Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 NG COUPE B4] Problem po wymianie uszczelki pod głowicą

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Murzyn88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:36
Lokalizacja: Ząbkowice Śl

[2.3 NG COUPE B4] Problem po wymianie uszczelki pod głowicą

Post autor: Murzyn88 » 28 paź 2011, 18:22

Witam może ktoś będzie wstanie coś poradzić na mój problem a mianowicie niedawno musiałem zmienić uszczelkę pod głowicą bo wydmuchało ja na 5 cylindrze i znikał płyn chłodniczy. Po wymianie powstał nowy problem (problemy) auto zaczeło się grzać czego nie było nigdy przed wymianą uszczelki w mieście co chwile leci do 100c i zbija w trasie nie ma takiego problemu ale i tak temperatura utrzymuje się delikatnie powyżej 90c wcześniej przed wymiana i nawet jak uszczelka była walnięta auto trzymało jak zawieszone na 90c.Kolejnym problemem jest to że auto zrobiło się słabsze nie reaguje jak wcześniej na gaz i słabo się wkręca.Co do płyn dzisiaj wymieniłem termostat wypłukałem układ środkiem k2 bo myślałem że może coś się przytkało bo był wsypywany proszek zanim się dowiedziałem że uszczelka pod głowicą jest do roboty, tak wiec przepłukałem kilka razy układ aż zaczeła lecieć w miarę czysta woda wymieniłem termostat na verneta i problem nie znikł auto się grzeje nadal.Teraz co do osłabnięcia auta podejrzewam zapłon ponieważ po wymianie uszczelki mechanik ustawił zapłon na oko mimo że prosiłem żeby zrobił to lampą to stwierdił że nie ma takiej potrzeby.Chciał bym spróbować samemu ustawić zapłon wiem że na pewno muszę ustawić znaki na aparacie i kole
odpalić auto włożyć bezpiecznik w przekażnik od pompy i teraz moje pytanie na ile ustawić stopni i w jakim miejscu świecić lampa. Prosił bym o szybką odpowiedż bo powoli zaczynam mieć dość mojego auta kupiłem je za śmieszne pieniądze a poprzedni właściciel nie wymieniał chyba nic od kąd je sprowadził jeszcze trochę to zostanie mi juz tylko buda do wymiany.
Ostatnio zmieniony 28 paź 2011, 18:49 przez Murzyn88, łącznie zmieniany 2 razy.

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 28 paź 2011, 18:25

moze rozrzad ci zle załozył.

Murzyn88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:36
Lokalizacja: Ząbkowice Śl

Post autor: Murzyn88 » 28 paź 2011, 18:34

A nie będzie to kwestia zapłonu ??

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 28 paź 2011, 18:46

_uwaga

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 28 paź 2011, 19:18

Jezeli moze byc to tez zapłon, ale ja bym sprawdził rozrzad, moze gdzies o jeden ząbek na pasku jest przesuniety, a najlepiej do mechanika w gwarancje.

Murzyn88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:36
Lokalizacja: Ząbkowice Śl

Post autor: Murzyn88 » 28 paź 2011, 19:27

Byłem już i mówiłem że zaczął się grzać to powiedział że muszę trochę pojezdzić to się odpowietrzy :D takie gadanie na odpierdziel.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl