Witam!
mam maly klopocik z nierówną pracą silnika, na forum (oczywiscie) wyczytalem co moze być tego powodem czyli nieszczelnosc ukladu powietrza,sprawdzilem węże od ukladu i wszystkie są ok poza takim jednym metalowym łączonym z drugim taką gumowa przejsciuwka która juz jest (sparciała czyt. dziurawa) jak myślicie moze to powodować nierówna prace ?
na zdjeciu zaznaczone są te rurki w czerwonym kole.
z góry dzieki
[NG B3] pomoc w rozpoznaniu elemetu silnika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 57
- Rejestracja: 02 cze 2009, 11:43
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 23 mar 2009, 12:31
- Lokalizacja: kielce\warszawa
Czesc ktora zaznaczyles to ''kawalek'' odmy. Masz racje, moze to byc przyczyna nierownych, obrotow. A dwa weze gomowe przy silniczku krokowym sprawdziles? no i czy sam krokowiec dziala tak jak powinien. Jesli chodzi o lewe powietrze to proponuje wymienic oringi na wtryskiwaczach. U mnie to bardzo pomoglo. Masz LPG? I napisz troche dokladniej jak ta nierowna praca silnika wyglada
-
- Forum Audi 80
- Posty: 57
- Rejestracja: 02 cze 2009, 11:43
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
hmm. Więc tak krokowiec wymieniany był niedawno ale nie wiem czy dobrze trafiłem używany kupiłem, węże sprawdzałem wszystkie oprócz tych dwóch i są dobre. nierówna praca objawia się na biegu jałowym w skali od 900 do 1300 obr, nie zależnie od tego czy silnik jest ciepły czy zimny, "skoki" silnika są bardzo odczuwalne w porównaniu z audi 80 b4 2.3 Q kumpla silnik skacze, jutro zmienię ten kawałek węza i napisze czy się coś poprawiło.grzejnik500 pisze:weze gomowe przy silniczku krokowym sprawdziles? no i czy sam krokowiec działa tak jak powinien
[ Dodano: 2009-10-08, 18:16 ]
No i wymieniłem ten stary kawałek węża widać poprawę i to dużą ale to jeszcze nie to :mrgreen: ten silniczek krokowy podejrzewam że zepsuty kupiłem ma może ktoś z okolić dąbrowy górniczej pożyczyć na sprawdzenie;>? :roll: