Mam problem z plynem chlodzenia.
Po remoncie silnika zaczelo ubywac mi plynu.
balem sie juz ze cos z blokiem nie tak, ale odetchnalem z ulga gdy zauwazylem ze cieknie mi z wezyka, wiec dokrecilem opaske. Potem strzelil mi waz od chlodzenia, a teraz widze ze cieknie mi z tego malego wezyka co idzie do zbiorniczka zwlaszcza gdy troche agresywnie jade ok 120-130.dzis normalnie byl troche oblany zbiorniczek. tak jakby cisnienie mi wzrastalo w ukladzie
Temp silnika rosnie mi prawie do 100 stopni.
Czy to jest ok?
Czy u mnie w silniku jest ten czujnik plynu chlodzacego (jakis niebieski) bo samochod zrobil sie mulowaty a czytalem ze to moze byc przyczyna
jest mulowaty na LPG i PB. Na 1 i 2 biegu to maluch by mnie przescignal polepsza sie na wyzszych biegah ale dopiero jak mocno wdepne gaz (ok 3000 obr)
Dzieki za pomoc
[B4 2,3 NG] problem z plynem chlodzenia
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
miałem podobny problem w moim NG i po długich poszukiwaniach okazało się że klientowi od którego kupiłem auto walnęła uszczelka pod głowicą i olej pozapychał chłodnicę i nagrzewnicę. Może też było uszczelnianie jakimś syfem ale po wymianie tych elementów ciśnienie w układzie chłodzenia ustabilizowało sie no i oczywiście zrobiło się cieplutko w kabinie. Płyn teraz nie znika a trudno było to wcześniej zlokalizować bo ciekło z góry nagrzewnicy i odparowywało. Dopiero po rozebraniu całej deski rozdzielczej było widać who is who a nagrzewnica ważyła chyba ze 2 kilo.
uszczelka pod glowica bylo robiona ok 2 miesiace temu (za remont dalem 2,5 k) szlag mnie wtedy trafil jak mi walna cene a mowil ze bedzie max 1,5 k)
a w oleju nie ma sladow plynu a w plynie patrzylem i wyglada na czysty
dzisiaj jezdzilem po miescie i temp mialem 100 stopni a na trasie spadala do 70-65 stopni (jest ok 93-95 stopni i nagle spada do 70)
Jak tylko mu zaczne gazowac to temp zaraz rosnie do 100 stopni.
Moze to byc jakis czujnik albo termostat(np przycina)?
[ Dodano: 2009-11-28, 15:46 ]
[quote="arden"]uszczelka pod glowica bylo robiona ok 2 miesiace temu (za remont dalem 2,5 k) szlag mnie wtedy trafil jak mi walna cene a mowil ze bedzie max 1,5 k)
a w oleju nie ma sladow plynu a w plynie patrzylem i wyglada na czysty
dzisiaj jezdzilem po miescie i temp mialem 100 stopni a na trasie spadala do 70-65 stopni (jest ok 93-95 stopni i nagle spada do 70)
Jak tylko mu zaczne gazowac to temp zaraz rosnie do 100 stopni.
Moze to byc jakis czujnik albo termostat(np przycina)?
Czy ktos ma jakies zdjecie gdzie znajduje sie ten czujnik ?
[ Dodano: 2009-11-29, 11:20 ]
Ma ktos z was zdjecie gdzie jest ten niebieski czujnik w NG?
a w oleju nie ma sladow plynu a w plynie patrzylem i wyglada na czysty
dzisiaj jezdzilem po miescie i temp mialem 100 stopni a na trasie spadala do 70-65 stopni (jest ok 93-95 stopni i nagle spada do 70)
Jak tylko mu zaczne gazowac to temp zaraz rosnie do 100 stopni.
Moze to byc jakis czujnik albo termostat(np przycina)?
[ Dodano: 2009-11-28, 15:46 ]
[quote="arden"]uszczelka pod glowica bylo robiona ok 2 miesiace temu (za remont dalem 2,5 k) szlag mnie wtedy trafil jak mi walna cene a mowil ze bedzie max 1,5 k)
a w oleju nie ma sladow plynu a w plynie patrzylem i wyglada na czysty
dzisiaj jezdzilem po miescie i temp mialem 100 stopni a na trasie spadala do 70-65 stopni (jest ok 93-95 stopni i nagle spada do 70)
Jak tylko mu zaczne gazowac to temp zaraz rosnie do 100 stopni.
Moze to byc jakis czujnik albo termostat(np przycina)?
Czy ktos ma jakies zdjecie gdzie znajduje sie ten czujnik ?
[ Dodano: 2009-11-29, 11:20 ]
Ma ktos z was zdjecie gdzie jest ten niebieski czujnik w NG?