Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4 2.3 NG]Regulacja obrotów

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Stanley
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 19 maja 2007, 15:41
Lokalizacja: Irland now

[B3/B4 2.3 NG]Regulacja obrotów

Post autor: Stanley » 20 maja 2007, 17:22

Wczoraj pisalem ze mam problem z obrotami ale nienapisalem ze ponoc jest mozliwosc jakiejs regulac na przeplywomiezu przy uzyciu imbusa 3.Chcialbym sie dowiedziec co o tym sądzice.Nienapisalem rowniez ze niemam zabardzo pojecia o silnikach a jestem obecnie w irlandii i niewiem jak mam sobie sam z tym poradzic.Prosz wiec o dokladniejsze wskazowki.Dzienks :roll:
Ostatnio zmieniony 20 maja 2007, 19:56 przez Stanley, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Omen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 23 mar 2007, 07:06
Lokalizacja: RJS

Post autor: Omen » 22 maja 2007, 16:28

Istnieje mozliwość wyregulowania zawartości CO w spalinach, co czyni sie kluczykiem 6-kątnym (imbusem) 3 mm, ale nie mając ustrojstawa pomiarowego( sondy) CO i jeszcze pojecia o co chodzi, odradzam majdrowanie w okolicy przepływomierza....

Pozdr. Adam.

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Re: [B3/B4 2.3 NG]Regulacja obrotów

Post autor: Kornel » 22 maja 2007, 21:06

Stanley pisze:Wczoraj pisalem ze mam problem z obrotami ale nienapisalem ze ponoc jest mozliwosc jakiejs regulac na przeplywomiezu przy uzyciu imbusa 3.Chcialbym sie dowiedziec co o tym sądzice.Nienapisalem rowniez ze niemam zabardzo pojecia o silnikach a jestem obecnie w irlandii i niewiem jak mam sobie sam z tym poradzic.Prosz wiec o dokladniejsze wskazowki.Dzienks :roll:
Tam to raczej nie grzeb tym imbusem bo tylko popsujesz a nie naprawisz, tam się obrotów nie reguluje. W NG w ogóle obrotów się nie reguluje żadną śrubka, za to odpowiada nastawnik biegu jałowego (silniczek krokowy). Może masz uszkodzony albo brudny i nie pracuje. Ewentualnie można jeszcze regulować na silniczku krokowym ale tego też raczej nie polecam.

Może też ci nie działać wyłącznik przepustnicy, ten dolny i dlatego nie załącza się układ stabilizacji biegu jałowego, przez co także może być problem z wolnymi obrotami. Kręciłeś może tą śrubką przy przepustnicach?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl