Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4] 1.9 TD 75KM / 1.9 TDi 90KM zamiana

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 wrz 2010, 21:11

qbaaa1989 pisze:co jest najlepszym rozwiązaniem kupić całe auto na chodzie z uszkodzonym tyłem
To jest najlepsze rozwiązanie ,sam bym tak zrobił jak by mi sie coś takiego przydarzyło ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 13 wrz 2010, 22:01

MUNIOR pisze:
qbaaa1989 pisze:co jest najlepszym rozwiązaniem kupić całe auto na chodzie z uszkodzonym tyłem
To jest najlepsze rozwiązanie ,sam bym tak zrobił jak by mi sie coś takiego przydarzyło ;-)
Ja też, ja też... Z chęcią bym wsadzić do b3 jakieś TDI.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 14 wrz 2010, 08:04

tower pisze:
Kolega MUNIOR twierdzi, że w tdi nie ma tego problemu. Czy problem dotyczy miekkiego czopa wału czy miekkiego koła? Mi wydaje sie, że raczej to kwestia koła nie wymienionego wraz ze śrubą przy wymianie rorządu (u mnie tak było). Klin na kole jest wyrobiony cos na -2mm a gniazdo klina wyrobione na skutek pracy koła mającego luz. Czy w tdi dawali w takim razie solidniejsze wały korbowe?

A swoja drogą kolega chyba jednak zbyt bardzo neguje td :-P
Ani za mięki czop ani za miekie koło ,po prostu połaczenie na klin jest zbyt słabe i nie wytrzymuje dużych obciążeń bo do małego kółka przykręcone jest duże koło z tłumikiem drgań i jak ono dostanie bicia,a dostaje wcześniej czy pużniej , to połaczenie na klin nie daje rady ,w tdi nie ma klina tylko tzw.półksiężyc , zdarza się że w tdi to połączenie również nie wytrzymuje ale to raczej sporadyczne przypadki.Co do tdeków to sam miałem w bardzo dobrym stanie tdeka i nie sprawiał najmniejszych kłopotów ,byłem z niego zadowolony bo nawet był lepszy do jazdy typowo miejskiej ze względu na krótszą skrzynię ,szybciej się nagrzewał i nie protestował przy zamulaniu ,czego nie mogę powiedzieć o TDI ;-) ,ale nie da się nie zauważyć jego wad i minusów w porównaniu z TDI .Mając oba te silniki ma się porównanie i tdi wychodzi w nim lepiej
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2010, 10:06 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 14 wrz 2010, 10:01

trepek pisze:
karol121 pisze:ja jestem za wstawieniem silnika 1.9tdi z pompa mechaniczna np od 1.9td
Lepiej od 1.6 TD ze względu na lepiej wykrojonego pina, głowiczki te same 9mm.
karol121 pisze:pompe od 2.5tdi
A dodatkowy jeden/dwa cylindry będzie woził w bagażniku.
kolego np transit 2.5 td mial 4cyl i nic nie trzeba wozic w bagazniku pompa jest od silnika z bezposrednim wtryskiem wiec nic w niej nie trzeba grzebac, nie jestem az tak tepy zeby komus radzic wlozyc pompe 5 cyl do silnika 4 cyl pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl