[90 B3 NG] stuka coś w silniku, olej na świecach
[90 B3 NG] stuka coś w silniku, olej na świecach
witam, mam okazję w atrakcyjnej cenie nabyć audi 90 b3 z 1989r
silnik: 2.3
quattro
niepokoi mnie tylko dźwięk jaki wydaje silnik brzmi prawie tak samo jak samochód z tego filmiku
auto jest z pewnego źródła dlatego podaję stan w jakim się znajduje.
przez około rok czasu audi nie było w ogóle używane
ma najechane 270 000 rozrząd robiony był przy 240 000
olej którym jest zalany jest dosyć przepracowany
po odpaleniu w żaden sposób nie kopci
problem polega tylko na tym, że po odpaleniu słychać dźwięk niemal identyczny z tym z filmiku, obroty lekko falują między 1000 a ok 1100 obrotów, da się zobaczyć olej na świecach zapłonowych, dodam że po pięciu minutach od odpalenia odgłos stukania dalej był wyraźny no i na wyższych obrotach (ok 2000-2300) dalej nie cichł
czy ktoś mógłby powiedzieć mi co to jest i ew jaki jest koszt naprawy, jeśli ktoś już spotkał się z podobnym problemem
silnik: 2.3
quattro
niepokoi mnie tylko dźwięk jaki wydaje silnik brzmi prawie tak samo jak samochód z tego filmiku
auto jest z pewnego źródła dlatego podaję stan w jakim się znajduje.
przez około rok czasu audi nie było w ogóle używane
ma najechane 270 000 rozrząd robiony był przy 240 000
olej którym jest zalany jest dosyć przepracowany
po odpaleniu w żaden sposób nie kopci
problem polega tylko na tym, że po odpaleniu słychać dźwięk niemal identyczny z tym z filmiku, obroty lekko falują między 1000 a ok 1100 obrotów, da się zobaczyć olej na świecach zapłonowych, dodam że po pięciu minutach od odpalenia odgłos stukania dalej był wyraźny no i na wyższych obrotach (ok 2000-2300) dalej nie cichł
czy ktoś mógłby powiedzieć mi co to jest i ew jaki jest koszt naprawy, jeśli ktoś już spotkał się z podobnym problemem
Ostatnio zmieniony 29 lip 2011, 11:45 przez blitz, łącznie zmieniany 1 raz.
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Mam za wolny internet aby obejrzeć filmik ale powiem że w NG lubi stukać popychacz vacuum pompy.
Długo już silnik pracował po tym postoju? Ja kiedyś wstawiłem silnik który stał przez półtora roku, przy wyjmowaniu pracował cichutko a po powtórnym włożeniu i zalaniu nowym olejem przez 10-15 minut stukały popychacze. Wcześniej silnik był zalany olejem z Lidla
I poprawiłem temat, sam tag to za mało.
Długo już silnik pracował po tym postoju? Ja kiedyś wstawiłem silnik który stał przez półtora roku, przy wyjmowaniu pracował cichutko a po powtórnym włożeniu i zalaniu nowym olejem przez 10-15 minut stukały popychacze. Wcześniej silnik był zalany olejem z Lidla
I poprawiłem temat, sam tag to za mało.
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
blitz, po długim postoju zesztywniały uszczelniacze zaworowe i leje się olej po trzonkach do komór spalania.Pokrywa zaworowa w górę kontrola samoregulatorów i ew. wymiana stukających + nowe uszczelniacze + nowy olej i filtr i tyle.
NG lubi stukać popychacz vacuum pompy.
Czasem lubi.Wystarczy go wyjąć na próbę i wtedy wiadomo czy to on stukał.
NG lubi stukać popychacz vacuum pompy.
Czasem lubi.Wystarczy go wyjąć na próbę i wtedy wiadomo czy to on stukał.