Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 NG] Remont + dalsze plany- turbo

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 01 wrz 2016, 23:10

rób jak uważasz :)
220 KM ? no to 0,9 doładowania, silnik wytrzyma bez problemu. Problemem będzie co innego.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 02 wrz 2016, 01:59

NG + turbo było kilka tematów, lepiej słuchaj co ci radzą.
Audi 90

QuattroNG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 07 cze 2015, 10:57
Lokalizacja: Tymbark

Post autor: QuattroNG » 02 wrz 2016, 08:59

Leo, co masz na myśli mówiąc że problemem będzie co innego?

djchester
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 13 paź 2016, 00:13

Post autor: djchester » 07 lis 2016, 22:13

wszyscy mówicie włożyć 2.2t problem jest taki że 2.2t aan z osprzętem to wydatek zakupu audi s4 100 :) czyli 14tys, remont itd, gołe silniki na allegro sa po 7tys i to jeszcze nie do konca sprawne. Sam będę robił NG pod około 200 koni, tzn, 0,6 bara na wstępie, ale kompresor Eaton M62, myślę spróbuj w te strone ponieważ to tańsza opcja, jedyne to mnie zmartwił fakt że 2 bary na ciepłym to dobry stan dołu, u mnie około 1,5 bara na ciepłym jest. czyli szału nie ma. Ale ja mam auto kupione jako projekt więdz będę go długo budował. A sprawa dla reszty jest taka że fajnie jest mieć coś czego nikt nie ma.
Kuzyn swojego czasu miał civica 1.5 na pedalskim vtec 125 koni, Eaton dmuchał mu 0,73 bar. wyszło około 230 koni, maszyna chodziła nieziemsko ale płyneły tłoki, przy 0,6 bara było wszystko ok. patrząc na to ze audi ma 2.3 pojemność i 5 garów myśle że może wiele ten silnik.
A wracając do tematu nawet 2.2 mc jest ciężko dostać, sam poluje i zastanawiam się co zrobić. ale będzie gotówka to będę modził. napewno usłyszycie albo coś doradzicie w moim temacie :)

Twingol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 03 cze 2013, 10:14
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: Twingol » 09 lis 2016, 10:19

Ostatnio znalazłem ofertę audi 200 na sprzedaż na częsci, ale jak sprzedający zażyczył sobie za kompletny silnik (MC) 5tyś to trochę mnie z butów wywaliło... na 5 cyl + turbo to trzeba już mieć kasę konkretną

djchester
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 13 paź 2016, 00:13

Post autor: djchester » 10 lis 2016, 16:17

Po 7 są silniki. 2.2 t aan i jedna oferta jest sprawnego a reszta nie, jeden zerwany pasek drugi coś tam. Jak by nie to że mam 5cyl i chłodnice z boku, to już bym wkładał 1.8t 180 konny bo miałem całego Leona do kupienia za 3tys. Ale chcę zostawić 5 garów.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 21 lut 2017, 22:35

Echhh przez moje 10 lat na forum ilu juz bylo takich uturbiaczy NG...to silnik ktory nie jedzie jakos mega szybko ale za to rewelacyjnie brzmi.Dajce temu staremu poczciwemu NG spokoj.Lepiej doprowac go do serii i ciesz sie jazda.
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 24 lut 2017, 00:31

luk448 pisze:Echhh przez moje 10 lat na forum ilu juz bylo takich uturbiaczy NG...to silnik ktory nie jedzie jakos mega szybko ale za to rewelacyjnie brzmi
i jak tu się z Tobą nie zgodzić piwoa80
ale jak ktoś ma chęci...
:arrow: http://schorsch9999.forumprofi.de/thema ... 4-s45.html

Awatar użytkownika
krisf1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 13 lip 2012, 00:19
Lokalizacja: Kłodzko/Dolnośląskie

Post autor: krisf1 » 24 lut 2017, 17:40

Aż mi się pewien kawał przypomniał:
Andrzej miał grubego i starego jamnika. Pewnego dnia ten jamnik przychodzi do niego i mówi:
-Słuchaj Andrzej, weź mnie wystaw na wyścigi chartów.
-Zdziwiony patrzy na jamnika...
-No stary, weź mnie wystaw, wygram.
-Gościu myśli, kurde zwariowałem jamnik do mnie gada...
-No weź mi zaufaj, mówię ci, wygram na bank. No uwierz we mnie.
W końcu po paru przemyśleniach doszedł do wniosku, że skoro jamnik do niego gada to musi być wyjątkowy, wiec postawił na niego wszystkie oszczędności i dom w hipotekę.
Przyszedł dzień wyścigu.
Charty popędziły do przodu, zostawiając skundlonego jamnika w tyle. Po pierwszym okrążeniu jamnik biegnie ostatni. Andrzej lekko podłamany lecz jamnik mówi:
- Nie przejmuj się Andrzej, to dopiero pierwsze okrążenie zaraz ich dogonię.
Drugie okrążenie to samo, jamnik biegnie ostatni. Andrzej wyrywa sobie włosy z głowy a jamnik ze stoickim spokojem mówi:
- Spoko Andrzej, ostatnie okrążenie , teraz pokaże na co mnie stać.
Kiedy charty dobiegły do mety, jamnik po przeczłapaniu kilku metrów rozpłaszczył się zasapany na ziemi.
Facet wkurwiony na maksa podbiega do swojego jamnika i pyta:
-Jamnik!? Co się do chuja jasnego stało???
-Nie wiem Andrzej... naprawdę nie wiem...
No z NG jest podobnie, pancerny, niewysilony silnik, super dźwięk, w swoich latach miał całkiem fajne osiągi, pewnie dalej ma, ale się to rozmywa wśród nowych 400KM 400NM co już na nikim nie robi wrażenia. Gdzie się podziały czasy gdy 100KM albo 100KW zadawało szyku? ;)

Wielu rzeczy można wymagać od NG za wyjątkiem dwóch rzeczy:
- że będzie mało palił - w porównaniu do osiągów i spalania nowych aut
- że będzie podatny na niewiadomo jakie wymyślne modyfikacje.

Po prostu trzeba to kochać takim jakim jest i trzeba to zaakceptować. :D

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 24 lut 2017, 19:39

Nikt raczej nie uturbia tych silników bo można zawsze kupić 2.2 turbo czy to 10V czy 20V. Samochody w których nie występowały silniki z turbo przerabia się na porządku dzienny. Czy to stare BMW, Hondy, Mazdy mx-5 czy, Ople GSI czy nawet Fiaty jest też do nich spory wybór gotowych kitów.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Bombelson87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 16 gru 2016, 01:19

Post autor: Bombelson87 » 17 sie 2017, 10:33

Według mnie, jak już uturbiac wolnossaka to chyba lepiej bazowac na 20v niz 10v, ale i tak po prostu szukałbym 2,2 ewentualnie budżetowo 1,8t

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga