[2.3 NG] Remont + dalsze plany- turbo
wszyscy mówicie włożyć 2.2t problem jest taki że 2.2t aan z osprzętem to wydatek zakupu audi s4 100 czyli 14tys, remont itd, gołe silniki na allegro sa po 7tys i to jeszcze nie do konca sprawne. Sam będę robił NG pod około 200 koni, tzn, 0,6 bara na wstępie, ale kompresor Eaton M62, myślę spróbuj w te strone ponieważ to tańsza opcja, jedyne to mnie zmartwił fakt że 2 bary na ciepłym to dobry stan dołu, u mnie około 1,5 bara na ciepłym jest. czyli szału nie ma. Ale ja mam auto kupione jako projekt więdz będę go długo budował. A sprawa dla reszty jest taka że fajnie jest mieć coś czego nikt nie ma.
Kuzyn swojego czasu miał civica 1.5 na pedalskim vtec 125 koni, Eaton dmuchał mu 0,73 bar. wyszło około 230 koni, maszyna chodziła nieziemsko ale płyneły tłoki, przy 0,6 bara było wszystko ok. patrząc na to ze audi ma 2.3 pojemność i 5 garów myśle że może wiele ten silnik.
A wracając do tematu nawet 2.2 mc jest ciężko dostać, sam poluje i zastanawiam się co zrobić. ale będzie gotówka to będę modził. napewno usłyszycie albo coś doradzicie w moim temacie
Kuzyn swojego czasu miał civica 1.5 na pedalskim vtec 125 koni, Eaton dmuchał mu 0,73 bar. wyszło około 230 koni, maszyna chodziła nieziemsko ale płyneły tłoki, przy 0,6 bara było wszystko ok. patrząc na to ze audi ma 2.3 pojemność i 5 garów myśle że może wiele ten silnik.
A wracając do tematu nawet 2.2 mc jest ciężko dostać, sam poluje i zastanawiam się co zrobić. ale będzie gotówka to będę modził. napewno usłyszycie albo coś doradzicie w moim temacie
i jak tu się z Tobą nie zgodzićluk448 pisze:Echhh przez moje 10 lat na forum ilu juz bylo takich uturbiaczy NG...to silnik ktory nie jedzie jakos mega szybko ale za to rewelacyjnie brzmi
ale jak ktoś ma chęci...
http://schorsch9999.forumprofi.de/thema ... 4-s45.html
Aż mi się pewien kawał przypomniał:
Wielu rzeczy można wymagać od NG za wyjątkiem dwóch rzeczy:
- że będzie mało palił - w porównaniu do osiągów i spalania nowych aut
- że będzie podatny na niewiadomo jakie wymyślne modyfikacje.
Po prostu trzeba to kochać takim jakim jest i trzeba to zaakceptować.
No z NG jest podobnie, pancerny, niewysilony silnik, super dźwięk, w swoich latach miał całkiem fajne osiągi, pewnie dalej ma, ale się to rozmywa wśród nowych 400KM 400NM co już na nikim nie robi wrażenia. Gdzie się podziały czasy gdy 100KM albo 100KW zadawało szyku?Andrzej miał grubego i starego jamnika. Pewnego dnia ten jamnik przychodzi do niego i mówi:
-Słuchaj Andrzej, weź mnie wystaw na wyścigi chartów.
-Zdziwiony patrzy na jamnika...
-No stary, weź mnie wystaw, wygram.
-Gościu myśli, kurde zwariowałem jamnik do mnie gada...
-No weź mi zaufaj, mówię ci, wygram na bank. No uwierz we mnie.
W końcu po paru przemyśleniach doszedł do wniosku, że skoro jamnik do niego gada to musi być wyjątkowy, wiec postawił na niego wszystkie oszczędności i dom w hipotekę.
Przyszedł dzień wyścigu.
Charty popędziły do przodu, zostawiając skundlonego jamnika w tyle. Po pierwszym okrążeniu jamnik biegnie ostatni. Andrzej lekko podłamany lecz jamnik mówi:
- Nie przejmuj się Andrzej, to dopiero pierwsze okrążenie zaraz ich dogonię.
Drugie okrążenie to samo, jamnik biegnie ostatni. Andrzej wyrywa sobie włosy z głowy a jamnik ze stoickim spokojem mówi:
- Spoko Andrzej, ostatnie okrążenie , teraz pokaże na co mnie stać.
Kiedy charty dobiegły do mety, jamnik po przeczłapaniu kilku metrów rozpłaszczył się zasapany na ziemi.
Facet wkurwiony na maksa podbiega do swojego jamnika i pyta:
-Jamnik!? Co się do chuja jasnego stało???
-Nie wiem Andrzej... naprawdę nie wiem...
Wielu rzeczy można wymagać od NG za wyjątkiem dwóch rzeczy:
- że będzie mało palił - w porównaniu do osiągów i spalania nowych aut
- że będzie podatny na niewiadomo jakie wymyślne modyfikacje.
Po prostu trzeba to kochać takim jakim jest i trzeba to zaakceptować.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 16 gru 2016, 01:19