Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Ng 2.3+LPG] słabe osiągi i przyspieszanie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
Szogun86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 30 sty 2011, 23:38
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Szogun86 » 24 mar 2011, 12:29

i stało się tak coś myślałem ,że to coś z silnikiem nie tak
pożyczyłem kumplowi auto na Niemcy pojechał i jak wrócił to silnik chodził jak maluch,trząsł się niesamowicie,gdy odkręcę wlew oleju silnik gaśnie,niby trzyma obroty a trzęsie go jakby miał zgasnąć.Włączę światła i np ogrzewanie tylnej szyby to obroty spadają.
Sprawdzałem rozrząd jest ok,przewody,napięcie,dolot,świece,zapłon,pali na wszystkie gary ale dźwięk jest jakby na 1 przynajmniej nie chodził.
Wywaliło też płyn chłodniczy przez korek od zbiornika z płynem chłodniczym i z korka od odpowietrzania układu chłodniczego.
Czy to oznaczy ,że mój silnik się zagotował?i że nadaje się tylko do wymiany?:(
jeszcze myślę ,że może uszczelka pod głowicą poszła ale boje się że nie tylko ona...

[ Dodano: 2011-03-24, 12:41 ]
aha i jeszcze dodam że od silnika idzie wężyk do wspomagania hamulców i teraz i hamulce są słabiutkie prawie tak słabe jakby silnik był zgaszony.
dodam że auto jeździ ale max 50km/h i strasznie trzęsie ,zamula jakby miał20 koni i muszę trzymać nogę na gazie żeby jakoś się toczył

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 24 mar 2011, 13:18

To że po odkręceniu korka gaśnie to nic nie znaczy.
Silnik się zagotował,wyjarało uszczelkę i ma gdzieś szczelinę pomiędzy cylindrami.Pomierz ciśnienia na cylindrach i wyjdzie szydło z worka :)

Awatar użytkownika
Szogun86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 30 sty 2011, 23:38
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Szogun86 » 24 mar 2011, 16:54

właśnie byłem na mierzeniu ciśnienia
2cylindry nie mają nawet 1bara
3 mają 1,5 bara
zrobiłem próbę olejową i praktycznie wg nie wzrosło ciśnienie

[ Dodano: 2011-03-24, 16:56 ]
Nie ma ktoś do sprzedania zadbanego silnika 2.3 NG 98kw 133KM do B4??

Padre (LDZ)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
Lokalizacja: Hollyłódź

Post autor: Padre (LDZ) » 27 mar 2011, 20:08

Kolego Szogun86, patrzyłeś na ręce gaziarzowi jak ci ustawiał ten zapłon? Zwierał kompa najpierw? Zeby ustawić zapłon w NG, trzeba najpierw zablokować komputer. Jeśli tego nie zrobił, spartolił robotę. Jeśli piszesz, że miałeś przsunięty o 18 stopni to podejżewam że tak włeśnie było. Czyli, żle odczytał, przestawił ci o 18 stopni (masakra!). NIe wiem, trasa do DE na tak przestawionym zapłonie mogła się skończyć padnięciem uszczelki :-( .

Awatar użytkownika
Szogun86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 30 sty 2011, 23:38
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Szogun86 » 02 kwie 2011, 20:53

Dziś wymieniłem silnik i sprzęgło sascha.Silnik z Audi 80 cabrio 2.3NG 93r zalany 10w40 Mobil super s i powiem wam,że auto sprawuje się teraz rewelacyjnie!!!!!
Opłaciło mi się zainwestować a sprzegło miałem połamane i blaszki tarły o skrzynie biegów w środku tak że teraz auto ma i moc i przyspieszenie jakiego oczekiwałem!:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl