Witam, jestem tu nowy
Niedawno kupiłem Audi 80 B3 1.6TD, silnik SB.
Mam następujący problem:
Rozpędzając samochód, za średnimi obrotami następuje jakby chwilowy zanik paliwa, ciężko jest rozpędzić, nawet na niewielkich wzniesieniach trzeba redukować biegi.
Chcąc dodać gazu na maksa, w stałym punkcie i za każdym razem w tym samym miejscu, następuje na chwilę jakby odcięcie paliwa, przez co silnik nie może osiągnąć maksymalnych obrotów.
Wymieniłem wtryskiwacze, ale nie pomogło. Silnik ma dobre sprężanie, nie kopci. Silnik po uruchomieniu pracuje równo, przyśpieszacz zapłonu działa.
Co może być przyczyną?
Pozdrawiam
[B3 1.6 RA/SB] Problem z wejściem na wysokie obroty
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 25 gru 2014, 22:19
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 25 gru 2014, 22:19
Przepraszam za późną odpowiedź.
Wymieniłem filtr paliwa. Pompa jest na znakach.
Po wymianie filtra jest trochę lepiej. Zdjąłem wężyk z pompy wtryskowej, co idzie od turbiny i jest tak samo jak z założonym wężykiem i wydaje mi się że turbina daje za małe ciśnienie. Ciśnienie zaczyna się dopiero przy średnich obrotach. Zawór upustowy jest cały czas domknięty.
Odcięcie przy wyższych obrotach dalej występuje.
Wymieniłem filtr paliwa. Pompa jest na znakach.
Po wymianie filtra jest trochę lepiej. Zdjąłem wężyk z pompy wtryskowej, co idzie od turbiny i jest tak samo jak z założonym wężykiem i wydaje mi się że turbina daje za małe ciśnienie. Ciśnienie zaczyna się dopiero przy średnich obrotach. Zawór upustowy jest cały czas domknięty.
Odcięcie przy wyższych obrotach dalej występuje.