[B3 1.6TD] plyn z korka
taki szarawy/ zoltawo-bialy? go sie od srodkajakos wykreca? czy nie trzeba zadnych wezy demontowac? płukalem juz uklad. Nie wiem jai jest teraz zalozony, poprzedni wlasciciel byl tak ze pewnie dal rade wepchnac od poloneza:x na prostym i azgrzanym silniku juz z 10 razy odkrecalem oba weze od nagrzewnicy zeby odpowietrzyc, jutro zagrzeje i stane na ostrej gorce, mieszkam w wałbrzychu to ich troche mam:) zobacze moze wtedy powietrze jakos wyleci
Witam podepne sie pod ten temat:) mam problem ze znalezieniem czujnika o którym mowił kolega powyżej:( wycofali go bodajze z produkcji, na szrotach w ogole nie przejmuja sie czujnikami i najczesciej je wyrzucaja, a nawet jesli to ciezko znaleśc ten własnie czujnik, bo rzadko zdarzaja sie silniki z poczatku lat '90.
Ostatnio znalazłem wzglednie identyczny czujnik (049 919 501) też na 2 piny, wkręcany na klucz 22 lecz majacy gwint M10. Jeden ze znajomych mechaników podsunał mi pomysł ze moze dało by rade powiekszyc gwint jakas specjalna "wkretką" zrobioną u ślusarza. I mam w zwiazku z tym pytanie czy taki czujnik miałby racje bytu i sie sprawdził z prawidłowym pokazywaniem temperatury?
Ostatnio znalazłem wzglednie identyczny czujnik (049 919 501) też na 2 piny, wkręcany na klucz 22 lecz majacy gwint M10. Jeden ze znajomych mechaników podsunał mi pomysł ze moze dało by rade powiekszyc gwint jakas specjalna "wkretką" zrobioną u ślusarza. I mam w zwiazku z tym pytanie czy taki czujnik miałby racje bytu i sie sprawdził z prawidłowym pokazywaniem temperatury?