Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1,6 TD SB] szybkie wyciąganie silnika wraz ze skrzynia

ODPOWIEDZ
members5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 23 cze 2010, 00:28
Lokalizacja: Gdynia

[1,6 TD SB] szybkie wyciąganie silnika wraz ze skrzynia

Post autor: members5 » 23 cze 2010, 00:34

Witam chłopaki,
Jestem nowy na forum mam pytanie...
Chce wyciągnąć silnik razem ze skrzynką (motor SB) z mojego audika a8 dziesiąt;p
Czy pas przednie jest demontowalny czy spawany. w Corrado wykręcałem cały pas grile lampy itd i silnik wychodzil bez problemu i wszystko mialem jak na dłoni. Jak to jest w przypadku 80-tki ?
z góry dziękuję za rady.

A i jaki imbus potrzeba by odkrecic korek od oleju w skrzynce.
Pozdrawiam
Maciej
Ostatnio zmieniony 23 cze 2010, 01:16 przez members5, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
maciek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 616
Rejestracja: 07 wrz 2007, 14:03

Post autor: maciek12 » 23 cze 2010, 00:52

Macku, cały pas przedni można odkręcić, także nie ma z tym problemu... Co do imbusa to chyba 15mm, ale dokładnie nie pamiętam, bo chwile nie wykręcałem tych korków :-P <ok>

members5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 23 cze 2010, 00:28
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: members5 » 23 cze 2010, 00:57

Dzięki piękne jutro (tzn dziś) zabieram się za robotę w razie co będe mial jeszcze wyciągarę wiec moze nie bede musial rozkrecac przodu. Dam cynk pod wieczor lub po jutrze ;)

Awatar użytkownika
maciek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 616
Rejestracja: 07 wrz 2007, 14:03

Post autor: maciek12 » 23 cze 2010, 01:02

Kolego, weź popraw nazwe tego tematu, jak w regulaminie, bo moderatorzy go usuną...

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 23 cze 2010, 06:32

maciek12 pisze: Co do imbusa to chyba 15mm, ale dokładnie nie pamiętam
Ten Imbus z korka w skrzyni to 17mm, wiem napewno bo sam to niedawno przerabiałem :-D

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 23 cze 2010, 09:58

Pas przedni trzyma się na 4 śrubach przykręcanych do podłużnic.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 23 cze 2010, 11:19

Tutaj wielki ukłon w stronę Audi za bardzo dobre rozwiązanie z tym pasem. Swego czasu też miałem przyjemność wyciągać silnik w swoim SB. Cały pas ładnie schodzić, a wtedy wystarczy tylko wyjechać silnikiem.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 23 cze 2010, 11:29

Labiel pisze:Tutaj wielki ukłon w stronę Audi za bardzo dobre rozwiązanie z tym pasem.
Bo b3/b4 jest maksymalnie praktyczne. Niemcy już się tam nieźle nagłówkowali ;-)

members5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 23 cze 2010, 00:28
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: members5 » 23 cze 2010, 13:01

dzięki wielkie chlopaki za szybką i wyczerpujaca odpowiedź. Tym czasem idę do garazu ;p

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 23 cze 2010, 16:32

trepek pisze:Bo b3/b4 jest maksymalnie praktyczne. Niemcy już się tam nieźle nagłówkowali ;-)
Ostatnio się o tym przekonałem w A4. Dobre 2 godziny próbowałem rozkminić jak działa napinacz paska wielorowkowego. Kiedy w końcu poszedłem na kompa żeby zajrzeć do instrukcji, zacząłem walić się w głowę :shock: Po prostu prostrzego i praktyczniejszego rozwiązania być nie mogło. Wystarczył klucz 17. A już po woli zaczynałem wątpić w prostotę konstrukcji Audi :lol:

members5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 23 cze 2010, 00:28
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: members5 » 24 cze 2010, 22:47

wyjechałem dziś ze skrzynią (silnik został na miejscu) i tu niespodzianka oscylowalem bardziej kolo łozyska oporowego okazalo sie ze kompletne sprzeglo bedzie szło do wymiany.
Wiem tylko jedno ze jak skompletuję graty to wyjadę z silnikiem poskładam to na miejscu i wloze w całosci (będzie wiele wiele szybciej)

Zdjęć z operacji nie robilem ;p

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl