[b4 2.3 NG + LPG] Tryb awaryjny
[b4 2.3 NG + LPG] Tryb awaryjny
Witam. Postanowiłem założyć nowy temat ponieważ pilnie potrzebuje Waszej porady. Moje Audi po odpięciu sondy przeszło sobie w tryb awaryjny. Czyli podniesione obroty na biegu jałowym. Co lepsze przy podpiętym czujniku temp od Ecu aut nie chce odpalić na PB. Po odpięciu odpala od razu ale nie chce wyjść z tego trybu awaryjnego.
Jak się tego pozbyć ? Czujnik chyba walnięty po nie pokazuje oporności wcale przez zmierzenie a napięcie na 1 pinie wynosi 0.43V a na drugim 1,52V.
Jak się tego pozbyć ? Czujnik chyba walnięty po nie pokazuje oporności wcale przez zmierzenie a napięcie na 1 pinie wynosi 0.43V a na drugim 1,52V.
w podobnym temacie,założonym przez ciebie napisałem dzisiaj jak ma być podłączona sonda lambda,myślę,że powinieneś zweryfikować to najpierw,czyli czy masz dobrze sondę podłączoną :!:
dodam,że powinieneś mieć przez sterownik gazowy przepiętą sondę,wszystko jest w moim poście opisane,w momencie przełączenia auta na lpg komputer musi nadal zbierać info z sondy i na odwrót na PB tak samo,czyli po przełączenie z LPG na PB musi być sygnał do ECU
chyba,że masz jakąś inna instalację lub nie posiadasz silniczka krokowego do regulacji dawki gazu i jest zastąpiony zwykłą śrubą :!: przerabiałem to u mnie,co nie znaczy,że sonda ma nie działać poprawnie
uwierz mi,że od złego podłączenie lub nie sprawnej sondy takie cyrki potrafią się dziać :!:
co do sprawdzania za pomocą miernika sondy,to nie do końca da tobie pewność czy sonda działa poprawnie,moja rada to zweryfikuj podłączenie przewodów do sondy i jedz ją sprawdzić gdzieś do elektryka który ma oscyloskop
dodam,że powinieneś mieć przez sterownik gazowy przepiętą sondę,wszystko jest w moim poście opisane,w momencie przełączenia auta na lpg komputer musi nadal zbierać info z sondy i na odwrót na PB tak samo,czyli po przełączenie z LPG na PB musi być sygnał do ECU
chyba,że masz jakąś inna instalację lub nie posiadasz silniczka krokowego do regulacji dawki gazu i jest zastąpiony zwykłą śrubą :!: przerabiałem to u mnie,co nie znaczy,że sonda ma nie działać poprawnie
uwierz mi,że od złego podłączenie lub nie sprawnej sondy takie cyrki potrafią się dziać :!:
co do sprawdzania za pomocą miernika sondy,to nie do końca da tobie pewność czy sonda działa poprawnie,moja rada to zweryfikuj podłączenie przewodów do sondy i jedz ją sprawdzić gdzieś do elektryka który ma oscyloskop
powiem tak,śruba do regulacji gazu różni się tym od silniczka krokowego:mając śrubę ustawia tobie gazownik auto na analizatorze spalin,tak samo jest z śilnikiem krokowym ale różnica jest taka,że mając śrubę auto przy większym obciążeniu lub agresywnej jezdzie może być słabsze,przy zimnym silniku na gazie może kuleć,spalanie hmm czasami jest większe,czasami mniejsze u mnie było większe !
z nie sprawną sondą montaż silniczka krokowego mija się z celem,silniczek krokowy zbiera dane z sądy i ustawia sobię dawkę paliwa LPG
jeśli na gazie odczyt jest stały to sonda nie jest podpięta pod komputer gazowy,może dlatego,że jest nie sprawna,powiedział bym na pewno lub ktoś miał problemy i założył śrubę,dlatego być może są problemy,przy działającej sondzie i mając silniczek krokowy jest mniejsze prawdopodobieństwo strzału na LPG-oczywiście mają sprawny układ wysokiego napięcia
najpierw sprawdz sondę i czy jest dobrze podłączona w poście wszystko opisałem,pózniej pomyślimy dalej
z nie sprawną sondą montaż silniczka krokowego mija się z celem,silniczek krokowy zbiera dane z sądy i ustawia sobię dawkę paliwa LPG
jeśli na gazie odczyt jest stały to sonda nie jest podpięta pod komputer gazowy,może dlatego,że jest nie sprawna,powiedział bym na pewno lub ktoś miał problemy i założył śrubę,dlatego być może są problemy,przy działającej sondzie i mając silniczek krokowy jest mniejsze prawdopodobieństwo strzału na LPG-oczywiście mają sprawny układ wysokiego napięcia
najpierw sprawdz sondę i czy jest dobrze podłączona w poście wszystko opisałem,pózniej pomyślimy dalej
czarny286, Sprawa się wyjaśniła. Byłem u gazownika i jak spojrzał to powiedział że u mnie jest prowizorka elektroniki od gazu. Trzeba by było zmienić całe okablowanie wraz z centralką. Założyć czujnik temp. oraz centralkę która z czytuję sobie ustawienia do LPG z czujników silnika.
Za cały interes powiedziano mi 400 zł z robotą. Wtedy ponoć spalanie ma sporo zejść.
Iść na to ?
Za cały interes powiedziano mi 400 zł z robotą. Wtedy ponoć spalanie ma sporo zejść.
Iść na to ?
moja pali tak :
B4 Avant 2.3 Ng
około 13,5 L mieszana jazda,bo tak jezdzę w lato spada 1 l mniej
powiem tobie nie zastanawiaj się nad tym,tylko zrób to jak trzeba,jak sam napisałeś,to jest jakaś prowizorka a jazda na gazie ma być tańsza tak :?: bo jeśli nie to po co ten LPG jak pali jak smok :!: w skali miesiąca,przelicz sobie ile kasy będziesz do przodu,pomijając bezpieczeństwo jazdy na lpg
B4 Avant 2.3 Ng
około 13,5 L mieszana jazda,bo tak jezdzę w lato spada 1 l mniej
powiem tobie nie zastanawiaj się nad tym,tylko zrób to jak trzeba,jak sam napisałeś,to jest jakaś prowizorka a jazda na gazie ma być tańsza tak :?: bo jeśli nie to po co ten LPG jak pali jak smok :!: w skali miesiąca,przelicz sobie ile kasy będziesz do przodu,pomijając bezpieczeństwo jazdy na lpg