Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4 2.3 NG]Problem z odpalalaniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Punk8506
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 04 wrz 2007, 17:29

[B3/B4 2.3 NG]Problem z odpalalaniem

Post autor: Punk8506 » 04 wrz 2007, 17:49

Mam Audi 90 poj. 2.3 z instalacja gazowa (napewnoo powyzej 1,5 roku ma instalacja ale parownik wymieni lem na nowy)i mam nastepujacy problem. Samochod jak jest zimny na beznynie niechce odpalac ale na gazie pali dopiero za 3, 4 razem. Za to jak jest cieply silnik pali odrazu na gazie. Tak jak mowilem mam nowy parownik wymienione swiece , przewodow nie wyminialem. to pierwsa sprawa. Druga jest taka ze jak juz go odpale jak jest cieplo to dziala ok ale jak jest np zimniej i pada deszcz to cos mi strzeli pod maska podczas odpalania, a jak rusze to przerywa. Ale pochodzi chwile i jest ok moze mi ktos pomoc ?? z gory dzieki.
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2007, 21:03 przez Punk8506, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 04 wrz 2007, 19:21

Rozumiem, że gazior I generacji? Niestety nie zawsze da się tak wyregulować parownik, żeby było idealnie na zimno i na ciepło. Gaz jest bardzo wrażliwy na temperaturę i regulacji dokonuje się przy rozgrzanym silniku, tym samym i parowniku. Kiedy parownik jest zimny gorzej, lub w skrajnych przypadkach wcale nie odparowuje gazu i zalewa silnik bardzo bogatą mieszanką.
Obawiam się, że przewody jednak kwalifikują się do wymiany.
Co do benzynki to może wypowiedzą się bardziej obeznani z tym silniczkiem

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 05 wrz 2007, 18:22

No to w takim razie masz strzały gazu co jest dużą torturą dla silnika. Na pewno ucierpiała na tym przepływka, będzie do regulacji, prostowania klapy albo nawet do wymiany. Świece kable, kopułka też pewnie będą do wymiany bo nie strzelił bez powodu, to musi być w stanie idealnym przy jeździe na gazie. Regulacja mieszanki na gazie i na benzynie także powinna być przeprowadzona. Nie możesz odpalić na zimnym na benzynie pewnie po strzałach i rozregulowanej przepływce, albo żywot skończył czujnik temperatury w krućcu przy głowicy i wtryskiwacz rozruchowy nie pracuje. A na gazie nie powinno się odpalać samochodu. Może być naprawdę dużo powodów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga