Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 Diesel] Chłodnica

ODPOWIEDZ
uolesia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 01 wrz 2007, 11:46
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

[B3 Diesel] Chłodnica

Post autor: uolesia » 05 wrz 2007, 17:02

Przecieka mi chłodnica, probowalismy juz wszystkiego. Mechanik mi powiedział ze trzeba bedzie zalozyc nowa. I ze nowa bedzie kosztowac ok 300 zl plus za wymiane 30zl.Ja patrzylam ceny chlodnic w Internecie i sa o wiele nizsze. Przecietnie do audi 80 B3 ceny wahaly sie od 130 do 200 zl. Tylko ja mam diesla i nie wiem czy to musi byc jakis specjalny typ chlodnicy do tego typu silnika czy nie. Przy tych chlodnicach nic o dieslu nie pisali a ja jestem laikiem jesli chodzi o to co znajduje sie pod maska samohodu :-P
Sadze ze mechanik zobaczyl dziewczyne, ktora nie ma zielonego pojecia o samochodach i stwierdzil ze to super okazja by kogos naciagnac :evil: a moze sie myle :roll:
W kazdym badz razie pomozcie :->
Pozdrawiam i z góry dzieki ;-)
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2007, 20:36 przez uolesia, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 05 wrz 2007, 20:08

niestety, chłodnice do diesli są większe niż do silników benzynowych, no i przez to droższe... z drugiej strony 300zł za chłodnice to jeszcze nie taka tragedia...

rozumiem że ta diagnoza że przecieka chłodnica jest 100% pewna? czasem okazuje się że to był wąż sparciały tuż przy chłodnicy...

poszukaj tu na forum w dziale ogłoszenia ludzi, który sprzedają duże ilości części - może ktoś coś będzie miał
Jest: Coupe Typ85. Było: Audi 80B4 2.3E NG 133KM, Audi 80B2 1.6D JK 54KMhttps://audi80.pl/images/bykom_stop.gif

mireko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 191
Rejestracja: 01 mar 2007, 16:41

Post autor: mireko » 05 wrz 2007, 20:28