[B3 1.6 TD] cięzko pali czy zimny czy ciepły
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 26 wrz 2012, 20:23
[B3 1.6 TD] cięzko pali czy zimny czy ciepły
Witam, mam pewien problem a mianowicie robilem przekladke z benzyny 1.8 na 1.6 td i ciezko silnik pali czy to zimny czy cieply, drugim problemem jest jak go juz odpale i sie nagrzeje silnik to zapala mi sie na wolnych obrotach kontrolka oleju i brzeczy jak dodam leciutko gazu to przestaje, kolejny problem to jak wkrece go na maksymalne obroty na biegu jalowym i puszcze to silnik tak jakby sie zaczynal krztusic i telepie bardzo silnikem a jak dodam gaz to nic nie pomaga tylko gasnie, i jeszcze jedno pytanko gdzie mam podlaczyc na alternatorze wyjscie "W" bo w benzynie tego nie bylo i nawet nie byl wypuszczony na to kabel, i chcialbym puscic od tego pinu kabel i go podpiac tylko nie wiem gdzie. Z góry dziekuje.
Witam
Mam ten sam problem.
W moim przypadku turbina przeszła regenerację, wtryskiwacze nie leją i otwierają się przy 14-15 MPa, kompresja na cylindrze wacha się między 31 a 34 Mpa.
Na dwóch wtryskiwaczach był olej. silnik kopci na niebiesko ale nie śmierdzi ten dym jak olej (przynajmniej tak mi się wydaje). Turbina przeszła regenerację ponieważ pompowała olej razem z powietrzem do cylindra. Cały układ dolotowy został wymyty po wymianie turbiny, założyłem nowy filtr paliwa. kompresja była badana gdyż zaniepokoił mnie olej na wtryskiwaczach.
Znajomi mechanicy podpowiadają mi że to może być problem pompy wtryskowej.
Cykam się jeszcze zdemontażem tej pompy i poszukuję pomocy w internrcie lecz jak dotąd z marnym skutkiem.
Może pozostali forumowicze mają jakieś sugestie :?:
Mam ten sam problem.
W moim przypadku turbina przeszła regenerację, wtryskiwacze nie leją i otwierają się przy 14-15 MPa, kompresja na cylindrze wacha się między 31 a 34 Mpa.
Na dwóch wtryskiwaczach był olej. silnik kopci na niebiesko ale nie śmierdzi ten dym jak olej (przynajmniej tak mi się wydaje). Turbina przeszła regenerację ponieważ pompowała olej razem z powietrzem do cylindra. Cały układ dolotowy został wymyty po wymianie turbiny, założyłem nowy filtr paliwa. kompresja była badana gdyż zaniepokoił mnie olej na wtryskiwaczach.
Znajomi mechanicy podpowiadają mi że to może być problem pompy wtryskowej.
Cykam się jeszcze zdemontażem tej pompy i poszukuję pomocy w internrcie lecz jak dotąd z marnym skutkiem.
Może pozostali forumowicze mają jakieś sugestie :?: