Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6 JK] Swap na SB

ODPOWIEDZ
patryk18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 31 sie 2009, 19:33

[B3 1.6 JK] Swap na SB

Post autor: patryk18 » 31 sty 2010, 19:22

Witam mam kilka pytań odnośnie zmiany silnika na sb.
Czy koło zamachowe będzie pasowac do sb od jk?

Czy muszę wyciągać skrzynie czy nie trzeba bo nie wiem jak jest w audi

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 31 sty 2010, 19:34

patryk18 pisze:Czy koło zamachowe będzie pasowac do sb od jk?
będzie
patryk18 pisze:Czy muszę wyciągać skrzynie czy nie trzeba bo nie wiem jak jest w audi
nie , wydech do zmiany, dolot filtr

patryk18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 31 sie 2009, 19:33

Post autor: patryk18 » 31 sty 2010, 19:45

z tym wydechem to musze kupic kruciec co wychodzi z turbiny do wydech czy muszę zmienić coś wiecej?

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 31 sty 2010, 19:53

patryk18 pisze:z tym wydechem to musze kupic kruciec co wychodzi z turbiny do wydech czy muszę zmienić coś wiecej?
zrób prawie przelot tylko końcowy zostaw będzie przyszłościowo ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 31 sty 2010, 20:14

Jeśli już bierzesz się za wydech to zrób tak jak mówi kolega vision :-)
Pojeździsz nowym silnikiem 2 miesiące, przeczytasz na forum o podnoszeniu mocy i zacznie się... bo 1.6 td to wdźięczna bestyja. A o przelotce to i ja myślę i jakbym był w Twojej sytuacji to długo bym się nie zastanawiał.

patryk18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 31 sie 2009, 19:33

Post autor: patryk18 » 31 sty 2010, 20:21

Wiem coś o modach w 1.6 td miałem kiedyś jette mk2 z silnikiem tym.
a co do wydechu to podniesie sie moc? bo wiem ze jak jest wydech przelotowy to turbina bedzie lepiej dmuchac a czy po wywaleniu pierwszego wydechu bedzie głośniejszy?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 31 sty 2010, 20:31

Będzie nieznacznie głośniejszy.
Nie wiem czy i o ile podniesie się moc ale turbina zacznie nieco wcześniej wstawać, bo wylatujące przez nią gazy nie będą napotykać na takie opory. Będzie żwawszy.

A co modziłeś w jettcie? Pochwal się bo Twoje słowa padły na podatny grunt :mrgreen:

patryk18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 31 sie 2009, 19:33

Post autor: patryk18 » 31 sty 2010, 20:37

bost pin podkładka wywalona
ciśnienie na 1,4bara
zwiększona dawka paliwa

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 31 sty 2010, 20:41

Zaczyna być miło :-)
Pomyśl jeszcze o gov modzie. A później o pompie 10mm.

patryk18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 31 sie 2009, 19:33

Post autor: patryk18 » 31 sty 2010, 20:44

przy pompie 10mm to już porządna rakieta.
a gov moda myślę że zrobię bo jak jeździłem jettą to przy wyższych obrotach brakowało mu trochę paliwa

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 31 sty 2010, 21:00

Dawkę zaczyna ciąć od bodajże chyba 3300obr. Ja rozglądam się za pompą 10mm i jak już takową zamontuję, to podzielę się informacjami. Aczkolwiek może to potrwać kilka miesięcy.

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 01 lut 2010, 09:12

I jakieś duże turbo T3 albo K24 lub VNT. Ja od poczatku na 10mm jezdze i jest różnica miedzy 9mm ostatnio jechałem golfem od kumpla to mół straszny od 4tys. Ja mam WG na turbinie zapieczony i ładuje na maksa narazie dawką skreciłem ale i tak 1do dechy turbo pod 1bar podchodzi i ta do 5tys rpm, 2bieg to samo but pnad 1bar, 3bieg but i tak do 4.5rpm jedzie potem przeładowuje i na reszcie biegow to samo. wydech mam ori nic nie robiłem.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 01 lut 2010, 11:36

Ta Twoja 10mm matt1988 to samoróbka (czyli przeszczepy z innych pomp) czy cała kupiona od innego samochodu?

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 01 lut 2010, 12:53

Vision ja robił jego pytaj

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 01 lut 2010, 13:06

Nie muszę pytać, wszystko wiem już <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl