[B3Q 2.3 20V 7A]wymiana rozrządu i stuki w napędzie
Do tego trzeba jeszcze ściągać zderzak i część pasa przedniego, czego w 2.0 robić nie trzeba, więc ciągle nie kumam posta kolego Silentfox??ytresz pisze:A powiedz mi ile jest roboty z wymianą rozrządu w Twoim 2.0?
W 2.3 20V, żeby wymienić łańcuszek kosztujący 30zł, trzeba ściągnąć kolektor dolotowy, pokrywę zaworów, wałki rozrządu.
Myślę, że trochę więcej zabawy jak wymiana paska w 2.0.
Także 150zł to żadne naciąganie.
przeciez tlumacze ze chodzi mi ze za ta samo robote , inny gosciu wola o 90 zl wiecej
i zeby niedac sie naciagnac
NIE PORUWNuJE TYCH DWOCH SILNIKOW a to ze mam 2.0 to tylko przyklad
sednem mojego 1 postu sa sprawy finansowe a nie kto jaki ma silnik
(uwazam ze moj post, jest na miejscu) a jezeli kolega jmm uwaza inaczej to prosze wykasowac moje wszystkie posty z tematu i niebedzie ze nabijam posty!!!!!!!![/u]
i zeby niedac sie naciagnac
NIE PORUWNuJE TYCH DWOCH SILNIKOW a to ze mam 2.0 to tylko przyklad
sednem mojego 1 postu sa sprawy finansowe a nie kto jaki ma silnik
(uwazam ze moj post, jest na miejscu) a jezeli kolega jmm uwaza inaczej to prosze wykasowac moje wszystkie posty z tematu i niebedzie ze nabijam posty!!!!!!!![/u]
Ostatnio zmieniony 02 lip 2007, 23:05 przez silentfox, łącznie zmieniany 1 raz.
W tym tygodniu będę wymieniał u siebie graty z rozrządu.
Czy w 20V wałki ustawia sie tak samo jak w 16V (chodzi mi o zdjęcie poglądowe zamieszczone wyżej)?
Ma ktoś fotkę lub rysunek jak są rozmieszczone znaki przy wale korbowym?
Ogólnie interesują mnie wszystkie znaki. Co i gdzie, jaki i kiedy. Będę wdzięczny.
Czy w 20V wałki ustawia sie tak samo jak w 16V (chodzi mi o zdjęcie poglądowe zamieszczone wyżej)?
Ma ktoś fotkę lub rysunek jak są rozmieszczone znaki przy wale korbowym?
Ogólnie interesują mnie wszystkie znaki. Co i gdzie, jaki i kiedy. Będę wdzięczny.
Tak, znak ma pasować w znak na wałkach.ytresz pisze:W tym tygodniu będę wymieniał u siebie graty z rozrządu.
Czy w 20V wałki ustawia sie tak samo jak w 16V (chodzi mi o zdjęcie poglądowe zamieszczone wyżej)?
Ma ktoś fotkę lub rysunek jak są rozmieszczone znaki przy wale korbowym?
Ogólnie interesują mnie wszystkie znaki. Co i gdzie, jaki i kiedy. Będę wdzięczny.
Dziś tego dokonałem. Dopiero dziś, bo albo mi albo mojemu mechanikowi wypadały różne sprawy i nie mogliśmy się zgrać co do dnia.
Wymieniony został kompletny rozrząd: pasek roz., paski wspomagania i alternatora, łańcuszek, komplet uszczelek, pompa wody, nowy płyn Kagera, simering na wałku.
We dwójkę ( bardziej on niż ja, ale zawsze) dokonaliśmy tego w niecałe osiem godzin.
Odziwo pasek wyglądał naprawdę nieźle, ale był za luźny. Łańcuszek tylko troszkę bardziej wyciągnięty od nowego Febi.
Oto dowód (K750i):
Koszt roboty (jak dla mnie): 150zł.
Wymieniony został kompletny rozrząd: pasek roz., paski wspomagania i alternatora, łańcuszek, komplet uszczelek, pompa wody, nowy płyn Kagera, simering na wałku.
We dwójkę ( bardziej on niż ja, ale zawsze) dokonaliśmy tego w niecałe osiem godzin.
Odziwo pasek wyglądał naprawdę nieźle, ale był za luźny. Łańcuszek tylko troszkę bardziej wyciągnięty od nowego Febi.
Oto dowód (K750i):
Koszt roboty (jak dla mnie): 150zł.
I tutaj musze Ci przyznać racje U siebie przed wymianą nie słyszałem popychaczy tylko lekko łańcuszek. Po wymianie była cisza... około 2 tygodnie później zacząłem słyszeć stukające popychacze. Może to tylko taki zbieg okoliczności :?: :roll:jmm pisze:A szklaneczki żadne Ci nie cykają? Bo przy takiej rozbiórce było warto od razu je zrobić
ytresz Po wymianie wszystkiego silnik ciszej pracuje :?: U mnie największy hałas wytwarzała pompa wody...
Szklanek nie słyszałem ani wcześniej ani potem. Rzęzi mi tylko aparat zapłonowy. Ma jakieś luzy, bo jak rzęzi (nie zawsze, tylko jak schodzę z obrotów, albo na nie wchodzę) to aparat wibruje. można to wyczuć po dotknięciu i dodaniu lub puszczeniu gazu.
Muszę też poluzować troszkę paski alternatora i wspomagania bo trochę wyje.
Przed wymianą tego nie było. Poluzuję i zobaczę czy będzie różnica. mam nadzieję, że to tylko za mocno napięty któryś pasek.
[ Dodano: 2007-08-27, 14:22 ]
Chciałbym nakleić nalepkę odnośnie zmiany rozrządu i teraz mam pytanie.
Ta ile km starczy nowy pasek? Myślałem o 60tkm.
Muszę też poluzować troszkę paski alternatora i wspomagania bo trochę wyje.
Przed wymianą tego nie było. Poluzuję i zobaczę czy będzie różnica. mam nadzieję, że to tylko za mocno napięty któryś pasek.
[ Dodano: 2007-08-27, 14:22 ]
Chciałbym nakleić nalepkę odnośnie zmiany rozrządu i teraz mam pytanie.
Ta ile km starczy nowy pasek? Myślałem o 60tkm.