[b4 2.3 NG] Srubka przy przepustnicy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
[b4 2.3 NG] Srubka przy przepustnicy
Witam ktoregos dnia wycztylame w sam naprawiam ze tej srubki przy przepustnicy nie powinno byc, jednak gdy przegladam zdjecia silnikow w internecie i filmikow na YT zauwazam ze w wiekszosci samochod jest ta sruba to wkoncu jak ma ona tam byc czy ma jej tam nie byc dodam ze smigam na lpg z kompensacja nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale napisze
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
Jestem z Łowicza,
wiec tak reduktor tomasetto ato 07 wczoraj przeprowadzona regenracja( myslalem ze cos pomoze)
lpg 2 generacja
lambda nie wiem czy sprawna ale jak bylem u gaziarza miesiac temu to na wolnych obrotach po podlaczeniu do kompa dawka lpg skakala on ubogiej do bogatej wiec chyba sprawna
krecilem srubka ta mala na gorze ktora dozuje gaz jest w krecona prawie na maksa( regulacja ta srubka nic nie pomaga praktycznie nie zmniejsza spalania)
aby chodzil na wolnych obrotach i nie spadal z nich krecilem ta czarna z boku reduktora od napiecia membrany
kable swiece nowe
z mikserem nic nie robilem od momentu kupna w momencie gdy kupilem kompenascja byla zalozona
jak kupilem w trasie palil okolo 10-11 l przy ostrej jezdzie a teraz to co sie dzieje to masakra.
wiec tak reduktor tomasetto ato 07 wczoraj przeprowadzona regenracja( myslalem ze cos pomoze)
lpg 2 generacja
lambda nie wiem czy sprawna ale jak bylem u gaziarza miesiac temu to na wolnych obrotach po podlaczeniu do kompa dawka lpg skakala on ubogiej do bogatej wiec chyba sprawna
krecilem srubka ta mala na gorze ktora dozuje gaz jest w krecona prawie na maksa( regulacja ta srubka nic nie pomaga praktycznie nie zmniejsza spalania)
aby chodzil na wolnych obrotach i nie spadal z nich krecilem ta czarna z boku reduktora od napiecia membrany
kable swiece nowe
z mikserem nic nie robilem od momentu kupna w momencie gdy kupilem kompenascja byla zalozona
jak kupilem w trasie palil okolo 10-11 l przy ostrej jezdzie a teraz to co sie dzieje to masakra.
A wiec tak.... jaki masz sterowink gazowy???? bingo-m, staga , autronic??? kub kabelek za 40zł i sam bedziesz widział co sie dzieje.
sproboj wyregulowac na oko lpg
zakrec tą srube od naprezenia membrany na maxa
wyreguluj wolne obroty tą mniejszą (tak zeby rowno pracował i nie miał za niskich obrotow)
wykrec srube od naprezenia membrany (dziła to jak regulacja poziomu paliwa w gazniku)
wkrecają bedzie ubogo bedzie szarpał dławił sie itp
wykrecając bedzie ubogo ale to pfrzecież wiadome 8-)
ustaw tak na srodku tych wartosci
wypal gaz do konca i zalej za 20zł i rob testy
lecz i tak polecam kupic kabel bo jesli aktuator jest utawiony jakis tryb do ostrej jazdy to bedzie gaz leciał ostro......
.......Tylko czemu wczesniej tak mało ci palił????
A jak ze szczelnoscia ?? nie smierdzi nic????? woda z płynem do naczyn daje rade popsikaj po reduktorze filtrze i łaczeniach
Wiadomo ze pasowało by pozniej pojechac na analizator spalin........
sproboj wyregulowac na oko lpg
zakrec tą srube od naprezenia membrany na maxa
wyreguluj wolne obroty tą mniejszą (tak zeby rowno pracował i nie miał za niskich obrotow)
wykrec srube od naprezenia membrany (dziła to jak regulacja poziomu paliwa w gazniku)
wkrecają bedzie ubogo bedzie szarpał dławił sie itp
wykrecając bedzie ubogo ale to pfrzecież wiadome 8-)
ustaw tak na srodku tych wartosci
wypal gaz do konca i zalej za 20zł i rob testy
lecz i tak polecam kupic kabel bo jesli aktuator jest utawiony jakis tryb do ostrej jazdy to bedzie gaz leciał ostro......
.......Tylko czemu wczesniej tak mało ci palił????
A jak ze szczelnoscia ?? nie smierdzi nic????? woda z płynem do naczyn daje rade popsikaj po reduktorze filtrze i łaczeniach
Wiadomo ze pasowało by pozniej pojechac na analizator spalin........
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
Gaz regulowalem juz kilkanascie razy na oko w kazdym swoim samochodzie i we wszystkich chodzilo dobrze ale nie tutaj wiec troszke wiem na temat regulacji
sterownik to bingo m
ja sprawdzam spalanie tankujac do maksa przejezdzaj i dolewam do pelna
jutro sprobuje wywalic krokowca od gazu i wloze srube zobacze czy bedzie roznica.
sterownik to bingo m
ja sprawdzam spalanie tankujac do maksa przejezdzaj i dolewam do pelna
jutro sprobuje wywalic krokowca od gazu i wloze srube zobacze czy bedzie roznica.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
Napewno dam
Sam jestem bardzo ciekawy jak to bedzie
[ Dodano: 2013-09-21, 20:00 ]
No wiec tak dzisiaj zalozylem srube zrobilem trase 100km spalanie wyszlo mi 10,5 litra jadac 100km/h wiec calkiem niezle
wydaje mi sie ze do 10 litrow powinienem zejsc bo narazie ukladaja mi sie klocki hamulcowe z tylu wiec troche jeszcze obcieraja.
Po powrocie jeszcze troche srube przykrecilem wiec bedzie jeszcze oszczedzniejszy
calkiem niezly wynik zejsc z 17.5 litra na 10.5
spalanie zedu 10l na 100km wydaje sie jak najbardziej osiagalne
Sam jestem bardzo ciekawy jak to bedzie
[ Dodano: 2013-09-21, 20:00 ]
No wiec tak dzisiaj zalozylem srube zrobilem trase 100km spalanie wyszlo mi 10,5 litra jadac 100km/h wiec calkiem niezle
wydaje mi sie ze do 10 litrow powinienem zejsc bo narazie ukladaja mi sie klocki hamulcowe z tylu wiec troche jeszcze obcieraja.
Po powrocie jeszcze troche srube przykrecilem wiec bedzie jeszcze oszczedzniejszy
calkiem niezly wynik zejsc z 17.5 litra na 10.5
spalanie zedu 10l na 100km wydaje sie jak najbardziej osiagalne