[b4 2.3 NG]migająca kontrolka wody
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
kiedy zreszta kilkakrotnie pisalem o pinach w kostkach iz nie lacza i potrafia sie poluzowac, bycmoze tak bylo u ciebie....
robimy oftopa.....
robimy oftopa.....
75 - 911 T byl ale wkur...l
02-Passat AVF - Jest
92-Cabrio NG - Jest
83 PorscheS2- jest
83 Porsche 928-byl
93CabrioNG-byl
84 Porsche 944NA-rozbite
82 Porsche 924NA-bylo
85 UR Quattro-bylo
96 Coupe S2- bylo
02-Passat AVF - Jest
92-Cabrio NG - Jest
83 PorscheS2- jest
83 Porsche 928-byl
93CabrioNG-byl
84 Porsche 944NA-rozbite
82 Porsche 924NA-bylo
85 UR Quattro-bylo
96 Coupe S2- bylo
- arekkrosno
- Forum Audi 80
- Posty: 259
- Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
- Lokalizacja: Krosno
A może być jeszcze czujnik poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym walnięty lub zakamieniony. Ciężki dostęp ale jak ci się uda wtyczkę odłączyć i zewrzeć piny to wykluczysz go.
Auto - https://audi80.pl/garage.htm?mode=vi ... cle&CID=40
Opis - https://audi80.pl/80-b4-23-ng-avant- ... htm#364445
-------------------Vorsprung durch Technik--------------------
Opis - https://audi80.pl/80-b4-23-ng-avant- ... htm#364445
-------------------Vorsprung durch Technik--------------------
- arekkrosno
- Forum Audi 80
- Posty: 259
- Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
- Lokalizacja: Krosno
Było już na forum. Nie będę powielał użyj opcji szukaj.
Auto - https://audi80.pl/garage.htm?mode=vi ... cle&CID=40
Opis - https://audi80.pl/80-b4-23-ng-avant- ... htm#364445
-------------------Vorsprung durch Technik--------------------
Opis - https://audi80.pl/80-b4-23-ng-avant- ... htm#364445
-------------------Vorsprung durch Technik--------------------
witam, podepne sie pod temat z zapytaniem ktory czujnik odpowiada za wentylator chłodnicy? i jak sie dopiac do instalacji zeby sobie zrobic dodatkowy włącznik wentylatora w kabinie? prawdopodobnie nie działa mi pierwszy bieg i nie wiem jak to ugryżć
"jedyna słuszna marka pojazdu mechanicznego - AUDI :]:]
https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165
https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165
Witam. Czujnik od wentylatora chłodnicy, jest sama nazwa wskazuje jest właśnie umieszczony na dolnej części chłodnicy. Powinno być 3 kabelki, jeżeli wentylator jest 2 stopniowy. Zwierając środkowy z prawym lub lewym powinien uruchomić się wentylator. Aby można było uruchomić wentylator z kabiny po prosto trzeba pociągnąć dodatkową masę i wpiąć ją w jeden z bocznych kabli, przerywając to oczywiście wyłącznikiem. U siebie zamontowałem ori wyłącznik od halogenów i umieściłem go na desce rozdzielczej w wolnym miejscu. Dawno to robiłem i piszę z pamięci jak coś nie zagra to jutro sprawdzę i dokładnie podam co i jak. Powodzenia.
Ciekawe...a co wspólnego ma czujnik wiatraka, wskaźnika temp do odpalania silnika?GoorY pisze: Dopiero wydlem ponad 100 Euro na czujnik 3 pinowy na dole i wszystko wrocilo do normy. Dodatkowo mialem jeszcze problemy z odpalaniem na zimnym, ustapilo po wymianie.
Pytam nie złośliwie bo walczę z tą pier.... kontrolką od kilku dni (do tego też ma problem z odpalaniem na zimnym).
Płyn zalany, po odpięciu czujnika ze zbiorniczka kontrolka nadal świeci, wymieniony czujnik temperatury na nowy Bosch, 3 pinowy czujnik był zasyfiały więc został wyciągnięty, wyczyszczone wtyczki i podlączony na nowo (to dało taki efekt że wskaźnik odżył bo wcześniej nic)...Zostało mi coś jeszcze czy tylko wymienić ten czujnik?
tutaj znalazłem taki: producent mayle
http://allegro.pl/wlacznik-wentylatora- ... 13231.html
Raczej nie do zdobycia Behr-a...chyba że używak za 80zł Meyle też nie kosztuje mało więc myślę że może nie będzie tragedii. Na dniach mam go dostać więc zobaczymykrisf1 pisze:Czujnika szukałbym jednak ori, bo większość zamienników to jednak nie jest to. Oryginalnie na pierwszy montaż tam montowali bodajże Behr'a.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8387
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Na pinie wtyczki od wskaźnika zmierzyć napięcie powinno być 10V i sprawdzić poprawność działania wskaźnika temperatury. Każde zakłócenia na tej linii zakłócają pracę czujnika bo czujnik jest elektroniczny (posiada układ scalony) i jednocześnie ten sygnał jest zasilaniem czujnika tyczy się czujnika 3pin, 4 pin starszy typ ma osobne zasilanie.
no to grubo, bo mi jak odpinałem do czyszczenia czujnika wtyczkę to poprostu te końcówki które się wpina w czujnik odpadły od kabli, były tak zasyfione że nie udało się ich uratować...dołączyłem tam kable i inne wtyczki...może przez to kibel się zrobił...ehh to audi mnie wykończy a miało być takie fajneJarewa pisze:Na pinie wtyczki od wskaźnika zmierzyć napięcie powinno być 10V i sprawdzić poprawność działania wskaźnika temperatury. Każde zakłócenia na tej linii zakłócają pracę czujnika bo czujnik jest elektroniczny (posiada układ scalony) i jednocześnie ten sygnał jest zasilaniem czujnika tyczy się czujnika 3pin, 4 pin starszy typ ma osobne zasilanie.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8387
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
No niestety te czujniki to nie są zwykłe i muszą mieć stabilne zasilanie jest w nich układ i każde zakłócenie będzie wiązało się ze zła pracą ich.
Tak dla ciekawości budowa czujnika posiada tylko jeden termistor NTC i układ który przerabia jeden sygnał na 3 sygnały wyjściowe. Dlatego czujnika nie jesteśmy wstanie sprawdzić zwykłym miernikiem jak i tyczy się NG,ACE I TDI czujnika 6pin. Z drugiej strony te czujniki łatwo naprawiać przeważnie są to zimne luty.
Tak dla ciekawości budowa czujnika posiada tylko jeden termistor NTC i układ który przerabia jeden sygnał na 3 sygnały wyjściowe. Dlatego czujnika nie jesteśmy wstanie sprawdzić zwykłym miernikiem jak i tyczy się NG,ACE I TDI czujnika 6pin. Z drugiej strony te czujniki łatwo naprawiać przeważnie są to zimne luty.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga