[B3 90]Probem z zapalaniem
wychodzi na to że działa ale możesz się upewnić: zdejmij z niego wtyczkę, odkręć dwie śrubki na imbus 5,wyjmij wtryskiwacz i włóż go do butelki- nie podłączaj wtyczki! teraz przekręć stacyjkę ze 2 razy, nie odpalaj tylko żeby zaświeciły kontrolki i pompa napompowała paliwa,cofnij kluczyk, i podaj + i - z akumulatora do 2pinów przy wtryskiwaczu. uwaga! powinna trysnąć benzyna zwróć uwagę czy jest rozpylona "na mgiełkę"jeśli tak, to odłącz prąd od wtryskiwacza i ponownie kilka razy przekręć stacyjkę i obserwuj wtryskiwacz,jeśli jest szczelny to w ciągu ok 4minut nie powinno kapać z niego paliwo.
W wolnej chwili sprawdzę wtryskiwacz. Póki co załamuje ręce, szukam kogoś od wtrysku mechanicznego, kogoś kto ustawił by ten talerz, ale w mieście i okolicy póki co takiego fachowca nie znalazłem.
A tak poza tematem tłumik zrobiony, silnik wydaje ładny dźwięk w aucie jest cichutko, słychać tylko jak pracuje 5 cylindrów na wyższych obrotach
[ Dodano: 2011-12-22, 14:14 ]
A tutaj wrzucam filmik z przyspieszaniem do 100km/h, przed usterką auto wykręcało się o niebo lepiej, niż widoczne jest to na filmie. Sorry za jakość.
http://www.sendspace.pl/file/e9bd81d9ddd347d11a3cc2
[ Dodano: 2011-12-23, 15:39 ]
Dobra mam te miernik juz będę wdzięczny jak byś mi napisał jak to sprawdzić i jakie wartości powinny być?
[ Dodano: 2011-12-25, 14:51 ]
znalazłem już opis, także Wesołych Świąt
A tak poza tematem tłumik zrobiony, silnik wydaje ładny dźwięk w aucie jest cichutko, słychać tylko jak pracuje 5 cylindrów na wyższych obrotach
[ Dodano: 2011-12-22, 14:14 ]
A tutaj wrzucam filmik z przyspieszaniem do 100km/h, przed usterką auto wykręcało się o niebo lepiej, niż widoczne jest to na filmie. Sorry za jakość.
http://www.sendspace.pl/file/e9bd81d9ddd347d11a3cc2
[ Dodano: 2011-12-23, 15:39 ]
Dobra mam te miernik juz będę wdzięczny jak byś mi napisał jak to sprawdzić i jakie wartości powinny być?
[ Dodano: 2011-12-25, 14:51 ]
znalazłem już opis, także Wesołych Świąt
jeździć jeździ, ale nie ma kopa, dużo pali i nie jest tym autem co przed usterką. Idę dzisiaj zrobić pomiary na mierniku, ale i tak jestem pewny, żer problemy nie znikną dopóki ten talerz nie będzie ustawiony tak jak trzeba. Dzwoniłem nawet do serwisu bosha, który zajmuje się autami bo takowy jest w bb, ale nie podejmą się naprawy, czy też reguacji. Podobnie jest z mechanikami, póki co nie znalazłem żadnego, który odważył by śie spróbować naprawy/regulacji.
możliwe zwłaszcza, że czasami czuć benzyną a spalanie wzrosło znacznie, przy dziadkowej jeździe. Z nowych objawów to powiem, że zapala się czasami kontrolka check engine.
[ Dodano: 2011-12-27, 16:45 ]
Czujnik temperatury sprawdzony (szkoda, że nikt nie napisał by odkręcać go na zimnym silniku, może wtedy strumień wody nie strzelił by mi w twarz ). Odczyty są w normie, tzn tak jak to jest na wykresach. Jutro będę próbował z dawką paliwa. Tylko nie wiem w którym miejscu nastawnika ciśnienia podpiąć miliamperomierz.
[ Dodano: 2011-12-28, 11:30 ]
wrzucam filmik z obrotami może ktoś po obejrzeniu wpadnie na przyczynę tych obrotów
link: http://w579.wrzuta.pl/film/3PlAulifdT4/film0006
[ Dodano: 2011-12-28, 15:14 ]
Z nowych objawów podczas jazdy: przed usterką odcinało zapłon jak wchodził na czerwone teraz nie odcina a wskazówka np z 4tys wchodzi nagle na 7 przy depnięciu.
[ Dodano: 2011-12-27, 16:45 ]
Czujnik temperatury sprawdzony (szkoda, że nikt nie napisał by odkręcać go na zimnym silniku, może wtedy strumień wody nie strzelił by mi w twarz ). Odczyty są w normie, tzn tak jak to jest na wykresach. Jutro będę próbował z dawką paliwa. Tylko nie wiem w którym miejscu nastawnika ciśnienia podpiąć miliamperomierz.
[ Dodano: 2011-12-28, 11:30 ]
wrzucam filmik z obrotami może ktoś po obejrzeniu wpadnie na przyczynę tych obrotów
link: http://w579.wrzuta.pl/film/3PlAulifdT4/film0006
[ Dodano: 2011-12-28, 15:14 ]
Z nowych objawów podczas jazdy: przed usterką odcinało zapłon jak wchodził na czerwone teraz nie odcina a wskazówka np z 4tys wchodzi nagle na 7 przy depnięciu.
- Small3r
- Forum Audi 80
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
- Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
nenolog, który czujnik temperatury sprawdzałeś i Ci w twarz walnęło? Boże... Co z twarzą, przecież woda tam jest gorąca! Oczywiście na po rozgrzaniu silnika. Swoją drogą, to swego rodzaju kara, kurde, jest tam nawet naklejka i na samym korku ostrzeżenia przed odkręcaniem na gorącym.
A co do filmiku. To totalnie nic nie robisz? Nie wciskasz gazu, nic? To jest ewidentna wina układu ssącego, jakieś lewe powietrze czy coś, tylko, że przy lewym, cały czas by obroty falowały... Może krokowiec? Spróbuj odłączyć od niego wtyczkę, odpal i zobacz co się dzieje. Pozdrawiam!
A co do filmiku. To totalnie nic nie robisz? Nie wciskasz gazu, nic? To jest ewidentna wina układu ssącego, jakieś lewe powietrze czy coś, tylko, że przy lewym, cały czas by obroty falowały... Może krokowiec? Spróbuj odłączyć od niego wtyczkę, odpal i zobacz co się dzieje. Pozdrawiam!
Chyba jednak to nie będzie czujnik położenia przepustnicy. Dzisiaj po dłuższej przerwie zalałem auto, trochę bawiłem się tym talerzykiem. Efekt: auto pali ma moc prawie taką jak przed usterką. Dalej są dziwne problemy z obrotami raz jak odpaliłem auto stały równo na 1400obrotów (1 film), po zgaszeniu i zapaleniu chwile minimalnie lekko pofalowały i opadły na ok 900 obrotów (film 2). Dziwne jest to, że po każdym dodaniu gazu obroty spadają do innego miejsca. Ale falowanie jest mniejsze, moc większa, tylko teraz spalanie wzrosło i to znacznie.
http://w145.wrzuta.pl/film/87cG3SgxbRk/film0008
http://w145.wrzuta.pl/film/2Yac1IgRsXY/film0009
http://w145.wrzuta.pl/film/87cG3SgxbRk/film0008
http://w145.wrzuta.pl/film/2Yac1IgRsXY/film0009