[1,6 TD SB] szybkie wyciąganie silnika wraz ze skrzynia
[1,6 TD SB] szybkie wyciąganie silnika wraz ze skrzynia
Witam chłopaki,
Jestem nowy na forum mam pytanie...
Chce wyciągnąć silnik razem ze skrzynką (motor SB) z mojego audika a8 dziesiąt;p
Czy pas przednie jest demontowalny czy spawany. w Corrado wykręcałem cały pas grile lampy itd i silnik wychodzil bez problemu i wszystko mialem jak na dłoni. Jak to jest w przypadku 80-tki ?
z góry dziękuję za rady.
A i jaki imbus potrzeba by odkrecic korek od oleju w skrzynce.
Pozdrawiam
Maciej
Jestem nowy na forum mam pytanie...
Chce wyciągnąć silnik razem ze skrzynką (motor SB) z mojego audika a8 dziesiąt;p
Czy pas przednie jest demontowalny czy spawany. w Corrado wykręcałem cały pas grile lampy itd i silnik wychodzil bez problemu i wszystko mialem jak na dłoni. Jak to jest w przypadku 80-tki ?
z góry dziękuję za rady.
A i jaki imbus potrzeba by odkrecic korek od oleju w skrzynce.
Pozdrawiam
Maciej
Ostatnio zmieniony 23 cze 2010, 01:16 przez members5, łącznie zmieniany 2 razy.
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ostatnio się o tym przekonałem w A4. Dobre 2 godziny próbowałem rozkminić jak działa napinacz paska wielorowkowego. Kiedy w końcu poszedłem na kompa żeby zajrzeć do instrukcji, zacząłem walić się w głowę :shock: Po prostu prostrzego i praktyczniejszego rozwiązania być nie mogło. Wystarczył klucz 17. A już po woli zaczynałem wątpić w prostotę konstrukcji Audi :lol:trepek pisze:Bo b3/b4 jest maksymalnie praktyczne. Niemcy już się tam nieźle nagłówkowali
wyjechałem dziś ze skrzynią (silnik został na miejscu) i tu niespodzianka oscylowalem bardziej kolo łozyska oporowego okazalo sie ze kompletne sprzeglo bedzie szło do wymiany.
Wiem tylko jedno ze jak skompletuję graty to wyjadę z silnikiem poskładam to na miejscu i wloze w całosci (będzie wiele wiele szybciej)
Zdjęć z operacji nie robilem ;p
Wiem tylko jedno ze jak skompletuję graty to wyjadę z silnikiem poskładam to na miejscu i wloze w całosci (będzie wiele wiele szybciej)
Zdjęć z operacji nie robilem ;p