Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6TD RA] sam nie wiem z czym to problem...

shooterek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 04 lip 2009, 23:35

Post autor: shooterek » 11 lip 2009, 12:16

no tak ale prawda jest taka że to sie kupuje kota w worku nigdy nie wiadomo czy po przejechaniu 100km ten motor też nie wysiądzie..ale tak jak mówisz..około tysiąca złotych to same cześci albo poszukać kogoś na tkz fuche żeby zrobił...no ale na chwile obecną pozostaje mi tylko zlokalizować miesce które sprawia to dymienie..

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 11 lip 2009, 13:40

Moim zdaniem jest sens robić taki silnik. Jak go zrobisz to będziesz wiedział na 100% co w nim siedzi i będziesz jeździł długie lata. Natomiast jeżeli kupisz używany to nie wiadomo czy będziesz jeździł 10k czy 200k... :roll: Ja przy swojej audioli robiłem remont i teraz tego nie żałuję ;-)

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 11 lip 2009, 14:59

jak buda w dobrym stanie, to mozna robic remont o ile nie bedzie trzeba szlifowac i tulejowac bloku :-/
czapke zrzucisz to bedzie widac co i jak
Ostatnio zmieniony 11 lip 2009, 16:21 przez mrozoo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 11 lip 2009, 15:27

Tu niestety kolega staje przed odwiecznym dylematem. Remontować ten czy szukać nowego. W obu przypadkach mamy to samo ryzyko.

Myślę jednak że przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji należałoby sprawdzić to co jest możliwe do sprawdzenia. Wiadomo że w 100% nie da się zdiagnozować tego silnika bez jego rozbierania, ale przynajmniej po części.

shooterek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 04 lip 2009, 23:35

Post autor: shooterek » 12 lip 2009, 16:27

podjąłem decyzje..zacznę od zbadania kompresji..i zrobię uszczelniaze.zobaczę co to da i na ile da :) jeśli sie natomiast okaże ze to coś powaznego z silnikiem to pozbędę sie tego szybko i coś innego kupie..buda..hmm nie ma dziur i korozji jakiejść tez nie no troszeczkę na tylnich nadkolach ale to jest delikatne bo to przecież ocynk..wnętrze jak wypieore to będzie eleganckie nie ma jedynie elektryki :) chyba na chwilę obecną nic więcej zrobić nie jestemw stanie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl