Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.3 NG] zgasł i nie odpalił

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
huk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 18 wrz 2007, 22:39
Lokalizacja: Warszawa

[80 B4 2.3 NG] zgasł i nie odpalił

Post autor: huk » 14 paź 2008, 23:02

Witam,
może nie do końca dobrze zatytułowałem wątek, bo auto odpaliło, ale do rzeczy:
dwa dni temu wymieniłem świece, kable WN, kopułkę i palec rodzielacza, ponieważ samochód nie chciał zapalić. Po wymianie tych elementów uruchomiłem samochód przy trzecim przekręceniu kluczyka, no ale stał około dwóch tygodni, więc mogł nie odpalić za pierwszym razem. Zrobiłem przez te dwa dni trochę kilometrów, zawsze odpalałem za pierwszym razem.
Dzisiaj podczas powrotu do domu wcisnąłem gaz do oporu na dwójce, przy ok. 4,5 tys. obrotów auto zgasło... nie udało mi się odpalić podczas jazdy, dotoczyłem się do najbliższego skrzyżowania i zatrzymałem się na czerwonym. Zepchnałem samochód parę metrów za skrzyżowanie, na zatoczkę i próbowałem odpalić, niestety zakręciłem parę razy i nic. Otworzyłem maskę, ale już było ciemno i nie za wiele mogłem zobaczyć. Już miałem wsiadać w autobus, ale pomyślałem że spróbuję odpalić ostatni raz... i silnik zaskoczył. Dojechałem bez problemów do domu, nie wchodziłem profilaktycznie powyżej 3 tys., jeszcze raz zajechałem na parking, zgasiłem silnik i spróbowałem odpalić - uruchomił się bez problemu.
W czym może być problem? W piątek chciałem jechać w dłuższą trasę i teraz boję się, żeby mi nie stanął gdzieś po drodze. Czy może to być spowodowane wymianą elementów układu WN?

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 14 paź 2008, 23:32

Całkiem możliwe.
Na nowych przewodach też pogą być przebicia, szczególnie tanich i często nie mających nic wspólnego z dedykowanym silnikiem.

Awatar użytkownika
huk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 18 wrz 2007, 22:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: huk » 15 paź 2008, 00:05

shellah pisze:Całkiem możliwe.
Na nowych przewodach też pogą być przebicia, szczególnie tanich i często nie mających nic wspólnego z dedykowanym silnikiem.
przewody ngk, świece też :)

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 15 paź 2008, 00:37

Miałem podobny problem tylko u mnie chodziło o Lpg bo miałem 2 generacji i przy osterej jeździe auto schodziło z obrotów i gasło okazało się że ten niby komputerek wysyłał złe sygnały do regulatora przepływu mieszanki i mi zatykało przewód-dlatego wymieniłem go na ten ręczny-ze śrubą i już dłuższy czas jest spokój 8-)

Awatar użytkownika
huk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 18 wrz 2007, 22:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: huk » 15 paź 2008, 01:47

ja nie mam lpg i taka sytuacja zdarzyła sie tylko dziś - wcześniej nigdy mi nie zgasł podczas normalnej jazdy - czasem schodził z obrotów i gasł nad ranem jak jeszcze wszystko było wilgotne - dlatego wymieniłem kable

[ Dodano: 2008-10-15, 21:46 ]
No i niestety znowu ten sam problem, tym razem zgasł mi jak stałem na luzie na parkingu i nie chce odpalić. Może to cewka albo pompa paliwa?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl