2009, 08:02
Lokalizacja: Iława

Post autor: dziuba » 20 sty 2010, 17:03

jest kolizyjny. ale miałem szlifowaną głowice więc moze przez to

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 20 sty 2010, 17:07

farow, popraw proszę nazwę tematu na zgodna z regulaminem. Zastosuj tag.

dziuba, nie rozumiem Twojej wypowiedzi. Jak miałes szlifowana głowiće to na 100% zawory przybliżyły sie bardziej do tłoków a przez to silnik jest bardziej narażony na kilizję z zaworami.
A z Twojej wypowiedzi wynika że masz teraz bezkolizyjny. Nierozumiem. :-/

farow
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 29 wrz 2009, 09:51

Post autor: farow » 20 sty 2010, 19:18

Skad zatem koledzy te opinie ze jest bezkolizyjny, skas sie to wzielo?!

A tytul juz poprawiony :)

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 21 sty 2010, 19:24

farow ktoś nie obczaiony raz powiedział,reszta powtórzyła i tak zostało

Radek bo to głowica po tuningu...najpierw napawana a później splanowana i przez to nie spotyka się po drodze z niczym :mrgreen:

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 sty 2010, 19:59

W tym temacie kilka osób wypowiedziało się że jest kolizyjne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl