Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B3 Coupe 2.3 NG ] Nie odpala i gaśnie.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
emanuel33

[ B3 Coupe 2.3 NG ] Nie odpala i gaśnie.

Post autor: emanuel33 » 25 cze 2011, 16:01

Witam.
Mam następujący problem:
Moja Coupetka rzuciła palenie. Nie mogę jej wogóle odpalić. Pompka działa, rozrusznik kręci, jest iskra, prąd w akumulatorze również. Objawia sie to tym, że jak odpale, jeździ normalnie. Zgasze ją, to potem musze krecić, krecić itd... Zaskoczy za którymś razem bez gazu, skoczy na bardzo niskich obrotach, i delikatnie ją rozbujam na obrotach i jest już ok. Po dłuższej lub dynamicznej jeździe musze odczekać np kilka min, zanim zgasze silnik, to jest wieksze prawdopodobieństwo że odpale (tak mi sie wydaje przynajmniej). Kolega zagłądał dzisiaj pod maske i mówił że czujnik Hala mi strasznie lata i że trzeba go zrobić. Dodatkowo jak jade i gra radio, światła, wycieraczki i wł dodatkowo podgrzewanie lusterek i tylnej szyby, to mi bardzo szybko zgaśnie i kaplica. Była wymieniana kilka dni temu cefka i może być za słaba.
Szukam kogoś kto mi to obejrzy i naprawi. Aktualnie przebywam w świnoujściu do min końca miesiąca. Ja osobiście sie nie znam na takich sprawach i rzeczach i nie chce tam sie dotykać. Moge dojechać nawet do kogoś max 100km w obie strony. Zależy mi na tym żeby samochód jeździł, bo codzinnie dojeżdzam nim ponad 40km do pracy. Po wypłacie dojdzie wymiana rozrządu z pompa wody i paskiem. Tylko z góry prosze o to żeby nie liczyć mi drogo :lol: Nie znam tutaj mechaników, nawet nie wiem gdzie jest jakiś warsztat. Pomoże ktoś??
Ps. Zaraz płyne do szwecji i będę dopiero w nd w wieczorem. Jak coś, to pon, mogę wziąć wolny.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 10 lip 2011, 19:07 przez emanuel33, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 25 cze 2011, 18:09

sprawdz szczelnosc ukladu dolotowego. to jest czesto bolaczka tych silnikow. tym bardziej ze jak mowisz ze na cieplym nie chce palic (wszystkie weze sie od temperatury rozgrzeja i rozszeza w zwiazku z czym lapie lewe powietrze ktore moze przydlawic silnik) podobnie bylo i u mnie. apropos gasniecia po wlaczeniu kilku rzeczy na raz to wnioskuje ze regulator napiecia moze nie dzialac tak jak powinien, ale jezeli sie myle to niech koledzy wyprowadza mnie z bledu.
doloz wszelkich staran kolego aby doprowadzic silniczek do ladu, wtedy zrekompensuje sie przepieknym dzwiekiem (R5 sound :mrgreen: )

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 26 cze 2011, 23:23

Półki co, nikt nie ma ochoty pomóc prócz Ciebie :-/ Ja wole zaprowadzić do kogoś kto sie zna, bo od razu będzie mógł mi naprawic, tym bardziej ża mam czas tylko jutro. Potem ostro będę zasówał w robocie a czymś trzeba jeździć.

Awatar użytkownika
marbaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 13 lip 2007, 15:43
Lokalizacja: Krosno

Re: [ B3 Coupe 2.3 NG ]

Post autor: marbaj » 27 cze 2011, 09:00

emanuel33 pisze:Była wymieniana kilka dni temu cefka i może być za słaba.
Stawiam właśnie na cewkę, nie może być byle jaka tylko zgodna z oryginałem. Zobacz czy nadmiernie się nie przegrzewa a najlepiej poszukaj odpowiedniej do danego modelu silnika.

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 27 cze 2011, 11:31

Ja szukam mechanika do którego będę mogł wstawic i mu zapłacić za naprawe tego co trzeba tam naprawić czy wymienić. Poraz kolejny powtarzam. Codziennie od godz 7 do 19 nie ma mnie w domu, bo pracuje w niemczech i nie mam kiedy grzebac sie przy nim. A po pracy nie dam już rady.
Czy może wreszcie ktoś mi pomóc w taki sposób jak bym chciał?


Samochód rzucił całkiem palenie. Nawet na pych nie odpala. Jak jeszcze zaskakiwał, to wchodząc na obroty bawił sie w żabke. Na koniec, ja mu w gaz a on zgasł. Aktualnie przestał wogóle zaskakiwać mimo że rozrusznik kręci. Pompka tyle że zaczeła ciszej pracował. Zapewne też do wymiany.
Czekam teraz na werdykt mechanika co sie w nim staneło, bo został zaholowany do miejscowego mechanika który ku memu zdziwieniu nie boi sie mechanicznego wtrysku i nawet sie na nim zna.

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 04 lip 2011, 22:07

jak zwykle Bartek pod górke kombinujesz auto od razu powinno trafić do mechanika...
opcji może być dużo: od słabego ciśnienia na pompie paliwa, po brak sygnału dla komputera z czujnika halla.

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 04 lip 2011, 22:14

Auto stało półtora tygodnia u mechanika i nic nie zrobił nic nie ustalił. Mówił że nie dostaje paliwa na rozruchowy, ale nie wie czemu. Ustalił że czujnik spalania stukowego jest pękniety i że treba go wymienić. Po wymianie to samo.
Nie odpala na ciepło i już nawet na zimnym. Chyba że po wielkich trudach, to za 15 razem może odpali. Gaśnie po przejechaniu kilku km i kaplica. Popma paliwa jest sprawdzona i jest ok, czunik Hala również. Mechanik się poddał. Ekektryk mówił że może sprawdzić tylko napiecie i nic wiecej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl