[B3 1.6TD RA] sam nie wiem z czym to problem...
no tak ale prawda jest taka że to sie kupuje kota w worku nigdy nie wiadomo czy po przejechaniu 100km ten motor też nie wysiądzie..ale tak jak mówisz..około tysiąca złotych to same cześci albo poszukać kogoś na tkz fuche żeby zrobił...no ale na chwile obecną pozostaje mi tylko zlokalizować miesce które sprawia to dymienie..
jak buda w dobrym stanie, to mozna robic remont o ile nie bedzie trzeba szlifowac i tulejowac bloku
czapke zrzucisz to bedzie widac co i jak
czapke zrzucisz to bedzie widac co i jak
Ostatnio zmieniony 11 lip 2009, 16:21 przez mrozoo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tu niestety kolega staje przed odwiecznym dylematem. Remontować ten czy szukać nowego. W obu przypadkach mamy to samo ryzyko.
Myślę jednak że przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji należałoby sprawdzić to co jest możliwe do sprawdzenia. Wiadomo że w 100% nie da się zdiagnozować tego silnika bez jego rozbierania, ale przynajmniej po części.
Myślę jednak że przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji należałoby sprawdzić to co jest możliwe do sprawdzenia. Wiadomo że w 100% nie da się zdiagnozować tego silnika bez jego rozbierania, ale przynajmniej po części.
podjąłem decyzje..zacznę od zbadania kompresji..i zrobię uszczelniaze.zobaczę co to da i na ile da jeśli sie natomiast okaże ze to coś powaznego z silnikiem to pozbędę sie tego szybko i coś innego kupie..buda..hmm nie ma dziur i korozji jakiejść tez nie no troszeczkę na tylnich nadkolach ale to jest delikatne bo to przecież ocynk..wnętrze jak wypieore to będzie eleganckie nie ma jedynie elektryki chyba na chwilę obecną nic więcej zrobić nie jestemw stanie?