Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 80 b4 AAZ] Gaśnie przy pełnym bucie, brak mocy

ODPOWIEDZ
grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

[ 80 b4 AAZ] Gaśnie przy pełnym bucie, brak mocy

Post autor: grinch » 22 maja 2010, 13:42

Witam.

Audi 80 B4 1.9 TD AAZ
Po modach

Panowie Wczoraj byłem u znajomego aby wymienił mi oring na głowiczce.
Wyciek wyiliminowany jest ok. Dodatkowo po wyjęciu pompy założył mi nowy oring na cięgnie od przyspieszacza i obrotów na jałowym biegu.

I teraz na prośbę mojego ojca zmneijszył mu trochę obroty bo miał 1100 coś takiego pobawił się śrubkami i teraz jest problem.

Gdy mam ciepły silnik i na postoju wciśnę pedał gazu do końca to zgaśnie hmm nie mam pojęcia co jest grane ;/

A druga sprawa to taka że auto ciągnie tylko do 2,5 3 tys obrotów a wcześniej kończyło się przy 4,5

Auto jest po lekkich modyfikacjach plus minus 110

majovwka tuż tuż muszę jeszcze dużo rzeczy ogarnąć a tu mi taki ku.... zonk wyskakuje.

... Co mi radzicie :?:

Powiem wam że skasował mnie a kupa z tego jest :foch:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 22 maja 2010, 15:54

Za szybko tnie Ci dawkę paliwa i to do takiego stopnia, że przy maks bucie następuje zgaszenie silnika.
A jak Ci przyśpiesza do tych 2.5 tys obr?
Trochę to dziwne... a jakie masz mody? LDA, gov, inna fala i głowiczka?
Jak się zachowuje silnik po wyciągnięciu przyśpieszacza?
Zwiększ śrubką od wydatku szczątkowego na wciśniętym przyśpieszaczu obroty biegu jałowego i powiedz, co się stało.

P.S.
A przypadkiem nie zauważyłeś, by Twój znajomy "stukał" po pompie kluczem w jedno miejsce?

EDIT:
Teraz doczytałem, że to się dzieje na ciepłym. Moje pytanie, tylko na ciepłym? Na zimnym wszystko jest OK? Polej pompę wtryskową zimną wodą, jak po polaniu będzie wszystko ok to sekcja tłocząca Ci pada.

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 22 maja 2010, 16:13

trepek pisze:Za szybko tnie Ci dawkę paliwa i to do takiego stopnia, że przy maks bucie następuje zgaszenie silnika.
A jak Ci przyśpiesza do tych 2.5 tys obr?
Trochę to dziwne... a jakie masz mody? LDA, gov, inna fala i głowiczka?
Jak się zachowuje silnik po wyciągnięciu przyśpieszacza?
Zwiększ śrubką od wydatku szczątkowego na wciśniętym przyśpieszaczu obroty biegu jałowego i powiedz, co się stało.

P.S.
A przypadkiem nie zauważyłeś, by Twój znajomy "stukał" po pompie kluczem w jedno miejsce?

EDIT:
Teraz doczytałem, że to się dzieje na ciepłym. Moje pytanie, tylko na ciepłym? Na zimnym wszystko jest OK? Polej pompę wtryskową zimną wodą, jak po polaniu będzie wszystko ok to sekcja tłocząca Ci pada.
... Mody

Większa dawka
Większe doładowanie
Pin od ducato
IC
itp

Tzn z tym stukaniem to torksa dopuknął żeby odkręcić śrubę :-?

Ciepły czy zimny jest to samo ;/

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 22 maja 2010, 17:57

Chodziło mi o inne pukanie ;-) Jest taki bolec w pompie, ale... to kiedyś przy piwie ;-)

No 110KM bez gova i timminga, na 9mm pompie nie uzyskasz. Jakbyś do 100KM doszedł w AAZ to już coś. Maks dla 9mm dla tego silnika to 110KM.
Zrób dwa obroty od wydatku szczątkowego w prawo i zobacz, co się stanie.

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 22 maja 2010, 18:25

... Oj trepek trepek

Po przekręceniu dwa razy obroty się podniosły i tyle :roll:

Wykres stary :mrgreen:

Obrazek

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 22 maja 2010, 18:40

101KM, a jak pisałem o okolicach 100KM ;-)

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 23 maja 2010, 19:17

... Panowie a czy te objawy nie mogą być przypadkiem spowodowane źle ustawiony rozrządem :?: :roll:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 23 maja 2010, 20:07

Jak Ci źle odpala i dymi to rozrząd.

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 23 maja 2010, 20:21

... No Pany mam nadzieję że jutro się wszystko wyjaśni dam znać aby było dla potomnych :mrgreen:

[ Dodano: 2010-05-28, 12:47 ]
... jedno z dwóch zostało weliminowane
Rozrząd jest ok na szczęście także nic silnikowi sie nie stanie

Także winowajcą jest pompa tzn mechanik który spierdolił :-?

Mam pytanie czy gdy pompa stała na kole zębatym to pin mógł zmienić swoje położenie i to może być jeden z objawów :?:

Mam pin od Ducato i nie jest przykręcony tylko wkładany :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl