Witam wszystkich
To mój pierwszy temat na tym forum. Szukałem odpowiedzi na swoje pytanie w innych postach ale takiego objawu nie spotkałem w innym temacie, a mianowicie:
rano gdy podgrzeje świece to pali mi bardzo dobrze- ale gdy przejadę kilka kilometrów i sie trochę rozgrzeje silnik to wtedy jest problem, bo gdy przekręcam kluczyk świce już nie grzeją i od razu zaczynam kręcić rozrusznikiem i muszę to długo robic zanim odpali. Nie wiem co może byc przyczyną tego objawu. A rano pali dobrze.
Bardzo proszę o pomoc bo wkurzające jest tak długie kręcenie rozrusznikiem.
Co może być tego przyczyną bo nie wiem za co się zabrać
Z góry dziękuje za pomoc
Pozdrawiam
[80 b4 1.9td aaz] Cięzko odpala
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
Re: [80 b4 1.9td aaz] Cięzko odpala
wygląda na zły kąt wtrysku zrób jeszcze taki test:- ale gdy przejadę kilka kilometrów i sie trochę rozgrzeje silnik to wtedy jest problem, bo gdy przekręcam kluczyk świce już nie grzeją i od razu zaczynam kręcić rozrusznikiem i muszę to długo robic zanim odpali
jak się nagrzeje to polej pompę zimną wodą jeśli odpali odrazu to pompa mówi PA PA
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zostaw na razie pompę w spokoju ,masz objawy opużnionego kąta wtrysku miałem identyczne jak miałem AAZ -ta .Musisz podjechać do kogoś kto ci sprawdzi kąt wtrysku,czujnikiem zegarowym .W AAZ-tach to częsta przypadłość ,szczególnie po wymianie rozrządu ,gdzie prawie nikt nie sprawdza po tym kąta wtrysku ,a ten rozjeżdża się i to sporo ,w zależności od tego jak zostanie napiety napinacz ...wszystko to miałem okazję przerabiać jak miałem AAZ-ta ...Możesz jeszcze jak radzi gibaj, polać pompę zimną wodą ,a dokładniej jej tył ,czyli głowiczkę z której wychądzą przewody ciśnieniowe do wtrysków ,bo trudnosci z odpalaniem po rozgrzaniu powoduje też zużyta głkowiczka ,a mozna ją załatwić szybciutko,chrzczoną jakimś "suchym" dodatkiem ,typu rozpuszczalnik ropką...andrzejsz23 pisze:Czyli pompa będzie nadawała się do regeneracji?