Witam
Potrzebuje wymienić pękniętą głowice w Audi 80 B3, 1.6, a w zasadzie mój tata...ciężko coś dostać z tego silnika, ale wytrwale szukam:)
Wizualnie co byście powiedzieli o głowicy z auckji: głowica golf 1.6 td Rozmawiałem z gościem, podobno z silnika który wymieniał w swoim aucie; mówi że była planowana (zakładam że wcześniej), ponoć szczelna - pęknięcia tylko między zaworami - czymś to grozi?
Z góry dzięki za pomoc
Marcin
[b3 ] głowica
[b3 ] głowica
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2012, 21:18 przez spidercio, łącznie zmieniany 1 raz.
spidercio, który rok auta? bo jesli z okolic 87' to możesz mieć głowicę na płytki lub na hydropopychacze jednego z drugim nie zamienisz.
a w tej głowicy z aukcji już luźno lata komora na czwartym cylindrze. zobacz że jest przekręcona a nie tak jak pozostałe.
jak ją ząłożysz bo wymiany wkładki to szybo dostanie na tyle dużych luzów że się rozleci i narobi takiej biedy że cały silnik będzie się nadawał na złom.
jak chcesz to mam idealną ale gołą głowicę z SB, ja już jednak chyba nie wrócę do małych pojemności... i zostane przy 1.9 albo pójde w stronę rozwiertu lub zmiany silnika na wiekszy...
a w tej głowicy z aukcji już luźno lata komora na czwartym cylindrze. zobacz że jest przekręcona a nie tak jak pozostałe.
jak ją ząłożysz bo wymiany wkładki to szybo dostanie na tyle dużych luzów że się rozleci i narobi takiej biedy że cały silnik będzie się nadawał na złom.
jak chcesz to mam idealną ale gołą głowicę z SB, ja już jednak chyba nie wrócę do małych pojemności... i zostane przy 1.9 albo pójde w stronę rozwiertu lub zmiany silnika na wiekszy...
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Pęknięcia między zaworami to standart a obluzowanych komór wirowych unikaj jak ognia :evil:
Jeszcze w czasach gdy moim B3 śmigał ojciec mieliśmy taki przypadek, jak w regenerowanej głowicy wadliwie osadzona komora wypadła <zly>
Silnika nie zabiło, ale uszkodziło konkretnie gładź cylindra do tego stopnia, że potrzebny był szlif i tulejowanie od nowa i jeszcze jakimś cudem leciutko zarysowało cylinder obok :roll:
Po szlifie i tulejowaniu tego pocharatanego cylindra silnik śmiga do dziś bez żadnych problemów, z tym, że kolejna głowica była po regeneracji nie u nas a w DE :mrgreen:
Tą głowicę mam do dziś i wszystko jest OK
Pozdrawiam
P.S. Pomyśl może o głowicy od AAZ ? Podobno da się spasować z głowicą od SB a jest o wiele wytrzymalsza i podobno lepiej uwodniona.
Jeszcze w czasach gdy moim B3 śmigał ojciec mieliśmy taki przypadek, jak w regenerowanej głowicy wadliwie osadzona komora wypadła <zly>
Silnika nie zabiło, ale uszkodziło konkretnie gładź cylindra do tego stopnia, że potrzebny był szlif i tulejowanie od nowa i jeszcze jakimś cudem leciutko zarysowało cylinder obok :roll:
Po szlifie i tulejowaniu tego pocharatanego cylindra silnik śmiga do dziś bez żadnych problemów, z tym, że kolejna głowica była po regeneracji nie u nas a w DE :mrgreen:
Tą głowicę mam do dziś i wszystko jest OK
Pozdrawiam
P.S. Pomyśl może o głowicy od AAZ ? Podobno da się spasować z głowicą od SB a jest o wiele wytrzymalsza i podobno lepiej uwodniona.
JA mam taka głowice kompletną, chętnie odsprzedam Zdjęta z mojej audi b3 1.6dt poniewaz były widoczne peknięcia miedzy zaworami. Jednak nie wiem w jakim jest stanie bo zamiast inwestować kupiłem inną juz zrobiona Ściagnieta była ze sprawnego silnika ktory normalnie jezdzil do samego konca Silnik brał olej i wode dla tego podjałem się naprawy. Myslę że wystarczy oddac ja do speca sprawdzic szczelnosc przeszlifowac i ew, w razie neiszczelnosci zrobic spaw miedzy zaworami JAk co to pisz na PW