Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 AAZ] Cieknąca pompa

k11h
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 25 sty 2009, 12:45

[B4 AAZ] Cieknąca pompa

Post autor: k11h » 15 lut 2011, 08:52

Witam!

Kolejny problem mam, mianowicie cieknie mi spod pompy diesel, czytałem, że to może cieknąć na przyspieszaczu, blok cały mokry aż paruje, dzisiaj dwa razy mi zgasł gdy chciałem ruszać, ale odpaliłem i chodził ok..

Jakie uszczelnienie jest tam na przyspieszaczu? Simmering?

I gdzie są punkty do blokowania rozrządu, szukałem ale znalazłem tylko do TDI..


Pozdrawiam

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 15 lut 2011, 09:03

daj zdjęcie to będzie łatwiej ci pomóc

k11h
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 25 sty 2009, 12:45

Post autor: k11h » 15 lut 2011, 09:05

Żeby zdjęcie zrobić muszę ściągnąć pompę, przyspieszacz jest od strony silnika


EDIT:

Zapomniałem dodać, że rano auto odpaliło normalnie, ale migały kontrolki od hamulców i wody, po przejechaniu paru km przestały..


Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 15 lut 2011, 11:54

Kontrolki migają jak jest złe ładowanie, pompa nie ma nic do rzeczy.

Znaki na rozrządzie jak w TDI - zamach, wałek i pompa.

Uszczelnienie to simering, pompę trzeba wyjąć.

k11h
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 25 sty 2009, 12:45

Post autor: k11h » 15 lut 2011, 14:24

Zauważyłem, że wężyki przelewowe z wtrysków są popękane, jeden ciekł już strasznie, zmieniłem i to chyba (oby) jednak nie pompa.. Wcześniej patrzyłem i nie było widać tego..

Awatar użytkownika
Og_r92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 27 lip 2011, 13:34

Post autor: Og_r92 » 27 lip 2011, 14:00

Witam też przyłączam się do rozmowy a ponieważ mam ten sam problem leci ropa z pod pompy ale w troszkę inny sposób. nie ma ciągłego strumienia tylko czasami. Sprawdziłem wężyki przelewowe i jest wszystko w porządku. Stwiedziłem że nie leci z górnej części pompy a z dolnej tam gdzie jest linka przyspieszacza. Co trzeba zrobic wymieniac pompe? Czy da się to naprawic samemu?




Nie są to wielkie ilości ropy ale po rozgrzaniu silnika okropnie śmierdzi i zostają plamy po samochodzie :-/

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 27 lip 2011, 18:14

Og_r92 pisze:Witam też przyłączam się do rozmowy a ponieważ mam ten sam problem leci ropa z pod pompy ale w troszkę inny sposób. nie ma ciągłego strumienia tylko czasami. Sprawdziłem wężyki przelewowe i jest wszystko w porządku. Stwiedziłem że nie leci z górnej części pompy a z dolnej tam gdzie jest linka przyspieszacza. Co trzeba zrobic wymieniac pompe? Czy da się to naprawic samemu?




Nie są to wielkie ilości ropy ale po rozgrzaniu silnika okropnie śmierdzi i zostają plamy po samochodz
wymiana uszczelnienia i po sprawie

Awatar użytkownika
Og_r92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 27 lip 2011, 13:34

Post autor: Og_r92 » 27 lip 2011, 18:30

czy jest to trudne do zrobienia:?:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 27 lip 2011, 19:06

Jaką masz pompę ? Jeśli tzw EKO, tzn bez LDA, to nie ma sensu jej reanimacja, poszukaj zdrowej pompy z silnika 1,6 Turbo D, to jest kilka KM za free <ok>

Awatar użytkownika
Bartoszo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 06 lut 2010, 10:39
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Bartoszo » 27 lip 2011, 20:07

Podpinam się pod temat.

Leci mi z tego gumowego dziubka z tyłu pompy, cały tył pompy zapaćkany jest w mazi brudu i ropy. Co radzicie ?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 27 lip 2011, 20:43

Wymieniać gumowe oringi.
Jak ktoś chętny to mam trochę czasu wolnego.

Awatar użytkownika
Og_r92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 27 lip 2011, 13:34

Post autor: Og_r92 » 27 lip 2011, 22:03

[pawelrybak15]
a gdzie moge znaleźdź rodzaj tej pompy??? podesłac Ci fotke???

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 27 lip 2011, 22:08

a gdzie moge znaleźdź rodzaj tej pompy??? podesłac Ci fotke???
Na allegro i szukac po numerach.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 27 lip 2011, 22:12

Koledze chyba chodziło jak poznać Eco pompę :roll:
Zobacz do mojego tematu, na 1 stronę. Na fotkach silnika widać pompę wtryskową i moja pompa to pompa z LDA, z początku ori od SB, aktualnie 10mm z Fiata Cromy, ale na fotkach jest jeszcze ta ori.
Jeśli Twoja pompa nie ma grzybka albo ma grzybek w którym nie ma boostpinu to znaczy, że masz Eco pompę :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl