Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] Nie ciagnie powyzej 4 tys

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

[B4 2.3 NG] Nie ciagnie powyzej 4 tys

Post autor: maciek1006 » 26 sie 2011, 14:35

A wiec moje audi 2.3 NG na 2 biegu osiaga 80 km/h i czuc ze traci moc , przy tych 80 jest cos okolo 5 tys oborotw mysle ze powinien pociagnac wiecej , oprocz tego czy chodzi na benzynie czy na gazie czuc opary a silnik troche faluje. Patrzyłem na swiece i sa białe.
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2011, 13:04 przez maciek1006, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 26 sie 2011, 15:29

Hahahaha <ok>
Kolego, za dużo chyba naoglądałeś się filmików na jutjubie :-P o uturbionych audicach "s" i "rs" <oki> . Wiesz co to jest max moment obrotowy? Jak nie, to polecam poczytać trochę na wikipedii o tym. Każdy silnik ma określony moment przy odpowiedniej ilości obrotów. Czyli mówiąc prosto, uzyskuje "kopa" w zakresie obrotów od... do...

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 26 sie 2011, 15:45

sory moje NG ciagneło do 7tys z palcem w.....
zkolei 7A zaczyna jechac dopiero od 4500 tys obr
co do ng i gazu to jest to pomyłka 100% ten silnik gazu nienawidzi
a dokładnie jego osprzęt
zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu i odmy tam musi byc idealnie szczelnie
powinno pomuc

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 26 sie 2011, 16:37

na pierwszy rzut oka widac zparciała gume od rozdzielacza , patrzyłem po allegro i u mnie w okolicy po sklepach i nie maja takiej gumy , a co do lpg to wydaje mi sie jakby lepiej jechal na gazie niz na benzynie , dopiero niedawno kupiłem to auto takze mało wiem o nim

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 sie 2011, 16:52

_uwaga

Może masz wydech mocno zatkany. Albo ktoś wsadził za mały mikser lpg i zatyka bardziej dolot niż odpowiednio dobrany.

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 26 sie 2011, 18:54

no z tym wydechem moze cos byc , bo auto z tyłu chodzi bardzo cicho , głosnies słychac silnik z przodu niz wydech z tyłu

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 sie 2011, 19:02

Zacznij od katalizatora (jeśli jakimś cudem jeszcze był) albo mogą się zapchać też tłumiki.

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 27 sie 2011, 12:06

dzisiaj troche pojedzilem posprawdzałem i tak : na gazie ciagnie normalnie do okolo 90 prau km/h wiecej nie ciagne bo szkoda ale na gazie jest normalnie a na benzynie juz przy niecałych 70 tak jakby traci moc , ale do tych 5 tys ciagnie mocno na benzynie i na gazie.

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 28 sie 2011, 23:10

jak cos mam cały wydech od coupe cabrio ng
szkoda mi go wywalic na złom

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 03 wrz 2011, 20:13

teraz jeszcze jakby gorzej jest , dlaczego na benzynie jest słabszy niz na gazie ? A na gazie tez nie jest najlepiej

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 04 wrz 2011, 21:19

Wywal mikser od lpg z przepustnicy i sprawdź jak jeździ na samej benzynie. Prawdopodobnie problem leży tu po stronie zwężonego dolotu przez mikser.
Typowy objaw NG z lpg na mikserze.
Najlepiej wywal ten mikser i zamontuj blosa. Będzie się kręcić spokojnie do 7000obr/min
Moja na mikserze i na blosie ciągła do samego końca więc nie rozumiem dlaczego ktoś tu pisze że nie będzie. Moment obrotowy momentem ale kręcić się powinien.

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 05 wrz 2011, 09:27

U mnie 2.0 R5 js, po wywaleniu miksera od gazu, ciągnie w całej rozpiętości obrotów. Prawie max moment mam od 1500 obrotów do 5000 obrt. Potem spada o jakieś 20 Nm. przy 6500, gdzie jest odcinka. Każdy silnik inaczej ma, ale myślę że 5 cylindrów, mechaniczny wtrysk i zwykły mikser to tak jak rybki bez akwarium. Wiem na swoim doświadczenia, że to potężnie zamula silnik. Jeśli chodzi o blos to słyszałem tylko pozytywne opinie. pzdr

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 05 wrz 2011, 13:47

sam tego nie zrobie , udac sie do gazownika i co mu powiedziec ? jak mu to wytłumaczyc

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 05 wrz 2011, 14:12

maciek1006 pisze:jak mu to wytłumaczyc
Paaanie wywal pan mikser gazu.

Trzeba będzie też odtworzyć pierwotne podłączenie silniczka krokowego.

Samemu nie jest trudno to zrobić.

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 05 wrz 2011, 14:15

jak byscie pokazali jakies zdjecia i wytłumaczyli co i jak zrobic to bylo by łatwiej ;]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl