Witam mam dziwny problem.
Gdy odpalam auto na lpg na zimnym silniku to nic sie nie dzieje, ale wystarczy ze przejade kawalek zgasze i odpale go po kilku sek to zaczyna sie bal.
Auto na postoju na wolnych obrotach dziwnie kopcie na szaro, bialo.
Po dodaniu gazu wbiciu pierwszego biegu jest to samo dopiero jak jest juz 2 to wszystko cacy malina zadnego kopcenia.
Czasami mam wraznie ze pali mi na 4 gary i dopiero jak sie rozbuja to na 5.
To wszystko dzieje sie na lpg na pb jest malina.
Aha oleju nie ubywa.
Moze ktos wytlumaczyc mi ocb?
Jutro mam zamiar kupic kable i swiece i podjechac do gazownika wymienic filtr gazu i regulacje obrotow.
Aha mam tez wydmuchana uszczelku na laczeniu sie rury z kolektorem wydechowym zaraz przy silniku(czy jakos tak sie to nazywa) ale to chyba nie jest sprawca calego zamieszania.
[b3 2.3 Ng+lpg]kopcenie na siwo bialo
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 19 kwie 2013, 23:45
No to bardzo mądrze-tylko czekac jak Ci strzeli i przepływka powie Ci papa.mefistofiel pisze:Gdy odpalam auto na lpg na zimnym
Nie odpala się aut z lpg na zimnym.Nawet sekwencje przełączają sie po osiągnięciu jakiejs temperatury. jesli chodzi o NG w gazie to propunuje przełączac na lpg az silnik osiągnie wlasciwą temperature.Zaoszczedzi Ci to klopotow.Podjedz do gazownika niech Ci wyreguluje gaz,sprawdzi sonde i instalacje lpg czy wszystko w niej gra.Potem bedziemy myslec.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 19 kwie 2013, 23:45
jutro bede jechal. i dam znac co i jak.
Wiem ze nie powinno sie teak robic.
Aha a mniej wiecej jaki koszt takiej uslugi ?
Jednak Na benzynie jest tak samo jak i na gazie.
Okazało sie ze to uszczelka pod glowica.
A i mam jeszcze pytanie czy silnik 2.3 ng z b4 podejdzie do b3, czy te silniki czyms sie roznia?
Wiem ze nie powinno sie teak robic.
Aha a mniej wiecej jaki koszt takiej uslugi ?
Jednak Na benzynie jest tak samo jak i na gazie.
Okazało sie ze to uszczelka pod glowica.
A i mam jeszcze pytanie czy silnik 2.3 ng z b4 podejdzie do b3, czy te silniki czyms sie roznia?