Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3NG LPG] zmienne obroty

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
scott
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 27 wrz 2009, 11:15
Lokalizacja: KROSNO

[2.3NG LPG] zmienne obroty

Post autor: scott » 30 wrz 2009, 21:15

witam klubowiczów. mam pytanie co może być powodem częstych zmian obrotów. czasem jak zapale to ma 1000obr. a po następnym zapaleniu 2000obr.

KR-tec87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 04 lis 2008, 18:41
Lokalizacja: Suszec k. Żor

Post autor: KR-tec87 » 30 wrz 2009, 21:20

Mi wchodzi na wyższe obroty jak wypnę wtyczkę z silniczka krokowego. Może tam masz jakiś problem. Na początek spróbowałbym to poczyścić, dalej już ci nie pomogę, powodzenia

Awatar użytkownika
scott
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 27 wrz 2009, 11:15
Lokalizacja: KROSNO

Post autor: scott » 30 wrz 2009, 21:27

wielkie dzięki, ale już próbowałem. wiele to nie pomogło :-(

Mytek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 156
Rejestracja: 19 lip 2009, 22:52
Lokalizacja: Debrzno/Człuchów

Post autor: Mytek » 30 wrz 2009, 21:35

ciekawe czy nie któryś czujnik ??
ale niech sie inni wypowiedzą

Awatar użytkownika
zakwapl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 379
Rejestracja: 16 kwie 2009, 23:18
Lokalizacja: Opole/Oss

Post autor: zakwapl » 30 wrz 2009, 22:34

Jeśli masz gaz , to nie miałeś strzałów ? Jeśli miałeś strzał to sprawdź czy silnik nie łapie lewego powietrza.Pozatym duuużo jest tematów na forum o NG i gazie.Jest kilka rzeczy o których każdy użytkownik NG powinien wiedzieć. Przedewszystkim musisz mieć cały ukł. zapłonowy sprawny: świece , kable,kopułka , palec itp.Mytek jeśli czujnik to najlepiej sprawdzić czujnik temperatury.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 30 wrz 2009, 23:13

Czujnik temperatury, nieszczelnosc, sonda lambda, silniczek krokowy, stycznik biegu jalowego, klapka spietrzajaca[przeplywomierz], nastawnik potencjometryczny....powodow moga byc setki, napisz cos wiecej, dokladniej.

Awatar użytkownika
scott
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 27 wrz 2009, 11:15
Lokalizacja: KROSNO

Post autor: scott » 30 wrz 2009, 23:41

teoretycznie przepływka odpada bo w tej chwili auto chodzi tylko na gazie. kable i świece nowe, może faktycznie dokładniej sprawdzę pod kątem lewego powietrza

piotrcsw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 29 sie 2009, 17:11

Post autor: piotrcsw » 01 paź 2009, 15:42

A są to chwilowe różnice, czy obroty również "falują"??

Awatar użytkownika
scott
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 27 wrz 2009, 11:15
Lokalizacja: KROSNO

Post autor: scott » 01 paź 2009, 18:07

czasem falują a czasem nie i to nie zależy od temperatury silnika. po prostu czarna magia :-/

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 01 paź 2009, 20:12

scott pisze:po prostu czarna magia :-/
E tam magia, mechaniczny wtrysk po prostu;)

grzejnik500
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 23 mar 2009, 12:31
Lokalizacja: kielce\warszawa

Post autor: grzejnik500 » 01 paź 2009, 21:21

mialem podobny problem z obrotami. Raz byly za niskie a raz zbyt wysokie. A o falowaniu nawet nie wspomne :-P . Problemem okazala sie przeplywka. A dokladniej jej potencjometr. Jest tam "sciezka" po ktorej przesuwa sie cos w rodzaju sprezynki lub cos w tym stylu. I ta wlasnie sciezka byla juz przetarta. Wymienilem przeplywomierz. Udalo mi sie kupic uzywke z malym przebiegiem( dawca : cabrio) i teraz dziala idealnie :-D .

Awatar użytkownika
scott
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 27 wrz 2009, 11:15
Lokalizacja: KROSNO

Post autor: scott » 02 paź 2009, 15:40

ale przepływka może mieć wpływ na prace na LPG?

Awatar użytkownika
macspeed
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 30 sty 2009, 17:28
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: macspeed » 02 paź 2009, 20:27

Miałem podobny problem, winne okazały się nieszczelne węże łączące krokowca z kolektorem. Może to jest przyczyną.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl