Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 20V 7a] nie odpala gdy cieply

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
*RoBi*

Post autor: *RoBi* » 18 paź 2008, 23:09

Ja mam tez problem z odpalaniem i musze nim toszku zakrecic zanim załapie.Z wypowiedzi wynika ze to przez zebatke.Mam mosiezna ktora robi straszne larmo :/.Mam tez w zapasie plastikową i zastanawiam sie z czego ja dorobic zby było dobrze i cicho.Mam głownie na mysli palstik.

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 19 paź 2008, 00:43

U mnie występuje dziwny objaw, który muszę w niedalekiej przyszłości zgłębić. Otóż czasami, przeważnie po przejechaniu już jakiegoś odcinka drogi, kiedy auto zdąży się już nagrzać, podczas odpalania nie zawsze zaskoczy od razu. Nie kręcę go wtedy jak głupi do skutku, tylko odpuszczam kluczyk po czym niezwłocznie próbuje znowu. Wtedy zagada od kopnięcia. Dziwne to jest o tyle, że nie zawsze się to zdarza, jak i to że nie zawsze na ciepłym, czasami na zimnym też lubi nie zaskoczyć od zakręcenia. Ale przy drugiej próbie pali jakby dopiero z fabryki wyszedł. Dodam, że nie kręcę kluczykiem jak tylko włożę go do stacyjki. Najpierw przekręcę zapłon do momentu kiedy pompa paliwowa przestanie podawać paliwo do listwy. Dopiero wtedy kręcę rozrusznikiem.

*RoBi*, nie sadzę żeby sama zębatka była przyczyną problemu z odpalaniem. Zębatkę zakładałem u siebie w podobnym czasie jak pająk zakładał do swojej. Mi raczej nie przeszkadza dźwięk tej zębatki. Prawdę mówiąc to prawię jej nie słyszę. Dziwne, tym bardziej, że łańcuszek też masz nowy.

*RoBi*

Post autor: *RoBi* » 19 paź 2008, 11:04

zserty pisze: Mi raczej nie przeszkadza dźwięk tej zębatki. Prawdę mówiąc to prawię jej nie słyszę. Dziwne, tym bardziej, że łańcuszek też masz nowy.
Te larmo czasami ustaje. Postaram sie zagrac ten dzwięk.
Słychac go jakby z przodu.Tez na co stawiam ,ze cos jest nie dokrecone i tak hałasuje wpadając w wibracje:/.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 19 paź 2008, 23:49

Jak słyszysz chrobotanie z przodu to nie zębatka tylko łańcuch zapewne. Wykręć korek wlewu oleju, włóż tam palucha i pomacaj łańcuch :mrgreen:

*RoBi*

Post autor: *RoBi* » 20 paź 2008, 16:08

jmm pisze:Jak słyszysz chrobotanie z przodu to nie zębatka tylko łańcuch zapewne. Wykręć korek wlewu oleju, włóż tam palucha i pomacaj łańcuch :mrgreen:
może jeszcze na odpalonym silniku ;-) :mrgreen:

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 20 paź 2008, 16:50

Ale pająk podobno zakładał nowy łańcuszek.
Sam mu go zamawiałem swoim zaprzyjaźnionym sklepie, FEBI.
Chyba, ze nie wymienił.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 20 paź 2008, 21:23

*RoBi* pisze:
jmm pisze:Jak słyszysz chrobotanie z przodu to nie zębatka tylko łańcuch zapewne. Wykręć korek wlewu oleju, włóż tam palucha i pomacaj łańcuch :mrgreen:
może jeszcze na odpalonym silniku ;-) :mrgreen:
Twardym trzeba być :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl