witam mam tez problem z tym wyłącznikiem krokowca raz działa raz nie;/ dlaczego o co mu chodzi!!!?? zazwyczaj przestaje działać jak jej mocniej depnę
[ Dodano: 2013-09-08, 22:46 ]
aha a co do twojego przypadku to sprawdź dawkę paliwa. moze masz za bogatą mieszankę oraz czujnik 2 pin. czy ma ok200-300 ohm przy ok 90-93 stopniach
[Coupe NG]Wysokie obroty brak reakcji na odłączenie krokowca
Co do wyłącznika to faktycznie warto go sprawdzić, ewentualnie styki przeczyscić
W sumie znalazłem przyczynę zacinania się krokowca, otóż..................... przyczyna okazały sie zadry na tym elemencie ruchomym zamykajacym przepływ powietrza, pilniczek iglaczek + papierek scierny 400 i 1000, wymoczenie w nafcie, potem smarowanie WG 40 i smiga jak nowy
W sumie znalazłem przyczynę zacinania się krokowca, otóż..................... przyczyna okazały sie zadry na tym elemencie ruchomym zamykajacym przepływ powietrza, pilniczek iglaczek + papierek scierny 400 i 1000, wymoczenie w nafcie, potem smarowanie WG 40 i smiga jak nowy
dzisiaj zrobiłem test. samochód wolno się rozgrzewał nie gazowałem go prąd na krokowym byl elegancko czy osiągnął tem 95 stopni to nagle prąd zniknął z krokowego 0.3V tylko i samochó zaczął sam falowac a na LPG zwiększył obroty... porażka
[ Dodano: 2014-02-17, 17:44 ]
i co z tym zacinającym się włącznikiem krokowego? jest to mozliwe w ogole?
[ Dodano: 2014-02-17, 17:44 ]
i co z tym zacinającym się włącznikiem krokowego? jest to mozliwe w ogole?