[1.6TD SB] Problem z zasilaniem ON.
[1.6TD SB] Problem z zasilaniem ON.
Witam. Mój problem polega na tym że gdy rano chciałem pojechać zatankować po chwili samochód zgasł, udało się go odpalić ale po przejechaniu paru metrów znowu zgasł i już nie dało się odpalić. Sytuacja wyglądała tak jakbu nie było już ropy ale wskaźnik był dopiero na rezerwie a jest bardzo dokładnie skalibrowany, mimo to złapałem baniak i po ropę. Po zatankowaniu ok 5 litrów to samo.. Po oględzinach silnika zauważyłem ze w przewodzie paliwowym (mam przezroczysty) jest powietrze pa odcinku ok 10 cm. Czemu tak się stało? Dodam że samochód wyjądkowo raz od długiego czasu stał cały dzień i noc.
Ostatnio zmieniony 05 sty 2009, 18:23 przez djxander, łącznie zmieniany 1 raz.
... Możliwe że przewody są nieszczelne i łapię lewe powietrze i dlatego się dusi :roll:
Sprawdź przewody paliwowe, łączniki opaski oraz jeżeli wymagana jest wymiana filtr oleju to wymień po prostu będziesz spał spokojniej. No Paliwo musi się dużo cofać jeżeli gaśnie, sprawdź szczelność przewodów bo wina na pewno leży po tej stronie ....
... Jeżeli nie to zaworek zwrotny kup i załóż, koszt 10-15 zł a zawsze może się przydać.
... Daj znać co wyszło ...
Sprawdź przewody paliwowe, łączniki opaski oraz jeżeli wymagana jest wymiana filtr oleju to wymień po prostu będziesz spał spokojniej. No Paliwo musi się dużo cofać jeżeli gaśnie, sprawdź szczelność przewodów bo wina na pewno leży po tej stronie ....
... Jeżeli nie to zaworek zwrotny kup i załóż, koszt 10-15 zł a zawsze może się przydać.
... Daj znać co wyszło ...
Jeśli można to i ja prosił bym o jakiś numerek lub zdjęcie. Na allegro znalazłem i filtr i zawór ale nie wiem czy będzie pasowało bo poprzedni właściciel zrobił "tiuning" filtra i teraz powrót idzie bezpośrednio do baku a filtr podobny jak w maluchu dziadka.
Zgadza się, sprawdziłem i faktycznie filtr zamarznięty.spiczi pisze:A ja bym zaczął od filtra. Może dawno nie wymieniany i wody się w nim zebrało i przyszły mrozy, złapało wode i nie pojedzie
Daj foto jak masz teraz.
Masz filtr z podgrzewaczem? jak nie masz podgrzewacza to paliwo z pompy z nadmiaru wraca prosto do baku. A jak masz podgrzewacz to paliwo z powrotu idzie do filtra a potem do baku. poczytaj tu: https://audi80.pl/viewtopic.php?t=10563&highlight=filtr+paliwa
Masz filtr z podgrzewaczem? jak nie masz podgrzewacza to paliwo z pompy z nadmiaru wraca prosto do baku. A jak masz podgrzewacz to paliwo z powrotu idzie do filtra a potem do baku. poczytaj tu: https://audi80.pl/viewtopic.php?t=10563&highlight=filtr+paliwa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 17 lis 2008, 12:07
- Lokalizacja: Augustów
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
a co ma ilość paliwa do syfu :?: :?:
i tak syf opada na dno a smok jest na spodzie zbiornika a poza tym to co za paliwo lejecie, że ma być syf w zbiorniku :?: :?:
proponuje założyć dodatkowo przed filtrem taki mały filterek wstępny (koszt 5zł) i mimo, że rzadko kiedy mam więcej jak 10l w zbiorniku to jakoś w tym filterku tego syfu przez prawie rok jest tyle co zmieści się cukru na gumce na ołówku
i tak syf opada na dno a smok jest na spodzie zbiornika a poza tym to co za paliwo lejecie, że ma być syf w zbiorniku :?: :?:
proponuje założyć dodatkowo przed filtrem taki mały filterek wstępny (koszt 5zł) i mimo, że rzadko kiedy mam więcej jak 10l w zbiorniku to jakoś w tym filterku tego syfu przez prawie rok jest tyle co zmieści się cukru na gumce na ołówku
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg