Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 B3 2.3 7A] problem z sondą

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
SPEED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 19 kwie 2007, 21:03
Lokalizacja: Mielec-okolice

Post autor: SPEED » 09 gru 2007, 13:40

Danek,A co z przewodem zielonym ?

Morze jakiś użytkownik 7A sprawdzi jak to wygląda u niego?
Będe wdzięczny za pomoc.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 09 gru 2007, 14:30

Może to jest wiązka z kompa LPG. Trzeba by to sprawdzić cz ta wiązka idzie z kompa LPG czy bezpośrednio z ECU. Sprawdź miernikiem czy zielony przewód ma połączenie z masą, jeśli tak to spiąć do ekranu i do obudowy sondy. Jaki masz sterownik (komp) LPG?

SPEED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 19 kwie 2007, 21:03
Lokalizacja: Mielec-okolice

Post autor: SPEED » 09 gru 2007, 18:41

Nie jest to wiązka z kompa LPG - do LPG podłączony jest tylko przewód sygnałowy (czarny)
Przy ECU też nie znalazłem takiego 2 żyłowego z ekranem - wygląda na oryginalny i wchodzi w oryginalną wiązkę - może ten przewód gdzieś się rozgałęzia?
Danek pisze:Sprawdź miernikiem czy zielony przewód ma połączenie z masą
To sprawdzę dopiero jutro rano.
Danek pisze:Jaki masz sterownik (komp) LPG?
Sterownik to ETAGAS - tak przynajmniej pisze w świadectwie homologacji

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 09 gru 2007, 19:42

SPEED, co prawda nie mam schematu od 7A, ale myślę, że 6A to "bliźniak". Wg tego schematu zielony przewód to sygnał do ECU do pinu nr 7, a czarny jest spięty z ekranem i wpięty do masy w punkcie masowym nr 84. Więc albo schemat trochę nie teges :-) . W każdym razie wystarczy sprawdzić, czy czarny to faktycznie sygnał sondy i idzie do ECU, czy może do masy oraz gdzie jest podpięty zielony i czy jest spięty z ekranem, a może idzie do ECU?

SPEED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 19 kwie 2007, 21:03
Lokalizacja: Mielec-okolice

Post autor: SPEED » 11 gru 2007, 11:15

Danek dzięki za pomoc.Faktycznie zielony przewód idzie do ECU a czarny do masy - więc ciała dał gazownik :evil: (3 lata jezdził tak poprzedni właściciel :lol: ) sondę podpiął po kolorach ( czarny do czarnego ).A co najlepsze na gazie sonda pokazywała dobrze - sygnał z sondy najpierw idzie do komp. gazowego a dopiero potem do tej nieszczęsnej wiązki i ECU. Więc problemy z sondą występowały tylko na benzynie ale też nie zawsze czasem był spokój :shock: - LPG śmigał dobrze.Tak czy inaczej problem został usunięty z twoją pomocą oczywiście Danek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga