Witam.
Audi 80 B4 1.9 TD AAZ
Po modach
Panowie Wczoraj byłem u znajomego aby wymienił mi oring na głowiczce.
Wyciek wyiliminowany jest ok. Dodatkowo po wyjęciu pompy założył mi nowy oring na cięgnie od przyspieszacza i obrotów na jałowym biegu.
I teraz na prośbę mojego ojca zmneijszył mu trochę obroty bo miał 1100 coś takiego pobawił się śrubkami i teraz jest problem.
Gdy mam ciepły silnik i na postoju wciśnę pedał gazu do końca to zgaśnie hmm nie mam pojęcia co jest grane ;/
A druga sprawa to taka że auto ciągnie tylko do 2,5 3 tys obrotów a wcześniej kończyło się przy 4,5
Auto jest po lekkich modyfikacjach plus minus 110
majovwka tuż tuż muszę jeszcze dużo rzeczy ogarnąć a tu mi taki ku.... zonk wyskakuje.
... Co mi radzicie :?:
Powiem wam że skasował mnie a kupa z tego jest :foch:
[ 80 b4 AAZ] Gaśnie przy pełnym bucie, brak mocy
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Za szybko tnie Ci dawkę paliwa i to do takiego stopnia, że przy maks bucie następuje zgaszenie silnika.
A jak Ci przyśpiesza do tych 2.5 tys obr?
Trochę to dziwne... a jakie masz mody? LDA, gov, inna fala i głowiczka?
Jak się zachowuje silnik po wyciągnięciu przyśpieszacza?
Zwiększ śrubką od wydatku szczątkowego na wciśniętym przyśpieszaczu obroty biegu jałowego i powiedz, co się stało.
P.S.
A przypadkiem nie zauważyłeś, by Twój znajomy "stukał" po pompie kluczem w jedno miejsce?
EDIT:
Teraz doczytałem, że to się dzieje na ciepłym. Moje pytanie, tylko na ciepłym? Na zimnym wszystko jest OK? Polej pompę wtryskową zimną wodą, jak po polaniu będzie wszystko ok to sekcja tłocząca Ci pada.
A jak Ci przyśpiesza do tych 2.5 tys obr?
Trochę to dziwne... a jakie masz mody? LDA, gov, inna fala i głowiczka?
Jak się zachowuje silnik po wyciągnięciu przyśpieszacza?
Zwiększ śrubką od wydatku szczątkowego na wciśniętym przyśpieszaczu obroty biegu jałowego i powiedz, co się stało.
P.S.
A przypadkiem nie zauważyłeś, by Twój znajomy "stukał" po pompie kluczem w jedno miejsce?
EDIT:
Teraz doczytałem, że to się dzieje na ciepłym. Moje pytanie, tylko na ciepłym? Na zimnym wszystko jest OK? Polej pompę wtryskową zimną wodą, jak po polaniu będzie wszystko ok to sekcja tłocząca Ci pada.
... Modytrepek pisze:Za szybko tnie Ci dawkę paliwa i to do takiego stopnia, że przy maks bucie następuje zgaszenie silnika.
A jak Ci przyśpiesza do tych 2.5 tys obr?
Trochę to dziwne... a jakie masz mody? LDA, gov, inna fala i głowiczka?
Jak się zachowuje silnik po wyciągnięciu przyśpieszacza?
Zwiększ śrubką od wydatku szczątkowego na wciśniętym przyśpieszaczu obroty biegu jałowego i powiedz, co się stało.
P.S.
A przypadkiem nie zauważyłeś, by Twój znajomy "stukał" po pompie kluczem w jedno miejsce?
EDIT:
Teraz doczytałem, że to się dzieje na ciepłym. Moje pytanie, tylko na ciepłym? Na zimnym wszystko jest OK? Polej pompę wtryskową zimną wodą, jak po polaniu będzie wszystko ok to sekcja tłocząca Ci pada.
Większa dawka
Większe doładowanie
Pin od ducato
IC
itp
Tzn z tym stukaniem to torksa dopuknął żeby odkręcić śrubę
Ciepły czy zimny jest to samo ;/
... No Pany mam nadzieję że jutro się wszystko wyjaśni dam znać aby było dla potomnych :mrgreen:
[ Dodano: 2010-05-28, 12:47 ]
... jedno z dwóch zostało weliminowane
Rozrząd jest ok na szczęście także nic silnikowi sie nie stanie
Także winowajcą jest pompa tzn mechanik który spierdolił
Mam pytanie czy gdy pompa stała na kole zębatym to pin mógł zmienić swoje położenie i to może być jeden z objawów :?:
Mam pin od Ducato i nie jest przykręcony tylko wkładany :mrgreen:
[ Dodano: 2010-05-28, 12:47 ]
... jedno z dwóch zostało weliminowane
Rozrząd jest ok na szczęście także nic silnikowi sie nie stanie
Także winowajcą jest pompa tzn mechanik który spierdolił
Mam pytanie czy gdy pompa stała na kole zębatym to pin mógł zmienić swoje położenie i to może być jeden z objawów :?:
Mam pin od Ducato i nie jest przykręcony tylko wkładany :mrgreen: