Danek,A co z przewodem zielonym ?
Morze jakiś użytkownik 7A sprawdzi jak to wygląda u niego?
Będe wdzięczny za pomoc.
[90 B3 2.3 7A] problem z sondą
Nie jest to wiązka z kompa LPG - do LPG podłączony jest tylko przewód sygnałowy (czarny)
Przy ECU też nie znalazłem takiego 2 żyłowego z ekranem - wygląda na oryginalny i wchodzi w oryginalną wiązkę - może ten przewód gdzieś się rozgałęzia?
Przy ECU też nie znalazłem takiego 2 żyłowego z ekranem - wygląda na oryginalny i wchodzi w oryginalną wiązkę - może ten przewód gdzieś się rozgałęzia?
To sprawdzę dopiero jutro rano.Danek pisze:Sprawdź miernikiem czy zielony przewód ma połączenie z masą
Sterownik to ETAGAS - tak przynajmniej pisze w świadectwie homologacjiDanek pisze:Jaki masz sterownik (komp) LPG?
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
SPEED, co prawda nie mam schematu od 7A, ale myślę, że 6A to "bliźniak". Wg tego schematu zielony przewód to sygnał do ECU do pinu nr 7, a czarny jest spięty z ekranem i wpięty do masy w punkcie masowym nr 84. Więc albo schemat trochę nie teges . W każdym razie wystarczy sprawdzić, czy czarny to faktycznie sygnał sondy i idzie do ECU, czy może do masy oraz gdzie jest podpięty zielony i czy jest spięty z ekranem, a może idzie do ECU?
Danek dzięki za pomoc.Faktycznie zielony przewód idzie do ECU a czarny do masy - więc ciała dał gazownik :evil: (3 lata jezdził tak poprzedni właściciel :lol: ) sondę podpiął po kolorach ( czarny do czarnego ).A co najlepsze na gazie sonda pokazywała dobrze - sygnał z sondy najpierw idzie do komp. gazowego a dopiero potem do tej nieszczęsnej wiązki i ECU. Więc problemy z sondą występowały tylko na benzynie ale też nie zawsze czasem był spokój :shock: - LPG śmigał dobrze.Tak czy inaczej problem został usunięty z twoją pomocą oczywiście Danek