Ale nic to. Może się uda.
A reszta gratów dobra jest? Zastanawia mnie pompa DOLZ

Do tego trzeba jeszcze ściągać zderzak i część pasa przedniego, czego w 2.0 robić nie trzeba, więc ciągle nie kumam posta kolego Silentfox??ytresz pisze:A powiedz mi ile jest roboty z wymianą rozrządu w Twoim 2.0?
W 2.3 20V, żeby wymienić łańcuszek kosztujący 30zł, trzeba ściągnąć kolektor dolotowy, pokrywę zaworów, wałki rozrządu.
Myślę, że trochę więcej zabawy jak wymiana paska w 2.0.
Także 150zł to żadne naciąganie.
Tak, znak ma pasować w znak na wałkach.ytresz pisze:W tym tygodniu będę wymieniał u siebie graty z rozrządu.
Czy w 20V wałki ustawia sie tak samo jak w 16V (chodzi mi o zdjęcie poglądowe zamieszczone wyżej)?
Ma ktoś fotkę lub rysunek jak są rozmieszczone znaki przy wale korbowym?
Ogólnie interesują mnie wszystkie znaki. Co i gdzie, jaki i kiedy. Będę wdzięczny.
I tutaj musze Ci przyznać racjejmm pisze:A szklaneczki żadne Ci nie cykają? Bo przy takiej rozbiórce było warto od razu je zrobić