Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9TD AAZ] temperatura wody w silniku

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 21 lip 2011, 15:12

a sprawdziłeś oporność tego starego czujnika?? pewnie nie bo jak byś sprawdził i porównał z tabelką zamieszczoną na forum to być siedział ile wskazuje ten twój czujnik i czy to jego wina...

6seba

Post autor: 6seba » 21 lip 2011, 23:45

No właśnie sprawdzałem oporność ale nie porównałem jej z tabelką zamieszczoną na forum.
Podpowie mi ktoś gdzie ona się znajduje, byłbym wdzięczny. :-) Wtedy bym był pewien. Bardzo bym też prosił o jakiś schemat instalacji dotyczący tego wskaźnika temperatury, byłoby mi wtedy łatwiej. :lol: Wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi ! Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 22 lip 2011, 13:53

Te wykresy oporności vs temperatura były od czujników dla ECU.
Z tego co pamiętam to przy 80°C było coś około 300Ω a przy 25°C 2000Ω.
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 22 lip 2011, 17:27

w skrucie podam ci kilka najwaziejszych wartości:

0 stopni - 5000-6500
20 stopni - 2250- 3000
80 stopni - 275-375
90 stopni - 200-290
100 stopni - 150-225

myślę że tyle ci wystarczy

6seba

Post autor: 6seba » 22 lip 2011, 19:15

Wielkie dzięki chłopaki :mrgreen: zmierzę ten czujnik i napiszę co jak

Quall1346
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 06 gru 2010, 20:17
Lokalizacja: Biskupiec

Post autor: Quall1346 » 08 sty 2012, 10:33

Witam. Mam taki problem z moim Audi 80 B4 1.9 TD. A mianowicie taki, wymieniałem uszczelke pod glowicą , po odpaleniu wszystko jest ok juz mi sie nie grzeje ale kopci dosyc mocno ciężko pali i jak daje mu gazu to stuka a na wolnych obrotach nic a jak tylko dodam gazu to jest spore stukanie. Co to może być?? Pozdrawiam :-/

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 08 sty 2012, 11:03

A uszczelka pod głowicą jest o odpowiedniej grubości, ale tak na 100%?

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 08 sty 2012, 11:15

Rozrząd jest na 100% dobrze złozony? Jeśli tak to trzeba jeszcze ustawić zegarowo kąt wtrysku. Może kąt jest za wcześny i dlatego tak stuka (twardo chodzi).
Kody lakierów Audi 80
Ps:
Nie spamuj, używaj opcji szukaj.

Quall1346
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 06 gru 2010, 20:17
Lokalizacja: Biskupiec

Post autor: Quall1346 » 08 sty 2012, 12:58

Uszczelka jest odpowieniej grubości na 3 dziury. A co to wtyskow to chodziły do awari dobrze , też zmieniałem je na inne i bez zmian . A może to wina popychaczy?? ze tak stuka ?? Nie mam juz pomysłów na ten silnik..... :-/ :-/ Też wsadzałem inna glowice bo myslałem ze to moze być wina głowicy ale bez zmian dzieje sie to samo.

[ Dodano: 2012-01-08, 13:03 ]
A rozrząd jest ustawiony na znaki kiedyś tak ustawiałem i było wszystko dobrze.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 08 sty 2012, 18:54

jeśli odpala na dotyk zarówno na ciepłym jak u na zimnym to raczej zawieszony jeden lub wszystkie wtryskiwacze

Quall1346
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 06 gru 2010, 20:17
Lokalizacja: Biskupiec

Post autor: Quall1346 » 08 sty 2012, 19:32

Właśnie na zimnym ma ciężko zapalic jak sie rogrzeje to lepiej pali.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 08 sty 2012, 19:46

a jak na gorącym wyciągniesz przyspieszacz to nie jest gorzej. jak tak to za wczesny kąt wtrysku. jak nie to wtryskiwacze na stół i do pompiarza

AUDI 1.6TD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 30 kwie 2013, 21:12
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: AUDI 1.6TD » 21 cze 2015, 12:13

Witam serdecznie wszystkich
Mam taki problem że ktoś wcześniej uciął kostkę i nie wiem co powinno być podłączone pod każdy pin czujnik 4 pinowy wciskany kostkę już mam lecz są inne kolory kabli silnik 1.6TD SB jeśli ktoś wie jak podłączyć z góry dziękuję
Jest
Audi 80 B3 1.6 TD
Poszukuję
Audi 80 B4 1.9 TDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga