Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.6td b3] turbo

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 23 kwie 2008, 22:48

U mnie też przed modami było 0,8, czyli tylie ile maksymalnie przewiduje fabryczne ustawienie.

Co do garetta to jest to mała turbina, ale słyszałem że jak tzreba to można z niej wyciągnąć nawet 2 bary (nie wiem czy to prawda). Oczywiście zależy to pewnie od jej stanu. Jeśli była by to prawda z tymi 2 barami to na pewno byłoby to juz jej ostre katowanie.

Awatar użytkownika
gaav1000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 01 lut 2008, 20:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gaav1000 » 24 kwie 2008, 00:57

Żeby te 2 bar wycisnąć to musiałaby mieć odpowiednio wyższe obroty ale przy 0.8 fabrycznym nie wiem czy odpowiednie smarowanię ma do takich obrotów pewnie by się zaraz zatarla.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl