Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1,6TD] co myslicie o tym silniku

ODPOWIEDZ
daro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 12 sty 2007, 22:24

[80 B3 1,6TD] co myslicie o tym silniku

Post autor: daro » 05 lut 2007, 20:42

co myslicie o tym silniku 1.6TD??

mrx1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 22 gru 2006, 13:32
Lokalizacja: pruszków

Post autor: mrx1983 » 06 lut 2007, 00:30

wydaje mi sie ze ten watek byl juz poruszany,przejzyj dokladnie forum :-)

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 06 lut 2007, 11:00

https://audi80.pl/viewtopic.php?t=1048&view=newest
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=694&highlight=6td
i jeszcze kilka innych wątków z 1,6td w roli głównej, w większości tewgo autorstwa ;-)
Poza tym Ty masz chyba taki, więc lepiej powinieneś wiedzieć... i Ty nam powinieneś powiedzieć :-P

sacrum
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 20 sty 2007, 09:08

Post autor: sacrum » 06 lut 2007, 17:53

Krążą o nim opinnie, że jest niezniszczalny :mrgreen:
Jeśli nie podoba Ci się mój styl jazdy- zejdź z chodnika :).

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 26 mar 2007, 01:39

sacrum pisze:Krążą o nim opinnie, że jest niezniszczalny :mrgreen:
Przyłaczam sie do tej opini. Ogóknie z tego co słyszałem to te silniki 1,6D i 1,6TD to najbarzdiej udane silniki grupy VW i Audi. U mnie w rodzince było ich juz 5 :-) i każdy to był igła. Silniki nie do zajerzdzenia. Można na nich jeździć na wszystkim i przepalą to bez problemu. Sam jeździłem juz np na oleju rzepakowym. Coś pięknego, tylko niestety można tylko gdy jest ciepło. Straszy w swoim pasiaku ma 1,6D. Silnik od 4 lat jeździ tylko i wyłacznie na opale lup opale z olejem rzepakowym. Silnik to po prostu igła. 400 tyś już nakręcone, ale nie ma na niego mocnych. Kompresja zajebista, ciśnienei oleju ciagle na wysokim poziomie, pompa nie była ruszana przez żadnego partacza więc pali jak 5 przy zwykłej jeździe a na trasie to 4 :-) Ja to jestem po prostu w szoku.
Części samochodowe online - Motostacja

rafi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 560
Rejestracja: 07 lut 2007, 14:50
Imię: Jacek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: rafi » 26 mar 2007, 10:24

witam :-D zgadzam sie z opinia ze w/w motorki sa nie do zajezdzenia !!!!
bardzo udane jednostki - straszenie wytryzmałe.
cos wiem na ten temat - bo sam miałem kiedys 1.6D - i spisywał mi sie nadzwyczaj dobrze jak na te lata ( rok 1983 ) oczywisacie, jak o kazdy silnik trzeba dbac i robic wszystko na czas!!! :arrow:
a wtedy nic cie nie zaskoczy.

taki motor to miodzio :!: - malo pali prosty w obsłudze i eksploatacji. 8-)
oczywisce jesli ktos lubi sobie poszalec - to nie jest to motorek dla niego.
Audi B4 ABT "lalunia" więcej---> viewtopic.php?t=6085 & https://a6klub.pl

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 26 mar 2007, 14:33

motor bardzo wytrzymało mało pali, moze troche głośno chodzi ale jak to diesel, ogólnie bardzo przyjemny motorek

Awatar użytkownika
grzesiek.sz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 83
Rejestracja: 29 mar 2007, 16:23
Lokalizacja: Gdynia Witomino

Post autor: grzesiek.sz » 29 mar 2007, 19:09

rafi pisze: taki motor to miodzio :!: - malo pali prosty w obsłudze i eksploatacji. 8-)
oczywisce jesli ktos lubi sobie poszalec - to nie jest to motorek dla niego.
z tym że nie można poszaleć się nie zgodzę wiele ludzi z niego robi małe odrzutowce
tutaj przykład
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic ... sc&start=0
Audi A6 C4 2.8 AAH Avant Quattro '95 i Audi 80 B3 1.8+LPG '90

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 01 kwie 2007, 08:16

W TD można troszke dłubnąć, a w zwykłym 1.6 D jak u mnie już totalnie nic, ale mi osobiście spala 4.5-4.7 na trasie także liczy się u mnie na pierwszym miejscu ekonomia. Co do żywotności silinka też czytałem że nie do zajeżdżenia ;-)

Awatar użytkownika
grzesiek.sz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 83
Rejestracja: 29 mar 2007, 16:23
Lokalizacja: Gdynia Witomino

Post autor: grzesiek.sz » 01 kwie 2007, 09:42

w takim razie zapytam czy do 1.6D można dołożyć turbinę i intercooler uzyskując 1.6TD ? czy to takie same silniki różniące się osprzętem (np Turbo, IC)?
Audi A6 C4 2.8 AAH Avant Quattro '95 i Audi 80 B3 1.8+LPG '90

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga