[B3 2.3] Nie odpala
[B3 2.3] Nie odpala
Witam. Mam problem z audi B3 2.3 benzyna quatro. Mianowicie rozchodzi sie o to ze jednego dnia chodzilo bez problemow a drugiego chcac odpalic juz sie nie dalo. Doszlem ze nie chodzi pomka podlaczylem na krotko i okazalo sie ze jest sprawna wiec szukalem przerwy w obwodzie. Aktualnie pompka juz jest zrobiona i poprzekreceniu zaplonu sie zalancza pompuje i sie rozlancza wiec jest juz znia wszystko ok ale auto nadal nie odpala o co wiec chodzi?
Iskra jest ok paliwo dostaje bo swiece sa mokre i smierdzi paliwem. Klapy sa ok pracuja bez przyciec nie wiem gdzie szukac przyczyny;(
Nie wiem czemu ono nawet nie chce zagadac majac paliwo i iskre .
Przeszukujac forum jest duzo tematow na temat problemow odpalenia na cieplym i nie moglem sie doszukac odpowiedzi na moj problem.
prosze o sugestie co sprawdzic co zrobic .
prozdrawiam
Iskra jest ok paliwo dostaje bo swiece sa mokre i smierdzi paliwem. Klapy sa ok pracuja bez przyciec nie wiem gdzie szukac przyczyny;(
Nie wiem czemu ono nawet nie chce zagadac majac paliwo i iskre .
Przeszukujac forum jest duzo tematow na temat problemow odpalenia na cieplym i nie moglem sie doszukac odpowiedzi na moj problem.
prosze o sugestie co sprawdzic co zrobic .
prozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 66
- Rejestracja: 11 mar 2008, 22:33
- Lokalizacja: WIELUN
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
damian_23_23_ pisze:do sprawdzenia jest masa u mnie tak było i czujnik halla moze sie powoli konczyc jego zywot
A koledzy powiedzcie gdzie one sie znajduja dokladnie owe czujniki.swiety82 pisze:Czujnik położenia wału jest sprawny?
I jakie sa ich opornosci prawidlowe?
Czujnik halla dokladnie za co odpowiada za iskre bodajrze tak?
A polozenia walu?
Jeszcze wyczytalem na forum ze winny moze byc wtrysk startowy czy jakos tak on tez moze platac takie figle? Jesli tak jak go sprawdzic?
Umnie wogule miema zadnych checi zapalic nawet zajakniecia nie ma . Masy wszystkie przelecialem ale bez skutku.
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
Koledzy auto odpalilo po dlugich meczarniach, doszlem do wniosku ze go zalewa po wyjeciu swiec i wysuszeniu ich auto odpala ale spaliny stracznie smierdza nie spalonym paliwem. Malo tego zauwazylem rowniez ze przybylo oleju na miarce i to dosc sporo, i czuc benzyne w oleju wiec mysle ze wina lezy po stronie spryskiwaczy.
Co o tym myslicie? Z reguly jesli w czasie 5 sekund krecenia nie zagada to musze wyjac swiece i wysuszyc opalarka bo sa tak zalane jak by wsadzil do pojenika z paliwem;(
Pozdrawiam
Co o tym myslicie? Z reguly jesli w czasie 5 sekund krecenia nie zagada to musze wyjac swiece i wysuszyc opalarka bo sa tak zalane jak by wsadzil do pojenika z paliwem;(
Pozdrawiam
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
mialem taki objaw w moim cabie jak rozkrecilem imbusem talez przeplywomierza za bogata duzo za bogata mieszanka przy 140 nagle jak zakopcilo z wydechu okazalo sie ze przybylo tyle oleju za dostal sie przez odme do kolektora ssacego ..
wymienilem olej na nowy oczywiscie filter tez
ustawilem przeplywomiez na mierniku spalin i na wpietym mA w regulator cisnienia i od tamtej regulacji nic nie przybywa i jest ok.
wiec byc moze masz to samo ...
zanim zaczniesz cokolwiek krecic oczywiscie sprawdz wtrysk rozruchowy czy nie jest uszkodzony, czujnik tem 2-piny czy dziala czy nie jest zawieszony na niskiej tem. i rozruchowy podaje ciagle paliwo...
spruboj odpalic na wypietym czojniku czy bedzie lepiej
oraz druga pruba na wypietym rozruchowym
oczywiscie na zimnym silniku...
miales jakies strzaly?
strzelalo w wydech?
jak tam swiece kable i reszta?
wymienilem olej na nowy oczywiscie filter tez
ustawilem przeplywomiez na mierniku spalin i na wpietym mA w regulator cisnienia i od tamtej regulacji nic nie przybywa i jest ok.
wiec byc moze masz to samo ...
zanim zaczniesz cokolwiek krecic oczywiscie sprawdz wtrysk rozruchowy czy nie jest uszkodzony, czujnik tem 2-piny czy dziala czy nie jest zawieszony na niskiej tem. i rozruchowy podaje ciagle paliwo...
spruboj odpalic na wypietym czojniku czy bedzie lepiej
oraz druga pruba na wypietym rozruchowym
oczywiscie na zimnym silniku...
miales jakies strzaly?
strzelalo w wydech?
jak tam swiece kable i reszta?
Powiem tak na benzynie jesli wogole odpali chodzi na niskich obrotach strasznie nierowno kuleje i potrafi zgasnac jak jest zimny, strzalow zadnych nie ma, natomiast na gazie chodzi juz bardzo rowno. Wiec to cos jest z paliwem ale co zrobic zeby to trafnie zdiagnozowac bo nie chce wymieniac wszystkiego pokolei. No wlasnie mi tez zassalo odma i jak zakopcilo to dopiero mi przyszlo do glowy zeby sprawdzic stan oleju i sie zdziwilem:)
Wtrys rozruchowy odpinalem i roznicy nie odczulem wogole.
Swiece sa nowe i dopiero na nich zapalil bo na starych nie chcial nawet zagadac ale pewnie jak bym stare wysuszyl to by odpalil ale juz sie znimi nie bawilem.
Przewody i sama iskra jest ok. Tylko ta duza ilosc paliwa zalewajaca swiece.
A zapomnialem napisac jedna swieca czy dwie nie sa tak zalane jak pozostale 4.
Przyjacielu a gdzie ten talez przeplywomierza jest Bo nie kojarze chodzi o ten co sie znajduje w gardzieli wychodzacej z filtra co pod wplywem zasysanego powietrza unosi sie?
Jak i przy nim i przy potencjometrze chodz nie wiem gdzie on sie znajduje nigdy niegrzebalem.
Wtrys rozruchowy odpinalem i roznicy nie odczulem wogole.
Swiece sa nowe i dopiero na nich zapalil bo na starych nie chcial nawet zagadac ale pewnie jak bym stare wysuszyl to by odpalil ale juz sie znimi nie bawilem.
Przewody i sama iskra jest ok. Tylko ta duza ilosc paliwa zalewajaca swiece.
A zapomnialem napisac jedna swieca czy dwie nie sa tak zalane jak pozostale 4.
Przyjacielu a gdzie ten talez przeplywomierza jest Bo nie kojarze chodzi o ten co sie znajduje w gardzieli wychodzacej z filtra co pod wplywem zasysanego powietrza unosi sie?
Jak i przy nim i przy potencjometrze chodz nie wiem gdzie on sie znajduje nigdy niegrzebalem.