[2.3 NG] Olej w płynie chłodniczym
[2.3 NG] Olej w płynie chłodniczym
Witam wszystkich użytkowników forum. To jest mój pierwszy post którym jestem zmuszony przez moja niunie do napisania. :roll:
Miesiąc temu pokazał się olej w zbiorniczku z płynu chłodniczego, zaniepokojony zacząłem przeszukiwać forum i i jedyne do myślenia dawała mi wymiana uszczelki pod głowicą, głowica oczywiście została splanowana do nowej uszczelki.
Po tygodniu tej owej naprawy znowu to samo.
Ubytek oleju,dostaje się do płynu, silnik chodzi bez zarzutu, nie kopci spalonym olejem, wszystkie świece koloru jasno-brązowego.
Nie wiem co mam robić dalej?? Więc szukam pomocy na tym forum.
Z góry dziękuje za wszelka pomoc
Miesiąc temu pokazał się olej w zbiorniczku z płynu chłodniczego, zaniepokojony zacząłem przeszukiwać forum i i jedyne do myślenia dawała mi wymiana uszczelki pod głowicą, głowica oczywiście została splanowana do nowej uszczelki.
Po tygodniu tej owej naprawy znowu to samo.
Ubytek oleju,dostaje się do płynu, silnik chodzi bez zarzutu, nie kopci spalonym olejem, wszystkie świece koloru jasno-brązowego.
Nie wiem co mam robić dalej?? Więc szukam pomocy na tym forum.
Z góry dziękuje za wszelka pomoc
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Cześć.
Nie jestem pewny ale sprawdź czy masz chłodniczkę oleju taką pod filtrem oleju (podłaczone do niej są dwa węzę z płunem). Kiedyś kolega przez tą chłodniczkę też pienięczy natracił wszystko powymieniał i okazało się że właśnie ona gdzieś puściła i olej z racji tego że jest pod większym ciśnieniem był wpychany układy chłodzenia. Zatem jeżeli masz ową chłodniczkę to dokładnie ją sprawdź pod ciśnieniem.
Pozdrawiam.
Zdjęcie zapożyczone z allegro.
Nie jestem pewny ale sprawdź czy masz chłodniczkę oleju taką pod filtrem oleju (podłaczone do niej są dwa węzę z płunem). Kiedyś kolega przez tą chłodniczkę też pienięczy natracił wszystko powymieniał i okazało się że właśnie ona gdzieś puściła i olej z racji tego że jest pod większym ciśnieniem był wpychany układy chłodzenia. Zatem jeżeli masz ową chłodniczkę to dokładnie ją sprawdź pod ciśnieniem.
Pozdrawiam.
Zdjęcie zapożyczone z allegro.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Faktycznie najgosza. A głowica była dokładnie sprawdzana ? Może to jednak wina główicy.profil pisze:Ostatnia najgorsza jaka myśl mi przychodzi to pęknięcie bloku
Na ile moja wiedza pozwala sie to zagłębić to w tej konstrukcji silnika nie jest to mało a wręcz nierealne.Zastanawiam się czy olej może się dostawać poprzez uszczelniacze zaworów
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
profil, jeśli ma się taką możliwość należy sprawdzać szczelność głowicy po demontażu.Nie mówię tutaj o sprawdzaniu szczelności zawór-gniazdo przy pomocy nafty,bo to sobie może każdy w domu uskuteczniać ale ciśnieniowo.Niestety zajmują się tym tylko specjalistyczne warsztaty których jest stosunkowo mało.
Olej w płaszczu wodnym...wygląda na to że musisz sobie zafundować inną głowicę.
Najlepiej taką nie popękaną
Olej w płaszczu wodnym...wygląda na to że musisz sobie zafundować inną głowicę.
Najlepiej taką nie popękaną
Dziś auto już stoi dalsza jazda jest beznadziejna bo trzeba było by co 10 minut dolewać i wybierać olej z zbiorniczka. Normanie siurkiem leci do płynu. Kupna nowej głowicy jest nie opłacalne jak już to tylko 2 serce sprawić dla niuni Jeżeli znajdę odrobinę czasu to to przy okazji sprawdzę tą głowice. Dziękuje wszystkim za rozwinięcie tego tematu