Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1.9td aaz] Cięzko odpala

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

[80 b4 1.9td aaz] Cięzko odpala

Post autor: andrzejsz23 » 09 paź 2011, 11:09

Witam wszystkich
To mój pierwszy temat na tym forum. Szukałem odpowiedzi na swoje pytanie w innych postach ale takiego objawu nie spotkałem w innym temacie, a mianowicie:
rano gdy podgrzeje świece to pali mi bardzo dobrze- ale gdy przejadę kilka kilometrów i sie trochę rozgrzeje silnik to wtedy jest problem, bo gdy przekręcam kluczyk świce już nie grzeją i od razu zaczynam kręcić rozrusznikiem i muszę to długo robic zanim odpali. Nie wiem co może byc przyczyną tego objawu. A rano pali dobrze.
Bardzo proszę o pomoc bo wkurzające jest tak długie kręcenie rozrusznikiem.
Co może być tego przyczyną bo nie wiem za co się zabrać
Z góry dziękuje za pomoc
Pozdrawiam

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 09 paź 2011, 11:11

pompa ,świece ,powietrze w przewodach to musisz sprawdzić ;-) aha kąt wtrysku jeszcze napewno <ok>

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 09 paź 2011, 11:14

Świce to raczej nie bo jak podgrzeje to dobrze odpala.
A powietrze to może brać przez filtr paliwa?

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Re: [80 b4 1.9td aaz] Cięzko odpala

Post autor: gibaj » 09 paź 2011, 11:14

- ale gdy przejadę kilka kilometrów i sie trochę rozgrzeje silnik to wtedy jest problem, bo gdy przekręcam kluczyk świce już nie grzeją i od razu zaczynam kręcić rozrusznikiem i muszę to długo robic zanim odpali
wygląda na zły kąt wtrysku zrób jeszcze taki test:
jak się nagrzeje to polej pompę zimną wodą jeśli odpali odrazu to pompa mówi PA PA :-/

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 09 paź 2011, 11:15

andrzejsz23 pisze:Świce to raczej nie bo jak podgrzeje to dobrze odpala.
A powietrze to może brać przez filtr paliwa?
filtr paliwa,opaski na przewodach zobacz czy nie masz bąbli powietrza

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 09 paź 2011, 11:16

Czyli pompa będzie nadawała się do regeneracji?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 paź 2011, 12:20

andrzejsz23 pisze:Czyli pompa będzie nadawała się do regeneracji?
Zostaw na razie pompę w spokoju ,masz objawy opużnionego kąta wtrysku ;-) miałem identyczne jak miałem AAZ -ta .Musisz podjechać do kogoś kto ci sprawdzi kąt wtrysku,czujnikiem zegarowym .W AAZ-tach to częsta przypadłość ,szczególnie po wymianie rozrządu ,gdzie prawie nikt nie sprawdza po tym kąta wtrysku ,a ten rozjeżdża się i to sporo ,w zależności od tego jak zostanie napiety napinacz ...wszystko to miałem okazję przerabiać jak miałem AAZ-ta ...Możesz jeszcze jak radzi gibaj, polać pompę zimną wodą ,a dokładniej jej tył ,czyli głowiczkę z której wychądzą przewody ciśnieniowe do wtrysków ,bo trudnosci z odpalaniem po rozgrzaniu powoduje też zużyta głkowiczka ,a mozna ją załatwić szybciutko,chrzczoną jakimś "suchym" dodatkiem ,typu rozpuszczalnik ropką...

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 11 paź 2011, 21:45

Późny kąt wtrysku, z kilometra nosem wyczuwam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl