Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.6TD] Odpala, pracuje na 2 cylindry jaka przyczyna?

ODPOWIEDZ
tomi990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 05 lis 2007, 21:32
Lokalizacja: ŁÓDŹ

[1.6TD] Odpala, pracuje na 2 cylindry jaka przyczyna?

Post autor: tomi990 » 09 sty 2009, 18:41

jest juz zimno- wczesniej było ok z odpalaniem- akumulator ok
teraz podgrzewam swiece i odpala ale nie pracuje równo tylko ...tak jakby pracował na 2 cylindry - deczko gazu --po 5 sekundach pracuje normalnie....czy to swiece zarowe?
Ostatnio zmieniony 10 sty 2009, 20:54 przez tomi990, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
krkbzyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 14 gru 2008, 20:41
Lokalizacja: Kraków

Post autor: krkbzyk » 09 sty 2009, 19:00

a do zapalenie wyciąga kolega cięgno wyprzedzenia kąta wtrysku?jeżeli tak to:
-swiece żarowe
-kąt wtrysku
-początek wtrysku
-wtryski
-lub najbardziej trywialne gęste paliwo lub biopaliwo:)może dodatek dodac wystarczy
-lub zwiększyć obroty biegu jałowego
Pozdrawiam:)

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 09 sty 2009, 19:08

Sprawdznie świec to max 30min, a napewno nie zaszkodzi, choć jest troche złe dojście. Możesz też mieć lejace wtryski. Jednak zaczął bym od świec.

Awatar użytkownika
Damian2412
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 08 paź 2008, 02:11
Lokalizacja: Opole

Post autor: Damian2412 » 09 sty 2009, 19:09

Kiedyś w golfie z tym motorem miałem to samo, po wymianie swiec zarowych było wszystko w porzadku. Swiece zarowe polecam firmy BERU.

KJarzyna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 05 paź 2007, 20:38

Post autor: KJarzyna » 09 sty 2009, 20:21

Witam. Mialem B3 z silnikiem 1,6 td i byly te same objawy. Walczylem troche z tym, sprawdzane byly wtryski na aparaturze, kompresja, wymienilem pompe wtryskowa, swiece zarowe wymienialem kilka razy (rzeczywisice BERU byly najlepsze, grzaly prawie na bialo i na calej swej dlugosci prawie, do tego dlugo wytrzymywaly). Powyzsze zabiegi nic nie daly, delikatnie poprawilem kulture pracy na cieplym silniku oraz troche sie zrobil zwawszy :) ale podczas przymrozków dalej palil tak jakby na 2 cyl. po paru sekundach ustepowalo. Ze wzgledu na koszty odpuscilem temat, ale niebylo mrozu co by nieodpalil.

romulus697
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 09 sie 2008, 12:58
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: romulus697 » 11 sty 2009, 12:17

Może byc taka sytuacja że silnik ma niższe ciśnienie na dwóch garach i słabiej następuje samozapłon.Bez sprawdzenia ciśnienia trudno wyrokowac.

Awatar użytkownika
kikut104
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 29 kwie 2008, 16:30
Lokalizacja: Chełm Lubelskie

Post autor: kikut104 » 11 sty 2009, 16:45

Według mnie to za gęste paliwo. Mój też tak palił do czasu jak mu dolałem trochę benzyny do zbiornika. Teraz zupełnie inaczej gada na zimno.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl