[NM 2.0 20v] Problemy z mocą a swap jako rozwiazanie
[NM 2.0 20v] Problemy z mocą a swap jako rozwiazanie
Witam, jak w temacie. Co trzeba miec/trzeba zrobic zeby zrobic swapa na 2.6? Ława pasuje? A najwazniejsze czy skrzynie podejdzie od moje NMa. Ewentualnie trzeba zrobic jakies przerobki? Mam na oku silnik + instalacja od naszego klubowicza.
[ Dodano: 2011-11-26, 17:26 ]
jedyny swap jaki wykonalem to w vw golfie mkII z 1.3 na 1.8..
[ Dodano: 2011-11-26, 17:26 ]
jedyny swap jaki wykonalem to w vw golfie mkII z 1.3 na 1.8..
Ostatnio zmieniony 07 gru 2011, 16:29 przez lasombra, łącznie zmieniany 1 raz.
no cóż, wychodzi na to że jeden i drugi jedzie jakby chciał a nie mógł :mrgreen:
nie wsadzaj 2.6 chyba że chcesz wydać jeszcze więcej pieniędzy i jeszcze bardziej się załamać. poza dużą trwałością 2.6 i prostą konstrukcją nie widzę więcej plusów. pomyśl nad 1.8t, 2.3 20v ( powinno być najłatwiej), 2.8 30v, 2.2t lub jakies 1.9tdi jak cie kręcą diesle. przy każdym bedzie dużo roboty wiec zastanów się czy nie lepiej zmienić auto.
nie wsadzaj 2.6 chyba że chcesz wydać jeszcze więcej pieniędzy i jeszcze bardziej się załamać. poza dużą trwałością 2.6 i prostą konstrukcją nie widzę więcej plusów. pomyśl nad 1.8t, 2.3 20v ( powinno być najłatwiej), 2.8 30v, 2.2t lub jakies 1.9tdi jak cie kręcą diesle. przy każdym bedzie dużo roboty wiec zastanów się czy nie lepiej zmienić auto.
No coz, w domu sa 4 Audi, ojciec ma a6 c4, jest a8d2 i mam do jazdy na co dzien a6 c4 2.6 148kg ciezsza a wlecze jak wsciekla i nigdy nie mialem problemow z tym silnikiem wiec dlatego wstrzelam sie w 2.6. Ze dobrze by bylo 2.3 20v to wiem - najprostrze rozwiazanie ale mam dosc balaczek tego typu silnikow zaczynajac od stukowcow.... 2.2 to baja, na allegro stoi na sprzedaz jeden egzemplarz porobiony za 7tys+ natomiast 2.6 to chyba najtansze rozwiazanie oprocz 2.3 10v.
[ Dodano: 2011-11-27, 22:18 ]
mam okazje kupic s4 (100 c4) 2.2t revo za nie duze pieniadze, rozmyslalem o tym zeby wziasc ja na dawce ale przy 2.2 jest od ciula przerobek w komorze silnika (podobno) i sam nie dam rady
[ Dodano: 2011-11-27, 22:18 ]
mam okazje kupic s4 (100 c4) 2.2t revo za nie duze pieniadze, rozmyslalem o tym zeby wziasc ja na dawce ale przy 2.2 jest od ciula przerobek w komorze silnika (podobno) i sam nie dam rady
Jeżdziłem i wiem jak to jedzie. 2.6 też miałem i 7A i 2.3 kv kk I 2.8 w ośce. Przerobiłem wszystko chyba poza 1Z w b4 .lasombra pisze:Zapytam konkretnie. A jezdziles kiedys NM? Zebys sie przejechal bys zmienil zdanie. Nawet 100% w seri i 100% sprawny jedzie jagby chcial a nie mogl.
mam okazje kupic s4 (100 c4) 2.2t revo
BIerz o Ile to orginalne REVO to fajny rodzynek i 303 ps na start ogółem fajne C4 jeżdziłem i naprewde daje rade :mrgreen: Chyba bym wolał zostawić ori REVO niż coupe.
Pozdro
Z 7a zero problemów ze swapem a wsadzanie każdego V6 to rzeźba.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
lasombra pisze:Zapytam konkretnie. A jezdziles kiedys NM? Zebys sie przejechal bys zmienil zdanie. Nawet 100% w seri i 100% sprawny jedzie jagby chcial a nie mogl.
Mam obecnie NMa...miałem 2,3 10 i 20V. Rzetelnie...do 4tys obr nic się nie dzieje w przeciwieństwie do 10V a powiedzmy że do 2,3 20V. 7A budzi się szybciej niż NM ale słabszą górę ma. NM to wyjątkowy motor wysokoobrotowy specjalnie do sportu robiony - stąd też jest tak poszukiwany choćby przez helmutów.
Zamiana NM na ABC to totalna pomyłka. Osiągi będą gorsze a i spalanie też wcale nie spadnie. Do spalania 20V N/A trzeba się przyzwyczaić a przede wszystkim trzeba o nie zadbać. 7A paliło mi 15-18 natomiast NM przy tym samym stylu jazdy spala 12-14. NORMA!
Jeśli już chcesz pozbyć się NMa to szedłbym tylko wyżej - 20VT. Ja ta droga idę i w marcu wyjadę (mam nadzieję) zadowolony. Jedyna rzeźba to przełożenie wiązki kompletnej, przestawienie chłodnicy i jedna łapa od S4... Poza tym sama przyjemność
Przemyśl dokładnie ten ruch!