Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90q B3 2,2 KV] silnik a lpg

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 14 sty 2015, 19:49

tu chyba nie temat żeby rozważać kto ma lpg kto nie i czy nasi radcy cos w tym temacie zrobią - że tak powiem, who the fvck cares?!
Tu temat o swapie na R5 z R4. Przerabiałem, chwile zabawy potrzeba, sporo fantów jak inna ława (sanki czy jak tam se to nazwiecie), pas przedni cały itd itd... :) Bez migomatu nie wyda.
A skrzynie WSZYSTKIE (pod R4 R5 V6 czy chociażvby V8) mają taki sam dzwon i pasują, jedynie wystarczy dobrać odpowiedni zamach i sprzęgło. Lub zrobić na zamówienie przy grubych rzeźbach ;)

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 16 sty 2015, 12:13

Ja bym na Twoim miejscu zostawił lpg. Po pierwsze jak już zdemontujesz i wykreślisz z dowodu to potem nikt legalnie nie zrobi Ci papierów na instalację jak byś chciał wrócić do lpg, a po drugie instalacje dobrze zamontowane w gaźniku lub monowtrysku działają długo bez zarzutu.

ind
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 23 gru 2009, 18:19
Lokalizacja: leszno

Post autor: ind » 18 sty 2015, 18:40

własnie kwestia dobrze zamontowanego i optymalnie wyregulowanego gazu nie niszczy silnika.mialem kiedys 90-tke B3 z silnikiem KV

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl