Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6 RA/SB] Problem z wejściem na wysokie obroty

ODPOWIEDZ
zbyszek120
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 25 gru 2014, 22:19

[B3 1.6 RA/SB] Problem z wejściem na wysokie obroty

Post autor: zbyszek120 » 25 gru 2014, 22:36

Witam, jestem tu nowy :)
Niedawno kupiłem Audi 80 B3 1.6TD, silnik SB.
Mam następujący problem:
Rozpędzając samochód, za średnimi obrotami następuje jakby chwilowy zanik paliwa, ciężko jest rozpędzić, nawet na niewielkich wzniesieniach trzeba redukować biegi.
Chcąc dodać gazu na maksa, w stałym punkcie i za każdym razem w tym samym miejscu, następuje na chwilę jakby odcięcie paliwa, przez co silnik nie może osiągnąć maksymalnych obrotów.
Wymieniłem wtryskiwacze, ale nie pomogło. Silnik ma dobre sprężanie, nie kopci. Silnik po uruchomieniu pracuje równo, przyśpieszacz zapłonu działa.
Co może być przyczyną?

Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
Maciek_B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 10 sie 2013, 22:28
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Maciek_B4 » 26 gru 2014, 16:18

Ustaw kąt wtrysku. Filtr paliwa zmieniłeś?
Róbmy Audi, nie samymi golfami człowiek żyje :)
https://audi80.pl/topics127/audi-80- ... t82418.htm

zbyszek120
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 25 gru 2014, 22:19

Post autor: zbyszek120 » 04 sty 2015, 17:23

Przepraszam za późną odpowiedź.

Wymieniłem filtr paliwa. Pompa jest na znakach.
Po wymianie filtra jest trochę lepiej. Zdjąłem wężyk z pompy wtryskowej, co idzie od turbiny i jest tak samo jak z założonym wężykiem i wydaje mi się że turbina daje za małe ciśnienie. Ciśnienie zaczyna się dopiero przy średnich obrotach. Zawór upustowy jest cały czas domknięty.
Odcięcie przy wyższych obrotach dalej występuje.

Awatar użytkownika
Maciek_B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 10 sie 2013, 22:28
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Maciek_B4 » 10 sty 2015, 18:57

Znaki nie do końca ustawiają pompę, musisz sprawdzić czujnikiem zegarowym. Obejrzyj wirnik w turbinie może winna jest membrana w pompie bo ona odpowiada za zwiększanie dawki wraz z ciśnieniem, bynajmniej tak mi się wydaje bo nie do końca znam te pompy sterowane ciśnieniem.
Róbmy Audi, nie samymi golfami człowiek żyje :)
https://audi80.pl/topics127/audi-80- ... t82418.htm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga