[B3 1.6TD] problem z rozrządem
[B3 1.6TD] problem z rozrządem
Witam. Mam taki maly problemik regenerowalem pompe w swoim SB wiec przy okazji wymienilem rozrząd i tu problem, bo pasek nie idzie równo, zaczyna schodzic (do przodu) na kole pompy wtryskowej i nizej na kole walka posredniego tak ze obciera o dolna oslone paska . Wzrokowo widac ze kółko pompy nie idzie w lini z kołem rozrzadu i pasek z niego ucieka. Co zle skreciłem? jak przykrecac pompe, najpierw śruby z przodu? Licze na waszą pomoc Pozdrawiam
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Niestety dokładnie ci nie powiem, bo nigdy nie ściągałem pompy więc nie miałem okazji dokładnie "zbadać" sposobu jej osadzenia ale wydaje mi się że w którejś płaszczyźnie musi być krzywo. Sprawdziłbym jeszcze raz dokładnie miejsca w których jest przekręcona.
Dobrze by było gdyby wypowiedzieli się koledzy którzy zwalali taką pompę, a jest tu kilku takich.
Dobrze by było gdyby wypowiedzieli się koledzy którzy zwalali taką pompę, a jest tu kilku takich.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tak, ale kolega napisał że widać ewidentnie że koło zębate pompy wtryskowej nie idzie w linij prostej z pozostałymi, więc tu upatrywałbym przyczyny problemu. Pytanie brzmi dla czego to koło nie jest ułożone tak jak być powinno.malagaph pisze:sprawdż czy pasek nie jest za mocno napięy bo wtedy właśnie tak się dzieje
-
- Forum Audi 80
- Posty: 324
- Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
- Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie
MARCIN jesli sciagales sama pompe, to popusc ja znowu i zacznij skrecac od trzech srub ktore sa z przodu(ROWNO WSZYSTKIE SRUBY) A NIE ZE jedna dowlisz a potem reszta ,czwarta tylna(podpierajaca pompe ) zostaw na koniec. ALe jesli demontarz odbywal sie z calym jej mocowaniem to wystarczy znalesc slady srub odbite na lakierze podstawy pompy,i dokladnie w to samo miejsce przykrecic :mrgreen: powodzenia
Bo jutro sobota i wieczorem trzeba RZUCAC OGIEN NA TLOKI!!!!!! :mrgreen:
[ Dodano: 2010-02-13, 00:37 ]
NIE WARZNE JAK PASEK JEST NACIAGNIETY,BEDZIE ZAWSZE SZEDL PROSTO PO KOLACH
Bo jutro sobota i wieczorem trzeba RZUCAC OGIEN NA TLOKI!!!!!! :mrgreen:
[ Dodano: 2010-02-13, 00:37 ]
NIE WARZNE JAK PASEK JEST NACIAGNIETY,BEDZIE ZAWSZE SZEDL PROSTO PO KOLACH
Ogolnie to caly silnik byl rozebrany na czesci. Zrobiony maly remoncik, nowe panewki (rowniez na walku posrednim) nowe pierscienie, zrobiona glowica, pompa, wtryski, wszystko wymyte, odmalowane i zlozone. Silnik zapalil ladnie tylko ten pasek nie idzie tak jak powinien . A jak sprawdzic czy pasek nie jest za mocno napiety?
Ognia to u mnie na razie nie bedzie. Najpierw docieranie, pozniej mody a na koniec dopiero ogien :mrgreen:
Ognia to u mnie na razie nie bedzie. Najpierw docieranie, pozniej mody a na koniec dopiero ogien :mrgreen:
wyznacza tor paska jak ustawisz za blisko boku to będzie przestawiać cały pasek bo na kołach zębatych się przesunie ale nie na tym kole , skoszona pompa może coś ci podeszło pod nią , a wszędzie dolega , tom z tyłu śrubę na końcu dokręcałeśmarcin85 pisze:Ale ono nie ma bicia. Widac jakby pompa byla lekko skoszona i pasek schodzi z kółka. Jak moglem zle ustawic pasek na walku posrednim skoro jego kolko jest jakby rolką prowadzącą??
Poprawilem pasek na kole wałka posredniego lecz znowu wrocil na "swoje" miejsce na zewnetrzna strone kolka. Pasek nie zsuwa sie z wszystkich kol, zaczyna schodzic na kole pompy, na kole walka schodzi jeszcze bardziej, że ponizej niego trze o oslone, natomiast na pozostalych kołach idzie OK. Wzrokowo widać jak idzie lekko z ukosa pomiedzy kolem rozrzadu o kołem pompy. Nie wiem o co chodzi, help :-|
-
- Forum Audi 80
- Posty: 324
- Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
- Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie
Marcin wez popusc sruby mocujace podstawe pompy wtryskowej do bloku silnika ,nastepnie nastepnie nacisnij tyl pompy wtryskowej(strona po ktorej przykrecone sa rurki do wtryskow)i najlepiej bylo by aby ktos w tym czasie pozakrecal sruby( ktore popusciles), i powinno byc po bolu :mrgreen:
[ Dodano: 2010-02-13, 18:42 ]
VISION cos ty sie tak czepil tego kola od pompy oleju ,nawet gdyby mialo luz to idacy prawidlowym torem pasek niepozwoli sie przesuwac walkowi do ktorego owo kolo jest przykrecone.
zapomnial bym AVE AUDI :mrgreen:
[ Dodano: 2010-02-13, 18:42 ]
VISION cos ty sie tak czepil tego kola od pompy oleju ,nawet gdyby mialo luz to idacy prawidlowym torem pasek niepozwoli sie przesuwac walkowi do ktorego owo kolo jest przykrecone.
zapomnial bym AVE AUDI :mrgreen: