[2.0 20V NM] sonda lambda
[2.0 20V NM] sonda lambda
Witam wszystkich!!! Mam pytanie odnośnie sondy w tym silniku!
Moja audnica zaczęła palić dosyć konkretne ilości paliwa od razu pomyślałem o sondzie, chcąc wymienić sondę podniosłem auto do góry i patrze ze sondy niema jest wkręcona zwykła śruba. Próbowałem poszukać na forum i u wujka google coś na ten temat i sam już nie wiem napotkałem rożne wypowiedzi ''że w tyn silniku nie ma wo gule sondy''? i teraz sam już nie wiem bo jeśli jest to gdzie jest kostka do dopięcia???liczę na waszą pomoc
Moja audnica zaczęła palić dosyć konkretne ilości paliwa od razu pomyślałem o sondzie, chcąc wymienić sondę podniosłem auto do góry i patrze ze sondy niema jest wkręcona zwykła śruba. Próbowałem poszukać na forum i u wujka google coś na ten temat i sam już nie wiem napotkałem rożne wypowiedzi ''że w tyn silniku nie ma wo gule sondy''? i teraz sam już nie wiem bo jeśli jest to gdzie jest kostka do dopięcia???liczę na waszą pomoc
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
W 90% będą to stukowce. Sprawdź jeszcze jakiego typu masz stuki - stare są namosiężnej grubej sztycy z gwintem a nowe to oczka + śruba bodajże 8ka. Te pierwsze często pękały od zbyt mocnego dokręcenia. Stary typ miał tendencje do łamania się gwintu.
Te same problemy przechodziłem z 7A/NM - w obu przypadkach stuki.
Te same problemy przechodziłem z 7A/NM - w obu przypadkach stuki.
Czyli komp odpada Przed chwilą byłem zobaczyć jakie mam te Knock Sensor i jest tak jak pisze bloku oczka w środku śruba - http://www.ecstuning.com/Audi-90-Quattr ... ck/ES6112/ takie coś! I zauważyłem że jeden ma pęknięty ten kołnierzyk a przewód jest poklejony taśma izolacyjną także pewnie mam winowajce Mam jeszcze jedno pytanie, wiecie ile takie coś kosztuje i jakiej firmy najlepiej kupić :?: Chciałbym wymienić dwa od razu, bo są tylko dwa :?:
Pojeździłem po pracy po sklepach i nic nie znaleźli , morze jakbym miał numery tych czujników to poszło by lepiej ale nie chce ich wykręcać bo pewnie by się rozpadły w dłoniach i tylko bym sobie pogorszył Jakby ktoś znał te numery i podał było by super
Leo myślisz że te od 2,2 turbo były by lepsze czy lepiej poszukać od NM???
Leo myślisz że te od 2,2 turbo były by lepsze czy lepiej poszukać od NM???
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
I znowu rundka po sklepach i nic, no trudno będę szukał używek lub spróbuje W ASO !!
Audi z tym silnikiem mam od nie dawna i cały czas dowiaduje się czegoś nowego, cały czas do przodu Wielkie dzięki za pomoc!!!!!
Leo skoro piszesz że od 2.2 20V Turbo pasuje to myślałem że już to przerabiałeś i wiesz że będzie działać
Audi z tym silnikiem mam od nie dawna i cały czas dowiaduje się czegoś nowego, cały czas do przodu Wielkie dzięki za pomoc!!!!!
Leo skoro piszesz że od 2.2 20V Turbo pasuje to myślałem że już to przerabiałeś i wiesz że będzie działać