Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 90] Pytanie o części

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
nenolog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 20 maja 2011, 20:00

[B3 90] Pytanie o części

Post autor: nenolog » 12 sie 2011, 22:13

Witam mam takie pytanie: co to jest za część i co to jest za wtyczka na poniższych zdjęciach? Dodam tylko tyle, że obie są odpięte. Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2011-08-13, 17:03 ]
Widzę, że nikt nie ma pojęcia co to jest.
Ostatnio zmieniony 17 sie 2011, 22:29 przez nenolog, łącznie zmieniany 1 raz.

t1omek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 09 mar 2007, 16:31
Imię: Tomek
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Doziny

Post autor: t1omek » 14 sie 2011, 13:26

Te drugie to przecież bezpiecznik od wzmacniacza audio :-) tylko pytanie gdzie on idzie skoro nie do akumulatora?

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 14 sie 2011, 13:56

pewnie jakis inteligent podpioł to pod alternator

Awatar użytkownika
nenolog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 20 maja 2011, 20:00

Post autor: nenolog » 14 sie 2011, 18:44

A ten kabel co jest na zdjęciu, macie pojęcie do czego a być podpięty?

t1omek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 09 mar 2007, 16:31
Imię: Tomek
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Doziny

Post autor: t1omek » 14 sie 2011, 18:50

Jego przeznaczeniem jest zasilanie wzmacniacza audio. musisz prześledzić do czego jest podpięty może zasila tylko radio, masz wzmacniacz i jakąś skrzynię basową?

Awatar użytkownika
nenolog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 20 maja 2011, 20:00

Post autor: nenolog » 14 sie 2011, 18:54

Wzmacniacz był w aucie, ale nie montowany prze zemnie, dla tego nie wiedziałem co to za część. A ta wtyczka (nie bezpiecznik od wzmacniacza), wiecie do czego jest?

Arci23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 20 mar 2011, 22:21
Lokalizacja: Piła

Post autor: Arci23 » 15 sie 2011, 22:35

Kolego z tego co widzę na foto to masz w tej Audi silnik 2,0 pięciocylindrowy 115KM o oznaczeniu PS. Ja akurat mam takie samo Audi z tym silnikiem.
A teraz na temat ta wtyczka kolo rozdzielacza paliwa służy do regulacji wolnych obrotów specjalistycznym przyrządem VAG. Po podłączeniu urządzenia ustawia się prace silniczka krokowego aby znajdował się w odpowiednim zakresie regulacji. Oczywiście ten przyrząd jest na 99% nie osiągalny wiec wtyczka będzie luźna do końca życia tej Audi.

Awatar użytkownika
nenolog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 20 maja 2011, 20:00

Post autor: nenolog » 16 sie 2011, 17:40

To może auto właśnie takiej regulacji potrzebuje? Bo mam właśnie między innymi problemy z obrotami (silnik krokowy wymieniony)?

Arci23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 20 mar 2011, 22:21
Lokalizacja: Piła

Post autor: Arci23 » 16 sie 2011, 20:52

Całkiem możliwe ze potrzebuje tej regulacji ale śmiał bym twierdzić ze twoje problemy nie są w 100% związane z ta właśnie regulacja. Sam walczyłem ze swoja audi i teraz już jestem dużo dużo bardziej doświadczony jeśli chodzi o regulacje i naprawę tego właśnie silnika którego na forum nie ma za dużo.

Awatar użytkownika
nenolog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 20 maja 2011, 20:00

Post autor: nenolog » 16 sie 2011, 20:56

Arci23 pisze:Całkiem możliwe ze potrzebuje tej regulacji ale śmiał bym twierdzić ze twoje problemy nie są w 100% związane z ta właśnie regulacja. Sam walczyłem ze swoja audi i teraz już jestem dużo dużo bardziej doświadczony jeśli chodzi o regulacje i naprawę tego właśnie silnika którego na forum nie ma za dużo.
Zauważyłem, że 90 z tym silnikiem są bardzo rzadko spotykane. Ja z mechaniką dużego doświadczenia nie miałem. Teraz dopiero coś tam grzebie i próbuję zrozumieć o co chodzi w tym wszystkim :-) szerzej mój problem opisałem parę postów niżej (regulacja ke-jetronik).

Arci23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 20 mar 2011, 22:21
Lokalizacja: Piła

Post autor: Arci23 » 17 sie 2011, 12:59

Masz racje sa rzadkim okazem 90 z silnikiem 2.0 PS. Nie wiem kolego skąd jesteś bo ja jestem z Piły w Wielkopolsce jak byś był z okolic to mogę trochę pomóc ale na odległość nie da rady tego opanować. Widziałem twój drugi post ale jest tak mętny ze nawet nie chce bardziej w nim mieszać. Po za tym napisałem tez posta w sprawie regulacji właśnie tego silnika co my mamy i nikt nie odpisał. Zakładam wiec ze wiedza na ten temat jest znikoma wiec nie pozostało nic innego jak nauczenie się samemu tego silnika.

Awatar użytkownika
nenolog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 20 maja 2011, 20:00

Post autor: nenolog » 17 sie 2011, 21:57

Jestem ze śląska także ciężko będzie. A sprawdzałeś kiedyś swoje audi na hamowni? Mi każdy mechanik mówi, że to auto w teorii ma 115km, a faktycznie przy zdrowym silniku wypada lepiej. Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie na 2 biegu dochodzi do 110km/h a do setki najlepszy czas miałem 8.5s. A najlepiej chodzi na benzynie shella 100oktanowej:) wykręca się, aż miło. Mialem 90 20v i powiem Ci, że wolę tą 90 za osiągi + spalanie:)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 17 sie 2011, 22:11

nenolog pisze: Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie na 2 biegu dochodzi do 110km/h a do setki najlepszy czas miałem 8.5s. A najlepiej chodzi na benzynie shella 100oktanowej:) wykręca się, aż miło. Mialem 90 20v i powiem Ci, że wolę tą 90 za osiągi + spalanie:)
nie szerz dezinformacji, 8,5 sekundy do setki 2.0 115 KM to chyba ma jak spada z przepaści.
Jak będziesz w poznaniu lub okolicach to stawiam Ci darmowy pomiar na hamowni+ czasy od o do 100 oraz elastyczności w przedziale w jakim wskażesz.

Awatar użytkownika
nenolog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 20 maja 2011, 20:00

Post autor: nenolog » 18 sie 2011, 06:27

9,5s miało być przynajmniej na stoperze ;-)

Arci23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 20 mar 2011, 22:21
Lokalizacja: Piła

Post autor: Arci23 » 18 sie 2011, 09:48

Powiem tak mojej Audi ani nie hamowałem na hamowni ani tak naprawdę nie jeździłem nią aby sprawdzić czasy. Co prawda marzyłem o 20V ale widząc nakład pracy jaki musiałem włożyć w moja 10V myślę ze przy niej pozostanę. Spalanie hmm tez nie wiem a jak u ciebie wygląda spalanie?
Będę zadowolony jak po idealnym ustawieniu na analizatorze spalin i ustawieniu kata wyprzedzenia zapłonu zmieszczę sie w 9 litrach to będzie bajka.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl