[b3 1,9 1y] Drgania walu korbowego
[b3 1,9 1y] Drgania walu korbowego
Czy to jest normalne?? pasek na alternatorze i na pompie kreci sie ladnie, ale na srodku, na wale sa jakies wibracje. Wyglada to jakby sie "osemkowalo". Odczulem to jada z wieksza predkoscia. Odczulem wibracje na kierownicy, Ale to tylko przy pewnych obrotach, nie caly czas,
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Poczytaj bo sprawa jest poważna <ok> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... nie+ko%B3a
-
- Forum Audi 80
- Posty: 56
- Rejestracja: 14 sty 2007, 18:48
- Lokalizacja: Szydłowiec
KOlego jedz do mechanika i nie jezdzij z tym prawdopodobnie scięty klin na zębatce rozrządu w T4 tak mialem do tego jak za dlugo sie jezdzi moze sciac tez na wale i wal do wymiany, wymien zebatke i koniecznie srube, u mnie niestety po wymiane pekla sruba bo byla nie zmieniona - zmeczenie materialu. Charakterystyczna byla tez praca silnika na obrotaqch jalowych byly duze wachania i kopcenie na niebiesko - bo juz kolo (rozrzad)bylo delikatnie przestawione.POzdrawiam
troche odswieze, bo chcialbym powrocic do tematu. Mechanik powiedzial ze ktos za mocno cos tam dokrecal i sie przekrzywilo, ale, ze mam z tym jezdzic. Zauwazylem ze te drgania naprawde pojawiaja sie po troche dluzszej jezdzie, i zaczyna wtedy drzec kierownica. Jest opcja , ze to jednak wina wewnetrznego przegubu?? I czemu jest taki problem z jego dostepnoscia do b3 1.9 1Y?? ;/ Wogole czesci do tego modelu sa raczej drogie Troche mnie to zaskoczylo bo jak kupowalem auto bylem swiecie przekonany, ze do tego silnika nie bedzie problemu z czesciami...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie ma takiej opcji przy tych objawach to na pewno nie przegub wewnętrzny,no chyba że drgania kierownicy nasilają sie wraz z prędkością .Stik01 pisze:Zauwazylem ze te drgania naprawde pojawiaja sie po troche dluzszej jezdzie, i zaczyna wtedy drzec kierownica. Jest opcja , ze to jednak wina wewnetrznego przegubu?? I
:shock: Dobra rada ,pewnie widząc bicia koła z tłumikiem drgań to stwierdził .Tam nie da się za mocno nic przykręcić żeby w efekcie coś biło ,ciekawe co powie jak ci się rozj..ie .Obyś nie musiał dołączyć do grona "szczęśliwych " jak np.w tym temacie https://audi80.pl/b4-19td-aaz-1992-z ... klin++wale Moja rada jedż do jakiegoś "normalnego"fachmana ,choć tych jest mało i się zazwyczaj cenią bo przez takiego co ci takie rady daje możesz mieć lżej w kieszeni o grube setki złotych.Stik01 pisze:Mechanik powiedzial ze ktos za mocno cos tam dokrecal i sie przekrzywilo, ale, ze mam z tym jezdzic.
Stik01 pisze:Jaki jest nr czesci??
[ Dodano: 2010-06-13, 23:14 ]
i ile zaplaciles za wymiane jak mozna wiedziec??
Chyba ten, nie jestem pewien: RUVILLE 75454S (105zł płaciłem) lub innego dobrego producenta tylko pewnie drożej GLO 4048K
Za wymianę nic, sam robiłem ale wierz mi, że to nie aż tak skomplikowany zabieg. Ściągnij z działu download "sam naprawiam" i dasz rade.
Przegub: http://allegro.pl/item1064511348_audi_8 ... ville.html